mag ik even zeggen dat de uitzendingen niet erg conform de streams zijn?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Moet je maandag de uitzending kijken![]()
Maar jullie sturen wel bij toch ? (Dat snap ik overigens wel hoor, het blijft immers TV)quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen...
Dat was het wel, ja! Het was 'meer dan 100.000 cp's waard'quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart: die 4 uur die mij gegeven is had een euro waarde van nul....
Oi....
Zou priceless moeten zijn toch!!!
Nou dan is er toch niets aan de hand? Waar maakt Bart zich dan nog druk omquote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat dus gewoon cp's gebruiken om Lesley met oud en nieuw te krijgen....
Ik denk meer dat de grote baas wordt bedoeld. En dat JdM de boel flink regisseert lijkt me meer dan logisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar dat er dingen gelekt worden, is nu wel duidelijk door de uitspraak van Bart.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huh?? Bart komt toch de laatste dagen alles behalve lief over op tv.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
mag ik even zeggen dat de uitzendingen niet erg conform de streams zijn?
Zal er wel weer op neerkomen dat Bart lief wordt neergezet, Natasia als een bitch en Huub als een sukkel
Grinn!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Zal er wel weer op neerkomen dat Bart lief wordt neergezet, Natasia als een bitch en Huub als een sukkel
Psies, maar hij wilde het gratis hebben, natuurlijk.....quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dan is er toch niets aan de hand? Waar maakt Bart zich dan nog druk om
En langer dan een uurtje.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Psies, maar hij wilde het gratis hebben, natuurlijk.....![]()
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
De laatste dagen, ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Bart komt toch de laatste dagen alles behalve lief over op tv.
Wat jij denkt is niet relevant (haha bart relevant). Waar het om gaat is wat er wel of niet gebeurt. Bart heeft net duidelijk te kennen gegeven dat er dingen gelekt worden vanuit de snackbar die niet zouden mogen. Het gebeurt dus..quote:
Dat vind ik zelf nogal meevallen. In de polls staat hij ook nog steeds op 1. Ik ben zelf mijn mening gaan veranderen sinds zijn gezeik na de dronken nacht van Huub en Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
De laatste dagen, ja.
Maar hij is al bijna een maand een draak en hij wordt met de dag erger!
Denk je?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat jij denkt is niet relevant (haha bart relevant). Waar het om gaat is wat er wel of niet gebeurt. Bart heeft net duidelijk te kennen gegeven dat er dingen gelekt worden vanuit de snackbar die niet zouden mogen. Het gebeurt dus..
Maar DGK_REDACTIE is dus waar ze het over hebben met 'de snackbar'. Dus wat zij zeggen is wel een beetje relevantquote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat jij denkt is niet relevant (haha bart relevant). Waar het om gaat is wat er wel of niet gebeurt. Bart heeft net duidelijk te kennen gegeven dat er dingen gelekt worden vanuit de snackbar die niet zouden mogen. Het gebeurt dus..
Wij hebben gelukkig een dikke huid... In tegenstelling tot sommige...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart draait een beetje door en begint nu naar de redactie te katten![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar DGK_REDACTIE is dus waar ze het over hebben met 'de snackbar'. Dus wat zij zeggen is wel een beetje relevant
Als zij er werkelijk iets mee te maken hebben kan ik me dat voorstellen. Maar dit is echt een kwestie dat de mens van nature egoistisch is en de ander het liefst niets gunt wat hij/zij niet zelf ook heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kogelvrijglas ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een dikke huid... In tegenstelling tot sommige...![]()
Met dat springen, bedoel je ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
Dolletjes, wat zal ze zich welkom voelen...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat dus gewoon cp's gebruiken om Lesley met oud en nieuw te krijgen....
Bart denk nu ook dat alle tegenstemmers dat doen in opdracht van de makers van het programma.quote:
Oh, vicious!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een dikke huid... In tegenstelling tot sommige...![]()
Of Bart laat nu duidelijk aan ons (kijkers) blijken hoever de invloed van de snackbar gaat.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart denk nu ook dat alle tegenstemmers dat doen in opdracht van de makers van het programma.
Hij ziet ze vliegen. Of het is struisvogelpolitiek. Hij wil niet inzien dat ze het hem gewoon niet meer gunnen vanwege zijn gedrag de laatste tijd.
Hij en .NL.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Gigageil het volgende:
"Dat hoort niet in deze Show thuis" ......fuck off Bart, dit MAAKT deze Show.....
Hij denkt echt dat hij de hoofd-redacteur is.....![]()
Ja, of wat hij denkt hoever de invloed gaat. Volgens mij wordt er met de rest lang niet zoveel gesproken als met Bart en .NLquote:Op donderdag 21 december 2006 20:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Of Bart laat nu duidelijk aan ons (kijkers) blijken hoever de invloed van de snackbar gaat.
Zo gek is dat niet gezien zijn populariteit iedere keer.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Gigageil het volgende:
"Dat hoort niet in deze Show thuis" ......fuck off Bart, dit MAAKT deze Show.....
Hij denkt echt dat hij de hoofd-redacteur is.....![]()
Geloof ik niks van!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Of Bart laat nu duidelijk aan ons (kijkers) blijken hoever de invloed van de snackbar gaat.
Ik denk dat REDACTIE meer is dan 1 persoon eigenlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:59 schreef Kaleddis het volgende:
DGK_REDACTIE, was dat jouw stem ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |