Ik ben vooral heel blij dat ik nou weet dat er zoiets als Updates zíjn! Heb vanmiddag 3 uur (drie uur) zitten teruglezen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef Jappie het volgende:
Commentaren op de Updates
![]()
Dames en heren updaters jullie doen hartstikke goed werk.......dankzij jullie dagelijkse updates blijf ik snel en makkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen in het huis.
![]()
TOPTOPICquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef Jappie het volgende:
Commentaren op de Updates
![]()
Dames en heren updaters jullie doen hartstikke goed werk.......dankzij jullie dagelijkse updates blijf ik snel en makkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen in het huis.
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
Vooral die edit van Day in die post van Gert kon ik zeer waarderen
I'll second that...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:57 schreef tuinfluiter het volgende:
AVONNE- 12 december 16:07, dank je wel Avonne voor het verslag van dinsdag 12 december, je kan goed schrijven. Mijn zus en ik zijn weer op de hoogte. Jammer dat het afgelopen was.
Onder de kijkers? Brian op 3? OMFG, wat een smaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef smalfilm het volgende:
Uitslagen populariteitspoll:
1. Bart (28% - 140pt)
2. Nena (27% - 135pt)
3. Brian (21% - 105pt)
4. Ilona (10% - 50 pt)
5. Natasia (9% - 45pt)
6. Sylvia (3% - 15pt)
7. NL (1% - 5 pt)
Evil zou, als ze 't huis niet was uitgegaan, 1% van de stemmen hebben.
ik ben benieuwd of de kerstuitzending inderdaad realistisch het kerstdiner zal weergeven...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[ quote ] ....mag ik even zeggen dat de uitzendingen niet erg conform de streams zijn?
Zal er wel weer op neerkomen dat Bart lief wordt neergezet, Natasia als een bitch en Huub als een sukkel ...[end quote]
Dat denk ik niet...
Ja, dat deed mij ook goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef Gert het volgende:
Altijd fijn om te lezen dat Nataaasia zich door iedereen in de steek gelaten voelt.![]()
OK, thx. Maar even wachten op de uitzending dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Sorry dat ik niet wat quotes voor je heb, maar ik zat wat te zappen tussen de twee streams. Het lachen van Huub en Sylvia in de game room was ook zeer vermakelijk. Ik kan dus geen echte quotes plaatsen van de 6 in de woonkamer.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Amsterdamse , Rotterdamse of Hagenese chick zich uit, hoezo ordinair ? Het is lullig voor kankerpatiënten, maar er wordt niks mee bedoeld.
Straks mag je ook geen klootzak meer zeggen omdat er mensen met prostaat-problemen zijn. Of Mongeaul zeggen, omdat er toevallig wat mensen geboren zijn met het Down-Syndroom.
Maw.....een hoer is een hoer, daar hebben deze zelf voor gekozen, en als iedereen ze uitmaakt voor ordinaar, hoeren en slettebakken, hebben deze wijfen er schijt aan want ze steken wel elke maand een rug of 5 - 15 in hun pocket, en ze genieten er ook nog van.......als je er tegen kunt dat wildvreemden, die ze niet eens kennen, je uitmaken voor ordinair of slet, of whatever, dan hebben deze chicks over 10 jaar hun eigen verdiende Villa en de slimme mischien ook nog een appartementje in Spanje of zo, en ze kunnen leven zoals zij willen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:20 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Kanker is de meest levensbedreigdende, dodelijke ziekte die er is. Ik vind het ongelovelijk dat mensen dit woord verwerken in een scheldwoord. Nederland is het enige land waar dit wordt gedaan. Je hoort nooit ''he, Krebs-hure, of Krebs-......" bij Duitsers of ''Cancer-whore of Cancer......'' bij Engelsen.
Ik vind dit trouwens het meest afgrijselijke scheldwoord dat er bestaat. De combinatie van de ziekte en het woord hoer. Het staat voor pure haat. Jammer dat Nederland deze twijfelachtige eer mag hebben van meest hatelijke, kwetsende scheldwoord te hebben dat er bestaat.
Sorry, even offtopic geraaskal van mij.Ik wilde dit even kwijt nav je stukje ter verdediging van die prosti's en anderen die het k-woord overal voor gebruiken...
Huh? Lesley móest er toch uit?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is exit. Ze kwam vandaag met de mededeling dat ze voor het laatst als paardenmeisje in de gouden kooi is. Ze heeft er geen zin meer in. Bart schrikt, maar lijkt het wel te begrijpen.
Ze zégt van niet..quote:
Ja en daar zei hij iets fundamenteels als reactie op zijn broers waarschuwing over drankgebruik: Je bent hier niet alleen [weet de exacte woorden niet meer] waar ik uit opmaakte dat er meer gestuurd wordt dan je zelfs op de streams merkt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
Huub belt met zijn broer.
Huub's broer zegt dat hij wat minder op de voorgrond moet treden, maar moet afwachten en dan adrem reageren, want daar is hij goed in.
Huub zegt dat hij niet alleen kan afwachten, omdat mensen tegen hem zeggen: doe dit, doe dat. "Je bepaalt het wel allemaal zelf, maar er wordt wel van je verwacht dat je actief televisie maakt."
No disrespect to Nijntjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:07 schreef APK het volgende:
Tuinfluitert, bedankt voor de Nijntje updates.
Haar (veel jongere) vriend.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef worker het volgende:
in de updates lees ik dat Ilona met ene Michel belt. Wie is dat?
-Edit- Ik zat oude updates te bekijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
CartWoman, wordt het dan niet te langdradig zonder enters ?![]()
Super!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
ik zal nu een stukje over vanavond schrijven (als Fok! fokking even meewerkt)
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Top Roy, de updates!![]()
(ff een complimentje terug.![]()
)
Ik kreeg de indruk dat dat niet met haar kracht of populariteit te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis moet zitten oid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Roy_vdm het volgende:
Natasia: 1 contactpunt. Waarom? "Je woont hier heel lang, als we met z'n tweeën overblijven ben je te sterk."
Ik kan het mis hebben hoor, ik ben niet zo'n streamtijger.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Weet ik niet, maar nu je het zegt, dit gedeelte kwam op mij al vaag over. Het zou best kunnen dat je gelijk hebt. Ik pas mijn bericht ff aan.
Die regel zou dan nieuw zijn , en hele rare situaties op kunnen leveren. Stel: Bart en Eric blijven als laatste over en Bart stapt er uit, wat dan? Moet Eric dan nog in zijn eentje blijven zitten totdat hij even lang als Bart in het huis heeft gezeten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat dat niet met haar kracht of populariteit te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis moet zitten oid.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
Die regel zou dan nieuw zijn , en hele rare situaties op kunnen leveren. Stel: Bart en Eric blijven als laatste over en Bart stapt er uit, wat dan? Moet Eric dan nog in zijn eentje blijven zitten totdat hij even lang als Bart in het huis heeft gezeten?
Mja, Eric was wat te netjes, en waarschijnlijk toch wat overrompeld door de GASTVRIJE EN HARTELIJKE ONTVANGST DOOR NATASIA!quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik neem aan dat jij het ook hebt gezien en dat Eric redelijk faalde in zijn poging Natasia aan te pakken.
Natasia: Bedankt voor het compliment.
Eric: Het is geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT HOOR!
Eric: Het was geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!
Of zoiets.
Zou best kunnen, maar zou ook best kunnen van niet. Ik heb me dat tijdens het uitdeelritueel ook al zitten afvragen, maar voor mij is het 50/50.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenminste: ik ga er nu vanuit dat Eric die CP niet écht plotseling moest verdelen, maar dat dit voordat hij de villa inkwam al lang met hem was besproken en dat hij ook al i.s.m een redactielid had bepaald hoe hij de punten zou gaan verdelen en wat hij er bij zou geven als motivatie.
Zeker weten doen we het niet, maar het is wel TV hè.. de cultuur in dat wereldje is er niet zo naar om dingen aan het toeval over te laten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:28 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar zou ook best kunnen van niet. Ik heb me dat tijdens het uitdeelritueel ook al zitten afvragen, maar voor mij is het 50/50.
Dat zei hij idd later, maar daarmee ondergraaft hij toch zijn eigen argument dat hij niet van haar kan winnenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
Hij zei nog wel "er kan maar één diva in deze villa zijn"
Uiteraard.quote:ik ga er nu vanuit dat Eric die CP niet écht plotseling moest verdelen, maar dat dit voordat hij de villa inkwam al lang met hem was besproken en dat hij ook al i.s.m een redactielid had bepaald hoe hij de punten zou gaan verdelen en wat hij er bij zou geven als motivatie.
Hulde weer voor de update!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje:
Videoboodschap van Nena (download)
Wát dus toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef Gert het volgende:
Dus tóch Lesley!!
Toen ik vannacht afhaakte, was nog niet duidelijk waarom Bart zo van slag was.quote:
Offtopicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Leuk, dat wat meer mensen zich nu bezighouden met streamverslagen!![]()
Yep.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:01 schreef tuinfluiter het volgende:
BORGA 12:46, lekker belangrijk wat jij daar schrijft .
Dit moet niet in de Up-Dates,
Maar in de CODU -TOPIC.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
Download filmpje Eric trekt zich af (s2)
Bedankt HiDiHoquote:
Hij doet het nietquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoogtepunt van het feestje van de zwarte diva is deze discussie met Huub±
http://www.youtube.com/watch?v=0pJ36If2dkU
bij mij doet ie het ook niet.... en ik wou het nog wel 10 keer kijken....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoogtepunt van het feestje van de zwarte diva is deze discussie met Huub±
http://www.youtube.com/watch?v=0pJ36If2dkU
Hier een klein stukje dat wel werktquote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
[..]
bij mij doet ie het ook niet.... en ik wou het nog wel 10 keer kijken....
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hier een klein stukje dat wel werkt
http://www.youtube.com/watch?v=616oDRhwTQ4
Wat zijn het toch verschrikkelijke mensen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hier een klein stukje dat wel werkt
http://www.youtube.com/watch?v=616oDRhwTQ4
Helemaal mee eens, vooral de nuancering die een aantal mensen is ontgaan, namelijk:quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
- Gisteren speculeerde Brian over mogelijke vergiftiging van Natasia (dat ging over een briefje dat Natasia iets niet moest eten, nl. de chocoladepenis van Eric, maar dat wisten ze niet). Menig kijker ziet Brian er voor aan dat hij een bepaald idee, in dit geval vergiftiging, maar al te graag uit zou proberen.
Thanks.quote:
Meer de 'off day' van de streamers, maar vermakelijk was het wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Ik wilde eigenlijk vooral memoreren dat het vooral de dag van de streamers was, en niet van de streams.![]()
Hij heeft immuniteit voor twee stemmingsrondes.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Het grootste nieuws van vanavond is -hoewel kolossaal van omvang- niet Jaap, maar het feit dat hijzelf twee maanden immuun is, én een andere bewoner mag aanwijzen die dat ook is. Deze bewoner mag zelf niet meestemmen. Dit zou dus een kans kunnen betekenen om een tandem te breken.
Thnx 4 sharing HiDiHo, leuk filmpje weer. Jaap laat zich niet makkelijk pakken door Huub, dit worden mooie discussies tussen die twee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
De volgende ochtend:
[..]
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap vond gisteravond voor herhaling vatbaar.![]()
![]()
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
Bedankt PokerJoker.![]()
Helaas voelen weinig mensen zich geroepen het update-topic bij te houden.
Hij doet het niet meer op youtubequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Alfaro het volgende:
En de jacuzi scene ( dank lauzi voor de link)
http://www.youtube.com/watch?v=b65deaqukPY
Yep, mooi verslag. en er zit geen woord brianiaans tussenquote:
Vet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Voor de liefhebbers...Jaap gympt
http://www.youtube.com/watch?v=UYRklZBIuyY
Nope.quote:Op zondag 11 maart 2007 05:02 schreef Roy_vdm het volgende:
@ APK: is die stijve zwans van Eric in het Update-topic fake?
Zeker niet! Hij heeft letterlijk urenlang liggen rukken in die jacuzzi. Af en toe kwam hij er even uit voor een duik in het zwembad of om een nieuw drankje in te schenken. Hij deed dan niét eerst een zwembroek aan zeg maar.quote:Op zondag 11 maart 2007 05:02 schreef Roy_vdm het volgende:
@ APK: is die stijve zwans van Eric in het Update-topic fake?
Ach..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel leuk voor z'n ouders.
Graag gedaan.quote:
Aarzel vooral niet om het vaker te doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik zat heel de middag te werken aan de pc met de streams op de achtergrond. Dus vandaar dat ik het kon doen.
Werken aan de pc?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Aarzel vooral niet om het vaker te doen.![]()
Yep, hij heeft hem gezien maar niet de kans gehad om met hem te praten. Daar was het te hectisch voor. Helaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef worker het volgende:
Wat ik in het update topic niet terug kan vinden is of Sylvia nou haar vader nog gezien/gesproken heeft voordat hij overleed. Is ze naar buiten geweest? Heeft ze de 12 uur mogen splitsen in meerdere uitjes?
Worker, er is meer te lezen bij het topic bewoners- Sylvia.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef worker het volgende:
Wat ik in het update topic niet terug kan vinden is of Sylvia nou haar vader nog gezien/gesproken heeft voordat hij overleed. Is ze naar buiten geweest? Heeft ze de 12 uur mogen splitsen in meerdere uitjes?
Het werkt nu wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Videoboodschap van Cora + sprits voor jaap![]()
Klopt , hij moet helemáál geladen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
zelfs niet als het filmpje al een flink stuk geladen is.
Je hebt een brief gestuurd en hij is aangekomen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Beetje trots ben ik toch wel :
[afbeelding]
Tja, de ene keer kijk ik het wel terug en noteer de tijd en een andere keer niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Maar euh, HiDiHo, ik weet dat het bijna vloeken in de kerk is, waarom upload je altijd van die lange filmpjes.![]()
Ik waardeer jouw werk enorm, dat moge duidelijk zijn () maar ik wilde gewoon even de videoboodschap van Cora zien en nu komt er weer een pesterij van Huub aan vooraf zoals ik het al zo vaak heb gezien.
![]()
Meer dan 18 minuten in totaal, dat is ongeveer de lengte van een uitzending....
En het lukt mij niet om youtube vooruit te spoelen, zelfs niet als het filmpje al een flink stuk geladen is.
Okay, fair enough.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, de ene keer kijk ik het wel terug en noteer de tijd en een andere keer niet.
Bovendien vond ik het sprits moment ook wel de moeite waard, en nee geen zin om 2x te splitten en te uploaden.![]()
Yep! Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
OK, Sporti, ook één zo'n zinnetje met een nieuwsfeit zoals een veranderde regel, is een prima update.
Mee eens! Word aan gewerkt. Binnenkort begint een "bewustmakings-aktie" mvbt de updates / SV's, we zitten alleen nog even te kijken in welke vorm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van dit forum_DGK,
Regelmatig lees ik stukken tekst in de cos, die een goede up-date of streamverslag kunnen zijn.
Webiesp 11:07 vraagt een korte samenvatting van wat er toch is gebeurd vannacht ?
Bwenniebren schreef een goed verslag rond 11.20 COS Palma Goedemorgen.
De cos is al weer vol en vond ik onderaan in de index terug.
Jammer, Bwenniebren gaf een goede samenvatting![]()
die nog honderden mensen kunnen lezen als
die bij stream of up-date staat.![]()
Zelfs in een gesloten topic kun je mbv dit knopje:quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van dit forum_DGK,
Regelmatig lees ik stukken tekst in de cos, die een goede up-date of streamverslag kunnen zijn.
Webiesp 11:07 vraagt een korte samenvatting van wat er toch is gebeurd vannacht ?
Bwenniebren schreef een goed verslag rond 11.20 COS Palma Goedemorgen.
De cos is al weer vol en vond ik onderaan in de index terug.
Jammer, Bwenniebren gaf een goede samenvatting![]()
die nog honderden mensen kunnen lezen als
die bij stream of up-date staat.![]()
Bedankt, Al doende leert menquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs in een gesloten topic kun je mbv dit knopje: [afbeelding] een tekst selecteren en naar een ander topic kopieeren.
En als je op dit ikoontje [afbeelding] links boven een post klikt krijg je een link in de adresbalk van je browser die direct naar een post verwijst.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef APK het volgende:
En als je op dit ikoontje [afbeelding] links boven een post klikt krijg je een link in de adresbalk van je browser die direct naar een post verwijst.
Daar is in principe toch niks mis mee. Gewoon erbij vermelden van wie het verslag is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, Al doende leert men![]()
Zonde dat het verslag van Bwenniebren
niet bij Up of Streamverslagen staat,
ik zelf wil Bwenniebren's verslag niet verplaatsen,
dat zou de schrijver zelf mogen doen..
En jij ook bedankt voor de verslagen, tuinfluiterquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
DISANE 17:02 14 MAART
Bedankt voor het melden in de up-date dat de rappers kwamen.
.
Een enkele keer geef ik een langer verslagje in de COS. Iedereen mag dat verplaatsen... Marrije heeft het al eens gedaan en dat vond ik prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, Al doende leert men![]()
Zonde dat het verslag van Bwenniebren
niet bij Up of Streamverslagen staat,
ik zelf wil Bwenniebren's verslag niet verplaatsen,
dat zou de schrijver zelf mogen doen.
.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een enkele keer geef ik een langer verslagje in de COS. Iedereen mag dat verplaatsen... Marrije heeft het al eens gedaan en dat vond ik prima.
DISANA 18:19,quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
ja je verslaat de gesprekken goed en ik vind het zonde om dat verloren te laten gaan in een COS
![]()
Tja, ik weet nog niet precies wat ik als Update-waardig beschouw... van die kleine dingen zoals Sylvia, of grotere... hmm. Ik schrijf ook vast nog wel eens verslagen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
DISANA 18:19,
Leuk van jou, dat je weer wat schreef in de up-date,
jij verslaat goed gesprekken, dat vind ik ook,
Jammer dat verslag stopte. Bedankt.
**Ja dat was genieten voor Sylvia, veel post, lekkere masterbedroom, sigaretje erbij.
.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Disana, je streamverslag van de stemming wordt ontzettend gewaardeerd!
DISANA, Ik wil je hartelijk bedanken voor je 3 streamverslagenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Tja, ik weet nog niet precies wat ik als Update-waardig beschouw... van die kleine dingen zoals Sylvia, of grotere... hmm. Ik schrijf ook vast nog wel eens verslagen.
Inderdaad en dank Borga voor de filmpjes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef Roy_vdm het volgende:
@ hulde aan onze moderator Gert die zich de moeite getroost om ook een behoorlijke update te schrijven
Zet je jezelf er ook bij? Tuinfluiterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:23 schreef tuinfluiter het volgende:
DisanaMarije
Sug4r
Borga
Gert
Klein zusje
HiDiHo
Maria44
Petraa
Sporti
![]()
Bedankt voor jullie bijdrage,verslagen , filmpjes bij de Up-Dates en Streamverslagen.
.
Klopt dit wel helemaal? Volgens mij verdedigde Huub zich niet na de brief van Peter6000, maar na een kaartje van een grote fan, een vrouw die ook dik is, die het niet leuk vind hoe hij over dikke mensen praat. Jaap zat met Eric en Amanda beneden met het voorlezen van de post en Huub en Eric aan de eettafel. Hij las het kaartje later ook voor aan Jaap en Natasia.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Wederom een opvallende rol voor een brief van een FOK!-user. Peter6000 vertelt Jaap in briefvorm dat er een fan-topic voor hem is, en dat de populariteit van Huub aan het afnemen is op dit forum, mede omdat hij zo grof doet over het gewicht van Jaap. De brief wordt voorgelezen, en lijkt toch wel wat impact te hebben. Huub verdedigt zich, door te zeggen dat hij niets heeft tegen dikke mensen maar wèl tegen RansJaap. Brian informeert even later nog even fijntjes wat er nou precies over fok.nl in die brief stond.
Over het waarheidsgehaltes van Peters' aan het papier toevertrouwde observaties, werd nog enige tijd in de COS gediscussieerd.
Ik dacht uit posts op te maken dat het n.a.v. de brief van Peter6000 was, maar blijkbaar was dat dan wat te veel eer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt dit wel helemaal? Volgens mij verdedigde Huub zich niet na de brief van Peter6000, maar na een kaartje van een grote fan, een vrouw die ook dik is, die het niet leuk vind hoe hij over dikke mensen praat. Jaap zat met Eric en Amanda beneden met het voorlezen van de post en Huub en Eric aan de eettafel. Hij las het kaartje later ook voor aan Jaap en Natasia.
"This video has been removed by the user."quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:52 schreef Marrije het volgende:
Er schijnt afgelopen nacht nogal wat ruzie te zijn geweest. Bij gebrek aan een update hier een verzameling posts.
edit: en net op VOL nog even 2 you tube filmpjes gevonden van afgelopen nacht:
http://www.youtube.com/watch?v=s2_jn_y_uyI
Geen idee, misschien omdat het beeld na een paar minuten al bleef hangen? Geluid deed het wel gewoon trouwens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
"This video has been removed by the user."![]()
Waarom
Kwam Huub te negatief in beeld?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
Marrije, bedankt voor het bij elkaar zoeken van info over vannacht. Ik heb ze verlaten toen ze op de bank in slaap waren gevallen, dacht dat er toch niets meer viel te verslaan... maar ja, Huub en Eric, he![]()
Tuurlijk hoort het daar niet, het is geen nieuws.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:10 schreef r3gi3boy het volgende:
beetje belachelijk dat het filmpje van brian en de paravlieg van smellyfinger nu uit de updates is geflikkerd, dat soort filmpjes en parodieën daarop vind ik er ook gewoon bij horen
Oh, was je ook bezig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
PETER6000
Bedankt voor je duidelijke Up-Date van 20 maart 22:43 uur.![]()
Betrek jezelf eens bij je complimentenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:14 schreef tuinfluiter het volgende:
DISANA & GERT
voor 't schrijven bij de Streamverslagen en Up-dates.
Het is zo prettig dat je bij deze topics kan bijlezen
of een stemmingsuitslag wilt weten
en geen cossen door hoeft te woelen,
dat deed ik toch niet,
ik ging dan buurten bij v-o-l met nog tientallen Fokkers,
maar nu dus plakken bij FOK![]()
En ik verwacht ook dat meer Fokkers inzien dat het lezen leuk is ,
maar zij als lezer ook kunnen schrijven bij de up en streamverslagen.
.
Datr wordt dus lekker kaviaar, truffels, wagyu rundvlees, tarbot en noem maar op bestellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Brief. Van af nu mogen de bewoners nog maar 2x per week eten buiten de deur bestellen.
Ik begrijp alleen uit de laatste twee, drie COS'sen dat Eric, Sylvia en Huub dit hebben besteld. Gehoord heb ik niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag bij het doorscannen van de COS ook nog iets over het voortaan mogen kopen van hasj en wiet. Gelul neem ik aan?
Aha... dat is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brief. Van af nu mogen de bewoners nog maar 2 x per week eten buiten de deur bestellen.
Dat zal ook voor Natasia gelden,
2 x per maand komt haar kapster lekkernijen brengen
van de Surinaamse toko in Rotterdam..................![]()
Geefmegeentjoeri - zondag 25 maart 2007 @ 10:21quote:Op zondag 25 maart 2007 05:40 schreef babbelaar het volgende:
Hallo mensen
Ik heb vanacht op moment dat ik moest urineren en mijn
laptop stond nog aan gezien dat Erik aan huupie zat en hem effe later
netjes pijpte,Hupie merkte er wel wat van lag effe later met onderbroek onder
zijn knien en met blote kont in beeld maar ehhh hoe update ik een filmpie??
Was er net te laat bij dus niet alles staat erop,affijn lullig voor Huup
maby Exit voor Erik die sex met iemand die in diepe slaap was !!
Ga verder slapen,doekje ligt onder huup zijn kussen gadvervdamme ,,
Hoe word huup wakker en wat zal die denken??
Naast de 3 drankjes die Huub mag drinken,quote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
Is het zeker dat Huub al lag te slapen, tijdens de Eric-aktie van vannacht?
Huub mag immers maar drie drankjes, dus helemaal in coma zal hij niet hebben gelegen.
Kan het zijn dat Huub het eigenlijk wel best vond, of was daar geen enkel teken van (en dan is het dus gewoon aanranding).
Dankjewel. Deze was vrij makkelijk te doen. Leuk dat er toch wat meer mensen beginnen te updaten.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:57 schreef Marrije het volgende:
Disana, helemaal te gek, die streamverslagen van jou!
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Leuk dat er toch wat meer mensen beginnen te updaten.
Ole, dankjewel. Ik heb het al drie keer gehad en van alles geprobeerd, maar jouw tip nog niet. Als het weer gebeurt zal ik hem opvolgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Ole het volgende:
[off topic] kun je even proberen of je -rechtermuisknop- en dan ongedaan maken [/off topic]
Jammer dat je het kwijt bent want dit lijkt mij een heel ineressant gesprek geweest. Mag Syl haar visie graag horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
Sylvia en Huub voeren een gesprek in de gameroom waarin Sylvia zich afvraagt of Huub voor dingen wegloopt die hij niet van zichzelf wil zien. Ik had een heel verslag getypt maar ik heb een nieuw keyboard dat een rare toetsencombinatie heeft waardoor ineens alle tekst weg kan zijn. In elk geval is de kern van het gesprek dat Huub op dit podium 100% zichzelf wil zijn terwijl Sylvia denkt dat hij zichzelf misschien niet is.
Syl hield eigenlijk al vrij snel op toen Huub, door haar uitgenodigd in feite, op zijn praatstoel ging zitten. Het meeste kwam neer op bevestigend knikken; in elk geval is haar boodschap niet overgekomen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Jammer dat je het kwijt bent want dit lijkt mij een heel ineressant gesprek geweest. Mag Syl haar visie graag horen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
De verdeling van de punten in de post hieronder zijn weer andere punten dan de 500 punten in de gezamenlijk pot.
Ik vind het meestal groots dat Syl haar mening niet op dringt (zij heeft de bevestiging van een ander niet nodig: vindt wat zij vindt ongeacht wat een ander daarvan denkt) maar op momenten als deze had ze Huub van mij wel vast mogen binden. Iig wat dominanter zijn naar Huub toe, niet over haar heen laten lullen of het gesprek dood laten gaan. Ik mis dit soort gesprekken in de kooi. Had gehoopt dat daar meer aandacht aan besteed zou worden. En Syl kan dat goed! Niet zo gek dat Huub het zo snel mogelijk afkapte en maar ja knikte om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Syl is te confronterend voor Huubje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Syl hield eigenlijk al vrij snel op toen Huub, door haar uitgenodigd in feite, op zijn praatstoel ging zitten. Het meeste kwam neer op bevestigend knikken; in elk geval is haar boodschap niet overgekomen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb niet de hele avond gekeken, maar het zijn er idd meer dan 500.
Waarom gebruik je dan die teleurgestelde smiley?quote:Op maandag 2 april 2007 22:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana , Ik wil je hartelijk bedanken voor alle
lekker lezende streamverslagen en up-dates.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana, ik wil je hartelijk bedanken voor alle
lekker lezende streamverslagen en up-dates.![]()
![]()
![]()
Allemaal mooi, en wie zei dat van die zanglessen van Brian? Ook z'n moeder? Die kan toch geen kwaad in haar aan Natasia en Amanda uitbestede kindje zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Disane,
Ik liep achter met schrijven, het is geen moeten, maar eens in de paar dagen?
Dat moet kunnen zonder hoofdpijn.
Ik zag dat jij bij maandag een nieuw recent streamverslag had geschreven,
en dacht : nu kan ik die oude koeien NIET meer uit de sloot halen? Maar toch gedaan.
P.s. Nog wat teksten over het hoofd gezien ! Of het pareltjes zijn?
Moeder Netty: Amanda heeft zolang moeten wachten voor cursussen,
Brian volgt gitaarlessen , wat goed gaat.
Zijn zanglessen, dat snap ik niet echt en hij blijft er maar mee doorgaan hahahaha.
Vriend Brian: Je hoeft niet overal goed in te zijn.
Netty: Persoonlijk vind ik paardrijden zo leuk, Brian wat reed jij van de week mooi paard.
Brian: Ik moet meer met paardrijden actief zijn.
.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:27 schreef Black_king het volgende:
Bedankt voor de goede, uitgebreide updates , Disana !
Wat is dat voor een feest en wanneer vindt dat plaats?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef bunnyma het volgende:
Zij nodigen het personeel uit voor hun 200.000 jack-pot party.
Dit feestje is volgende week zondag, vanaf 16.00 uur.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een feest en wanneer vindt dat plaats?
Leuk trouwens, dat kijkje achter de schermen.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
Sug4r, bedankt voor de update. Het lijkt erop dat ik nogal wat heb gemist.
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Avonne 02:08 Updates.
Bedankt voor je uitvoerige poging tot uitleg van alle plannen.
![]()
Ik heet geen Brian, ik ram niemand in elkaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gert ramt me in elkaar als ik die in de updates zet.
Lekker onderkoeld opgeschreven.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
Amanda stelt voor zélf de jas te ontwerpen en dan wil ze haar bontjasjes wel meegeven aan de dame van Bont voor dieren voor educatieve doeleinden. Sylvia heeft Amanda uitgelegd wat educatieve doeleinden zijn en dat lijkt Amanda wel wat.
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande isquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef HosnerYeah het volgende:
Tussen de vele updates door een mooi plaatje als een tussendoortje:
Amanda moet de Kooi verlaten. Je weet toch dat het allemaal lang van te voren opgenomen is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande is
Je ziet toch duidelijk het diepe verdriet van Amanda?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande is
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
Het is hartverscheurend.... om afstand te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
bontjas
wat denk je zelf? Waar geeft Amanda het meest om in dit leven?quote:
snap ik nietquote:Kan iemand die HosnerYeah even door een TFT tiefen?![]()
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?quote:
Ik hoop het wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?![]()
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zinquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
Nicolaas en Jaap hebben gisteren een gesprek over a.s donderdag gehad. Ze zijn het er over eens dat er echt iemand uit moet. Kandidaten: Eric en Jaap.
Interessant is, dat Brian tegenover Nicolaas aangaf "water bij de wijn" te willen doen. Exit Jaap?
Nico en Brian spraken verder af om het pas een dag voor de stemming definitief te gaan regelen, "anders komt het op de een of andere manier het huis al binnen."
Yep!quote:Op zondag 15 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zin
quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
..... en eric bleek eric toch een valse nicht te zijn
vond hem tot nu toe leuk, maar voor mij viel hij door de mand vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |