Ik ook. Sylvia gaat tegenwoordig wel overal tegenin omdat ze haar dat 'achter' hebben aangeraden denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef avonne het volgende:
Brian "ergens denk ik dat Nena het meent"
http://dgk.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil alle streams tegelijk volgen...
Het is toch ook een spelelement om iemand iets te ontzeggen waardoor zijn/haar verblijf moeilijker zal worden!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub meldt dat het maar een spel is. Nou Huub, als mensen elkaar niets meer gunnen, dan kunj e die gebeurtenissen nauwelijks nog afdoen als 'een spel'. Dan wordt het wel erg persoonlijk en zou het voor mij ook geen spel meer zijn.
Tja, en toch is het onderdeel van 'het spel'.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub meldt dat het maar een spel is. Nou Huub, als mensen elkaar niets meer gunnen, dan kunj e die gebeurtenissen nauwelijks nog afdoen als 'een spel'. Dan wordt het wel erg persoonlijk en zou het voor mij ook geen spel meer zijn.
Ik vind zoiets geen spel meer. Ik snap dat je het wel zo kunt uitleggen dat het onderdeel van 'het spel' is, maar ik vind het veel te ver gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar is toch ook een tik uitdelen aan Bart, da's zeker speltechnisch. Net zoals Bart zelf ook de nodige tikken heeft uitgedeeld, alles voor het spel.
hij vindt het vast wel grappigquote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef bosb het volgende:
En die arme kok staat daar maar met zn geweldige kerstdiner.
Ik moet je teleurstellen...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef bosb het volgende:
bart: "de snackbar geeft ons ook wel eens informatie die ze eigenlijk niet mogen geven."
Het is dus nu wel helemaal duidelijk dat het spel volledig vanuit de snackbar geregiseerd wordt.
Hmmm, eerder waren die 4 uur 100.000 cp's waardquote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart: die 4 uur die mij gegeven is had een euro waarde van nul....
Oi....
Zou priceless moeten zijn toch!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |