Ik ben vooral heel blij dat ik nou weet dat er zoiets als Updates zíjn! Heb vanmiddag 3 uur (drie uur) zitten teruglezen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef Jappie het volgende:
Commentaren op de Updates
![]()
Dames en heren updaters jullie doen hartstikke goed werk.......dankzij jullie dagelijkse updates blijf ik snel en makkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen in het huis.
![]()
TOPTOPICquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:12 schreef Jappie het volgende:
Commentaren op de Updates
![]()
Dames en heren updaters jullie doen hartstikke goed werk.......dankzij jullie dagelijkse updates blijf ik snel en makkelijk op de hoogte van het reilen en zeilen in het huis.
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
Vooral die edit van Day in die post van Gert kon ik zeer waarderen
I'll second that...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:57 schreef tuinfluiter het volgende:
AVONNE- 12 december 16:07, dank je wel Avonne voor het verslag van dinsdag 12 december, je kan goed schrijven. Mijn zus en ik zijn weer op de hoogte. Jammer dat het afgelopen was.
Onder de kijkers? Brian op 3? OMFG, wat een smaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef smalfilm het volgende:
Uitslagen populariteitspoll:
1. Bart (28% - 140pt)
2. Nena (27% - 135pt)
3. Brian (21% - 105pt)
4. Ilona (10% - 50 pt)
5. Natasia (9% - 45pt)
6. Sylvia (3% - 15pt)
7. NL (1% - 5 pt)
Evil zou, als ze 't huis niet was uitgegaan, 1% van de stemmen hebben.
ik ben benieuwd of de kerstuitzending inderdaad realistisch het kerstdiner zal weergeven...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[ quote ] ....mag ik even zeggen dat de uitzendingen niet erg conform de streams zijn?
Zal er wel weer op neerkomen dat Bart lief wordt neergezet, Natasia als een bitch en Huub als een sukkel ...[end quote]
Dat denk ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |