Bij deze ook nog effe geupload voor het bewijs alleenquote:Op zondag 25 maart 2007 05:19 schreef babbelaar het volgende:
Erik trok aan huup zijn snikkel en effe later pijpte die hem
Huupie werd bijna wakker draaide zich om en Erik zat nog met zijn hand tussen zijn benen
en ligt nu met zijn onderbroek op zijn enkels en in zijn blote reet in beeld,,
Erg lullig voor Huup
Kan dit een exit betekenen voor Erik ??
heb er een filmpie van gemaakt maar was net te laat
dus heb wel het laatste stuk opgenomen !!!
quote:
(COS)quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
200 - Amanda, ik wil m'n zusje zien
150 - Brian, voor jou ! iets terugdoen voor alle punten die ik van jou kreeg
100 - Natasia, je bent lief en je kunt ze goed besteden
50 - Eric, jij wilt Bart terugzien en je bent de gezellige huishomo
20 - Sylvia, jij hebt al veel mensen uitgenodigd
10 - Jaap, de rest voor Cora komen wel uit de pot
0 - Huub, heeft gezegd dat hij voor het spel zit en niet voor de puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop