quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Avonne 02:08 Updates.
Bedankt voor je uitvoerige poging tot uitleg van alle plannen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heet geen Brian, ik ram niemand in elkaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gert ramt me in elkaar als ik die in de updates zet.
Lekker onderkoeld opgeschreven.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
Amanda stelt voor zélf de jas te ontwerpen en dan wil ze haar bontjasjes wel meegeven aan de dame van Bont voor dieren voor educatieve doeleinden. Sylvia heeft Amanda uitgelegd wat educatieve doeleinden zijn en dat lijkt Amanda wel wat.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker onderkoeld opgeschreven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande isquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef HosnerYeah het volgende:
Tussen de vele updates door een mooi plaatje als een tussendoortje:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Amanda moet de Kooi verlaten. Je weet toch dat het allemaal lang van te voren opgenomen is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je ziet toch duidelijk het diepe verdriet van Amanda?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
Het is hartverscheurend.... om afstand te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
bontjas
wat denk je zelf? Waar geeft Amanda het meest om in dit leven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:59 schreef APK het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of is het serieus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
snap ik nietquote:Kan iemand die HosnerYeah even door een TFT tiefen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
C O D U S (Commentaren Op Updates / Streamverslagenquote:
Jouw verslagen:quote:
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw verslagen:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop het wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ondertussen drie nachten genoteerd, en nog geen ontknoping...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop het wel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zinquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
Nicolaas en Jaap hebben gisteren een gesprek over a.s donderdag gehad. Ze zijn het er over eens dat er echt iemand uit moet. Kandidaten: Eric en Jaap.
Interessant is, dat Brian tegenover Nicolaas aangaf "water bij de wijn" te willen doen. Exit Jaap?
Nico en Brian spraken verder af om het pas een dag voor de stemming definitief te gaan regelen, "anders komt het op de een of andere manier het huis al binnen."
Yep!quote:Op zondag 15 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop