13.00 tot 14.00 uur.
Amanda zit op kantoor achter de pc. Zij luistert naar muziek.
Jaap( in grote witte badjas) staan in de keuken, zij hebben het over Dobbe-kriketten.
Jaap wordt gemaand door Palma dat hij zich aan moet gaan kleden voor zijn interview maar daar heeft Jaap nog 3 kwartier de tijd voor. Hij wordt door Palma geinstrueerd wat hij aan moet trekken.
Zo te horen is het een interview met Henk Westbroek.)
Palma en Natasia bespreken de boodschappen. Natasia zeurt over haar gewicht;
"Mijn lichaam staat stil. Er gaat niets meer af"......en zij besluit te gaan lunchen met overgebleven spare-ribs.
Zij biedt Palma aan een tray spare-ribs mee te nemen voor haar kinderen. ( Hierbij is Jaap niet aanwezig. Hij is zich volgens de instructie's van Pa;ma aan het omkleden
![]()
)
Ook gaat het gesprek over een zekere Marco die gevraagd was om op het feest, zaterdag, te helpen. Die Marco had al speciaal witte schoenen gekocht en nu moet Palma hem bellen om te zeggen dat hij toch niet mag komen.
Natasja gilt ineens: "Ik sta weer in de newspaper. Daarom hebben we de Telegraaf vanmorgen niet gekrijgt( geen typo, maar letterlijk) Sylvia heeft het voor mij uitgeprint".
Er blijkt een foto bij te staan die Palma erg mooi vindt en waarop volgens duidelijk te zien is dat Natasja "wel een jas heeft uitgetrokken".
Hans en Brian komen bezweet naar beneden.