Ach..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel leuk voor z'n ouders.
Graag gedaan.quote:
Aarzel vooral niet om het vaker te doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik zat heel de middag te werken aan de pc met de streams op de achtergrond. Dus vandaar dat ik het kon doen.
Werken aan de pc?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Aarzel vooral niet om het vaker te doen.![]()
Yep, hij heeft hem gezien maar niet de kans gehad om met hem te praten. Daar was het te hectisch voor. Helaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef worker het volgende:
Wat ik in het update topic niet terug kan vinden is of Sylvia nou haar vader nog gezien/gesproken heeft voordat hij overleed. Is ze naar buiten geweest? Heeft ze de 12 uur mogen splitsen in meerdere uitjes?
Worker, er is meer te lezen bij het topic bewoners- Sylvia.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef worker het volgende:
Wat ik in het update topic niet terug kan vinden is of Sylvia nou haar vader nog gezien/gesproken heeft voordat hij overleed. Is ze naar buiten geweest? Heeft ze de 12 uur mogen splitsen in meerdere uitjes?
Het werkt nu wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Videoboodschap van Cora + sprits voor jaap![]()
Klopt , hij moet helemáál geladen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
zelfs niet als het filmpje al een flink stuk geladen is.
Je hebt een brief gestuurd en hij is aangekomen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Beetje trots ben ik toch wel :
[afbeelding]
Tja, de ene keer kijk ik het wel terug en noteer de tijd en een andere keer niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Maar euh, HiDiHo, ik weet dat het bijna vloeken in de kerk is, waarom upload je altijd van die lange filmpjes.![]()
Ik waardeer jouw werk enorm, dat moge duidelijk zijn () maar ik wilde gewoon even de videoboodschap van Cora zien en nu komt er weer een pesterij van Huub aan vooraf zoals ik het al zo vaak heb gezien.
![]()
Meer dan 18 minuten in totaal, dat is ongeveer de lengte van een uitzending....
En het lukt mij niet om youtube vooruit te spoelen, zelfs niet als het filmpje al een flink stuk geladen is.
Okay, fair enough.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, de ene keer kijk ik het wel terug en noteer de tijd en een andere keer niet.
Bovendien vond ik het sprits moment ook wel de moeite waard, en nee geen zin om 2x te splitten en te uploaden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |