Tuurlijk hoort het daar niet, het is geen nieuws.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:10 schreef r3gi3boy het volgende:
beetje belachelijk dat het filmpje van brian en de paravlieg van smellyfinger nu uit de updates is geflikkerd, dat soort filmpjes en parodieën daarop vind ik er ook gewoon bij horen
Oh, was je ook bezig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
PETER6000
Bedankt voor je duidelijke Up-Date van 20 maart 22:43 uur.![]()
Betrek jezelf eens bij je complimentenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:14 schreef tuinfluiter het volgende:
DISANA & GERT
voor 't schrijven bij de Streamverslagen en Up-dates.
Het is zo prettig dat je bij deze topics kan bijlezen
of een stemmingsuitslag wilt weten
en geen cossen door hoeft te woelen,
dat deed ik toch niet,
ik ging dan buurten bij v-o-l met nog tientallen Fokkers,
maar nu dus plakken bij FOK![]()
En ik verwacht ook dat meer Fokkers inzien dat het lezen leuk is ,
maar zij als lezer ook kunnen schrijven bij de up en streamverslagen.
.
Datr wordt dus lekker kaviaar, truffels, wagyu rundvlees, tarbot en noem maar op bestellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Brief. Van af nu mogen de bewoners nog maar 2x per week eten buiten de deur bestellen.
Ik begrijp alleen uit de laatste twee, drie COS'sen dat Eric, Sylvia en Huub dit hebben besteld. Gehoord heb ik niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag bij het doorscannen van de COS ook nog iets over het voortaan mogen kopen van hasj en wiet. Gelul neem ik aan?
Aha... dat is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brief. Van af nu mogen de bewoners nog maar 2 x per week eten buiten de deur bestellen.
Dat zal ook voor Natasia gelden,
2 x per maand komt haar kapster lekkernijen brengen
van de Surinaamse toko in Rotterdam..................![]()
Geefmegeentjoeri - zondag 25 maart 2007 @ 10:21quote:Op zondag 25 maart 2007 05:40 schreef babbelaar het volgende:
Hallo mensen
Ik heb vanacht op moment dat ik moest urineren en mijn
laptop stond nog aan gezien dat Erik aan huupie zat en hem effe later
netjes pijpte,Hupie merkte er wel wat van lag effe later met onderbroek onder
zijn knien en met blote kont in beeld maar ehhh hoe update ik een filmpie??
Was er net te laat bij dus niet alles staat erop,affijn lullig voor Huup
maby Exit voor Erik die sex met iemand die in diepe slaap was !!
Ga verder slapen,doekje ligt onder huup zijn kussen gadvervdamme ,,
Hoe word huup wakker en wat zal die denken??
Naast de 3 drankjes die Huub mag drinken,quote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
Is het zeker dat Huub al lag te slapen, tijdens de Eric-aktie van vannacht?
Huub mag immers maar drie drankjes, dus helemaal in coma zal hij niet hebben gelegen.
Kan het zijn dat Huub het eigenlijk wel best vond, of was daar geen enkel teken van (en dan is het dus gewoon aanranding).
Dankjewel. Deze was vrij makkelijk te doen. Leuk dat er toch wat meer mensen beginnen te updaten.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:57 schreef Marrije het volgende:
Disana, helemaal te gek, die streamverslagen van jou!
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Leuk dat er toch wat meer mensen beginnen te updaten.
Ole, dankjewel. Ik heb het al drie keer gehad en van alles geprobeerd, maar jouw tip nog niet. Als het weer gebeurt zal ik hem opvolgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Ole het volgende:
[off topic] kun je even proberen of je -rechtermuisknop- en dan ongedaan maken [/off topic]
Jammer dat je het kwijt bent want dit lijkt mij een heel ineressant gesprek geweest. Mag Syl haar visie graag horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
Sylvia en Huub voeren een gesprek in de gameroom waarin Sylvia zich afvraagt of Huub voor dingen wegloopt die hij niet van zichzelf wil zien. Ik had een heel verslag getypt maar ik heb een nieuw keyboard dat een rare toetsencombinatie heeft waardoor ineens alle tekst weg kan zijn. In elk geval is de kern van het gesprek dat Huub op dit podium 100% zichzelf wil zijn terwijl Sylvia denkt dat hij zichzelf misschien niet is.
Syl hield eigenlijk al vrij snel op toen Huub, door haar uitgenodigd in feite, op zijn praatstoel ging zitten. Het meeste kwam neer op bevestigend knikken; in elk geval is haar boodschap niet overgekomen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:45 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Jammer dat je het kwijt bent want dit lijkt mij een heel ineressant gesprek geweest. Mag Syl haar visie graag horen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
De verdeling van de punten in de post hieronder zijn weer andere punten dan de 500 punten in de gezamenlijk pot.
Ik vind het meestal groots dat Syl haar mening niet op dringt (zij heeft de bevestiging van een ander niet nodig: vindt wat zij vindt ongeacht wat een ander daarvan denkt) maar op momenten als deze had ze Huub van mij wel vast mogen binden. Iig wat dominanter zijn naar Huub toe, niet over haar heen laten lullen of het gesprek dood laten gaan. Ik mis dit soort gesprekken in de kooi. Had gehoopt dat daar meer aandacht aan besteed zou worden. En Syl kan dat goed! Niet zo gek dat Huub het zo snel mogelijk afkapte en maar ja knikte om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Syl is te confronterend voor Huubje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Syl hield eigenlijk al vrij snel op toen Huub, door haar uitgenodigd in feite, op zijn praatstoel ging zitten. Het meeste kwam neer op bevestigend knikken; in elk geval is haar boodschap niet overgekomen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb niet de hele avond gekeken, maar het zijn er idd meer dan 500.
Waarom gebruik je dan die teleurgestelde smiley?quote:Op maandag 2 april 2007 22:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana , Ik wil je hartelijk bedanken voor alle
lekker lezende streamverslagen en up-dates.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana, ik wil je hartelijk bedanken voor alle
lekker lezende streamverslagen en up-dates.![]()
![]()
![]()
Allemaal mooi, en wie zei dat van die zanglessen van Brian? Ook z'n moeder? Die kan toch geen kwaad in haar aan Natasia en Amanda uitbestede kindje zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Disane,
Ik liep achter met schrijven, het is geen moeten, maar eens in de paar dagen?
Dat moet kunnen zonder hoofdpijn.
Ik zag dat jij bij maandag een nieuw recent streamverslag had geschreven,
en dacht : nu kan ik die oude koeien NIET meer uit de sloot halen? Maar toch gedaan.
P.s. Nog wat teksten over het hoofd gezien ! Of het pareltjes zijn?
Moeder Netty: Amanda heeft zolang moeten wachten voor cursussen,
Brian volgt gitaarlessen , wat goed gaat.
Zijn zanglessen, dat snap ik niet echt en hij blijft er maar mee doorgaan hahahaha.
Vriend Brian: Je hoeft niet overal goed in te zijn.
Netty: Persoonlijk vind ik paardrijden zo leuk, Brian wat reed jij van de week mooi paard.
Brian: Ik moet meer met paardrijden actief zijn.
.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:27 schreef Black_king het volgende:
Bedankt voor de goede, uitgebreide updates , Disana !
Wat is dat voor een feest en wanneer vindt dat plaats?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef bunnyma het volgende:
Zij nodigen het personeel uit voor hun 200.000 jack-pot party.
Dit feestje is volgende week zondag, vanaf 16.00 uur.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een feest en wanneer vindt dat plaats?
Leuk trouwens, dat kijkje achter de schermen.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
Sug4r, bedankt voor de update. Het lijkt erop dat ik nogal wat heb gemist.
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Avonne 02:08 Updates.
Bedankt voor je uitvoerige poging tot uitleg van alle plannen.
![]()
Ik heet geen Brian, ik ram niemand in elkaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gert ramt me in elkaar als ik die in de updates zet.
Lekker onderkoeld opgeschreven.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
Amanda stelt voor zélf de jas te ontwerpen en dan wil ze haar bontjasjes wel meegeven aan de dame van Bont voor dieren voor educatieve doeleinden. Sylvia heeft Amanda uitgelegd wat educatieve doeleinden zijn en dat lijkt Amanda wel wat.
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande isquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef HosnerYeah het volgende:
Tussen de vele updates door een mooi plaatje als een tussendoortje:
Amanda moet de Kooi verlaten. Je weet toch dat het allemaal lang van te voren opgenomen is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande is
Je ziet toch duidelijk het diepe verdriet van Amanda?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande is
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
Het is hartverscheurend.... om afstand te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
bontjas
wat denk je zelf? Waar geeft Amanda het meest om in dit leven?quote:
snap ik nietquote:Kan iemand die HosnerYeah even door een TFT tiefen?![]()
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?quote:
Ik hoop het wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?![]()
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zinquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
Nicolaas en Jaap hebben gisteren een gesprek over a.s donderdag gehad. Ze zijn het er over eens dat er echt iemand uit moet. Kandidaten: Eric en Jaap.
Interessant is, dat Brian tegenover Nicolaas aangaf "water bij de wijn" te willen doen. Exit Jaap?
Nico en Brian spraken verder af om het pas een dag voor de stemming definitief te gaan regelen, "anders komt het op de een of andere manier het huis al binnen."
Yep!quote:Op zondag 15 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |