abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 10:40:42 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46067635
Verplaatst naar: [DGK] Streamverslagen

[ Bericht 96% gewijzigd door Gert op 07-02-2007 14:57:55 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:11:12 #27
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46068519
Verplaatst naar: [DGK] Streamverslagen

[ Bericht 96% gewijzigd door Gert op 07-02-2007 14:55:59 ]
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:43:38 #28
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46092280
Huub bij RTL Boulevard s1 - s2 - s3 - s4
s1 op bewoners
s4 plasma met RTL Boulevard

[ Bericht 36% gewijzigd door HiDiHo op 08-02-2007 02:03:59 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:52:23 #29
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46098633
Huub was woensdag in het programma RTL-boulevard om 18:35 ,
Bart besteld de herhaling RTL-boulevard om 23:15 ,
Sylvia ligt op bed en weet van niets.
Samen kijken Brian, Natasia , Amanda en Bart naar de uitzending.
Na afloop Bart: Zo dit wilde ik dus zien ! Daarom heb ik dit aangevraagd.
Amanda: wist je dat Huub in RTL-boulevard zat?
Bart:
Amanda: wist je dit Bart?
Bart:
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:16:58 #30
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46125006
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:07:17 #31
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46136569
Van de Tien site, Huub en Nena in de Zebra Lounge.
quote:
12:00 - Champagnedouche voor Huub en Nena
Brian en Bart vertellen ook dat Huub en Nena bij het feest waren. De Antilliaan herhaald meerdere keren dat Nena en Huub nogal klef met elkaar stonden te dansen. Bart heeft ze een 'koude douche' bezorgd. Brian vertelt namelijk dat Bart een fles champagne heeft laten knallen en gericht heeft op de twee ex-Miljonairs. “Haha, ik richtte echt op Huub en zong ‘Nooit meer naar huis olé olé! Maar hij nam het wel als een man. Hij nam die fles en goot het zelf leeg over z’n hoofd”, vertelt Bart. Daar kunnen we ons iets bij voorstellen...

12:15 - Nena en Huub geil?
Brian maakt er nogal een punt van dat Huub en Nena in de Zebralounge waren, al zegt hij dat het hem niks deed. “Het waren net twee poepvliegen op elkaar, zo geil waren ze met elkaar aan het dansen! Echt sloerie stijl. Waar ik keek waren zij, echt expres”, vertelt de 25-jarige. Amanda’s mond valt ondertussen open van verbazing: "Dit is niet de Nena die ik ken. Misschien gaat ze straks wel met Huub." “Uiteindelijk stond ze naast me bij de VIP. Zegt ze: ‘Waar ben je nou mee bezig?’ Pff, ik dacht hoezo weer een moeilijke vraag. Zegt ze: ‘Ik heb helemaal niet met Huub gekust’." Hmmm Brian, je had toch geen aandacht geschonken aan Nena...
pi_46137422
HUUB KOMT TERUG !!!!!!

Nadere bestudering van de beelden heeft uitgewezen dat Huub zijn rivaal Nathanael tijdens hun ruzie vorige week niet heeft geraakt. Eenmaal thuis werd Huub veelvuldig aangesproken door mensen die meenden dat hij ten onrechte het programma had moeten verlaten. Nadat hij de beelden vaak heeft teruggekeken is inderdaad gebleken dat Huub weliswaar een licht schoppende beweging heeft gemaakt, maar daarbij een stoel – en dus niet Nathanael - heeft geraakt. Hoewel zijn gedrag provocerend was, is er van zijn kant geen fysiek geweld gebruikt.

Volg dus vanavond vanaf 19:00 Huubs rentree in De Gouden Kooi!

Bron: www.tien.tv/goudenkooi

[ Bericht 6% gewijzigd door Black_king op 09-02-2007 14:12:09 ]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 19:28:53 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46150073
Huub is terug!

Er is één bewoner die hem hartelijk verwelkomt:

Na een korte herintroductie, waarin hij een brief voorleest waarin de reden van zijn terugkeer staat, laat hij de anderen verbijsterd achter en duikt met Sylvia de tuin in.
Daar vertelt hij wat er de afgelopen week gebeurd is. Het was een gekkenhuis. Allemaal mailtjes, telefoontjes, mensen op straat. "Ik kwam met Nena de bulldog binnen, riepen ze 'Ha Huub! Wat wil je hebben, hasj, wiet?' Hoefde niks te betalen."

Ook vertelt hij wat hij heeft meegekregen van de andere bewoners: "Die Brian en Natasia... die.. die lúllen... dat is echt niet te geloven... dat zijn echt....... téringlijers!"

Dan moet iedereen weer naar de woonkamer en worden de beelden vertoond.
Eerst zwéért Amanda dat Huub NL bij zijn keel heeft gegrepen, maar als blijkt dat dit niet zo is, wordt het door BBAN gegooid op het feit dat NL zijn hoofd stoot omdat Huub hem bij zijn schouder pakt.
Later begint Amanda te flippen. Nu beweert ze weer dat Huub hem wél bij zijn keel gegrepen heeft, zij zat er naast en heeft het gezien.

De stem zegt dat alle bewoners individueel de beelden achter mogen komen kijken, met toelichting.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 20:00:57 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46151393
Huub tegen Sylvia: "Er zitten mensen dag en nacht te streamen. Die hebben me dingen laten zien.. filmpjes... zonder hun zat ik hier niet. Ik heb er vandaag zelf nog wat gebeld. Die mensen zijn fantastisch."

"Brian en Natasia zijn echt smerige mensen. Heel erg. Van Natasia had ik het wel verwacht... Natasia kan zometeen niet naar huis. Die moet echt naar het buitenland. En terecht. Pok-ke-wijf."
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:17:11 #35
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46161230
En natuurlijk een filmpje
Terugkomst van Huub s1 (download) (megaupoad)
Brian gooit Huubs koffer weg s3 (download) (megaupload)

FLV Player voor download

[ Bericht 23% gewijzigd door HiDiHo op 10-02-2007 03:49:03 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:03:45 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_46162081
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
En natuurlijk een filmpje
Terugkomst van Huub s1
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_46166202
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:52:42 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46166357
HiDiHo, je bent een HiDiHeld!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46166752
Hidiho Terugkomst van huub1 doet het bij mij niet op Youtube. Het stopt al na 10 seconden. Ligt dat aan mij of aan het filmpje?
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 11:37:40 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46167226
Er is een apart topic voor vragen, op/aanmerkingen en bedankjes nav de updates: C O D U (Commentaren Op De Updates)
Zo blijft dit topic mooi 'schoon' en ben je snel weer bijgelezen.
  zondag 11 februari 2007 @ 08:22:50 #41
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46195363
Amanda heeft een brief van Rogier gekregen waarin hij haar vertelt dat hun relatie over is.
(aan de reactie van Amanda te zien)

Filmpje
Amanda wordt per brief gedumpt
Amanda belt met Rogier
Met dank aan monique.t

[ Bericht 17% gewijzigd door HiDiHo op 11-02-2007 08:49:35 ]
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 10:34:01 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46196009
Brian heeft gisteren de koffers van Huub weer uit de bosjes gevist. Hij legt Huub uit waarom hij hry heeft gedaan. Ten eerste omdat Huub NL's contactpunten had gestolen terwijl die bedoeld waren voor een bezoek van zijn kind. Ten tweede omdat Huub weer terugkwam.

Brian vindt wel dat Huub cool gereageerd heeft op het verdwijnen van zijn koffers.
Als Huub zijn bagage uitpakt, blijkt dat Brian een briefje in één van de koffers heeft gedaan, waarop staat: "Welcome home Huub." Huub zegt tegen Sylvia dat hij best wel een beetje ontroerd is door dat briefje.
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 22:25:47 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46221070
Op Valentijnsdag mag één van de bewoners "een geliefde" uitnodigen, zo maakte de redactie een uur geleden bekend. De bewoners hebben tot morgenavond 21:00 de tijd om unaniem tot overeenstemming te komen. Natasia heeft aangekondigd dat ze "Wilgo of de kindjes" wil, Amanda wil Rogier, Huub wil Nena en Bart denkt na of het een goed idee is om Lesley uit te nodigen.
Vooralsnog is er geen overeenstemming. Natasia heeft al geroepen dat dit "door de drain gaat" als zij het niet wordt.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 02:50:20 #44
128220 Peter6000
pi_46227860
Een nachtelijk gesprek tussen Bart en Huub, op een prettig intelligent niveau.

Het meest opvallende is dat Huub aangeeft Sylvia er eventueel te willen uitstemmen, hij vindt haar te vlak en gelooft nooit dat ze de eindfase haalt. Zijn pact met Sylvia is een pact dat maandelijks verlengt wordt, en als ze het niet verlengen telt het dus niet.
Hij wil liever iemand anders eruit hebben, want hij mag Sylvia graag, maar als het echt niet anders kan verlengt hij hun pact niet en stemt hij haar eruit.
En Huub wil wel een pact met Bart sluiten.

Verder nog veel negatief gepraat over Brian en Natasia, waarbij hij het feit dat Brian Bart eruit wilde stemmen ook nog wordt aangestipt door Huub.

Bart wil er een nachtje over slapen.
Maar een kwartiertje later:
quote:
Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Handshake en de packt is rond.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter6000 op 12-02-2007 03:04:29 ]
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 03:16:55 #45
128220 Peter6000
pi_46228107
Geen zwaar relevant nieuws, maar wel lachen, Huub en Bart kijken dat Youtube filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424

Zitten teef
  maandag 12 februari 2007 @ 03:26:02 #46
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46228192
Terwijl Bart en Huub hun mogelijke pact bespreken heeft Brian een circustent in zijn bed gebouwd. Vervolgens stapt hij zijn bed uit en is de camera hem kwijt. Na wat gedraai van de camera staat Brian verbaast naakt met een stijve lul in de douche ruimte recht in de camera te kijken. Het leek erop dat het beeld via de spiegel werd weerkaatst. Na een poging van Brian om een handdoek over de spiegel te leggen maakt hij "het karwei" vervolgens op het toilet af.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:24:45 #47
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46232075
Filmpje: Huub wordt wakker:
Begin de dag met een , begin de dag met een

met dank aan tien

Voiceover filmpje dat Huub en Bart gisteravond bekeken.

15:00 uur
Interview van TV Oldenzaal met Huub (download 139MB)

[ Bericht 5% gewijzigd door HiDiHo op 12-02-2007 18:27:42 ]
pi_46245503
Filmpje Interview met Nena.. - interview voor/tijdens fotoshoot Panorama
Keep the Sunny Side Up
pi_46251470
Nadat Huub terug is van zijn scheidsrechtersexamen (gehaald) is de stemming over het valentijnsdiner.

Er is 1 uur om unaniem te stemmen. Volgende opties zijn er
Natasia (lang verhaal blablabla) "ik hoef niet"
Amanda "ik wil graag Rogier uitnodigen"
Bart "ik wil Lesley"
Huub "ik wil Nena" (kan je vergeten, zegt Brian)
Brian "ik wil Hedda" (ex van Huub) (kan je vergeten, zegt Huub)
Sylvia "ik wil Patrick, wie dat ook moge zijn" (kan je vergeten, zegt Natasia) (er is geen Patrick, dat was een merkwaardige gedachtenkronkel van Brian dat Sylvia ene Patrick heeft)

Huub kan het niet negeren dat Brian om Hedda vraagt, en maakt zich er behoorlijk druk om.
Brian biedt 150 contactpunten om haar "te kopen" zodat Huub Nena kan uitnodigen.
"Achter" laat weten dat Hedda graag bij Brian op bezoek wil. (ongewenste inmenging van "achter" dus!)

Er wordt behoorlijk heen en weer ruzie gemaakt door de oudgedienden in het huis.
Tussendoor probeert men van Amanda te horen te krijgen wat haar pleidooi, verhaal, argument, statement is.
Amanda snapt niet wat er van haar gevraagd wordt.
Huub heeft al direct aangegeven het aan Amanda te gunnen en probeert voor haar te spreken.
Amanda snapt dat totaal niet, en voelt zich aangevallen.
De schermutselingen tussen de oudgedienden gaat onverminderd door (tussen Brian en Huub is het vooral heftig) en is om te smullen : een chaos en een kakofonie is het.

10 minuten voor de deadline barst Amanda in woede uit en vlucht naar de slaapkamer.
De overigen blijven verbijsterd achter. Had ze dan niet door dat niemand tegen haar had gezegd "je krijgt het niet" (ergo: zij krijgt hem)? Heeft ze dan niet door dat ze uitvalt naar mensen die haar wilden helpen?

Sylvia en Natasia volgen haar naar de slaapkamer.
Natasia barst in een van haar bekende tirades los "Je krijgt het nog wel, meisje! Als je dit al niet kunt, kun je net zo goed je koffers pakken! Als er iemand is die door het slijk is gehaald en weet hoe het is om haar relatie en haar kinderen bijna te verliezen hier in dit huis, dan ben ik dat wel!"

Sylvia en Bart kunnen Amanda (die dus ondertussen vertikt om nog deel te nemen aan de stemming) te overtuigen dat ze het echt wel krijgt, maar dat ze dan NU moet meekomen, want het uur is bijna voorbij.

De oudgedienden stemmen tenslotte allen voor dat Amanda haar Rogier kan uitnodigen om (het belangrijkste argument, niet aangedragen door Amanda maar door de anderen) haar relatie te redden.
Allen tekenen daarbij aan dat haar gedrag niet op prijs gesteld wordt. Enkelen zeggen openlijk dat ze het op deze manier bijna voor zichzelf verknalde.

Amanda gaat direct naar bed (niet meer naast Natasia). Natasia gaat er nog eens achteraan en schreeuwt er weer op los. Amanda is uit hetzelfde hout gesneden en schreeuwt evengoed lelijke dingen. Bart probeert er tussen te komen, maar dat lukt niet. Sylvia vraagt aan Brian in te grijpen. Brian haalt Natasia weg.

Er komt een brief.... Rogier komt niet. De stemming moet over, en wel in 15 minuten.

Bart "ik wil Lesley"
Amanda "ik geef het aan Bart"
Brian "ik wil Radna (de zus van Huub)" (Huub wéér op de kast.) Huub "geef nou eens kort weer waarom je Hedda uitnodigde" Brian "blabla" Huub "Nog korter!" Brian "ik geef het aan Bart"
Sylvia "ik wil nou toch echt is een keer mijn Patrick zien" (Natasia weer op de kast) "nou, dan geef ik het aan Bart"
Natasia (lang verhaal richting Amanda) "Ik geef het aan Bart"

Huub "ik heb nog 8 minuten" en gaat roken.
Huub leent 300 punten van Sylvia.
In de laatste 2 minuten discussieert Huub weer met Brian.
Huub stemt TEGEN en geeft Bart 300 punten om Lesley met valentijn uit te nodigen.
Verbazing alom.

Sylvia dacht dat Huub 300 punten leende om Nena uit te nodigen en veegt hem de mantel uit.
Huub wilde een statement maken richting Brian. Wel een dure dan.

Amanda snapt niks, maar weet zeker dat ze een hekel heeft aan Natasia.
Brian gaat een zéér lang gesprek aan met haar.
Als Huub voorbij komt blijkt al gauw dat Amanda helemaal in Brians zak zit.
Amanda moet niets meer van Huub weten.
Ze is er zeker van dat Huub haar aanviel, en niet verdedigde.
Met name heeft ze zich gestoord aan de opmerking "ze zit hier alleen vanwege haar tieten"

Dan gaan Brian en Amanda naar de masterbedroom. Er is vanaf nu geen geluid meer van stream 3 en 4, maar van hun gebaren is duidelijk af te lezen dat nog lang napraten over alles en elkaar volkomen begrijpen. Deze 2 lijken vrienden voor het leven.

[ Bericht 98% gewijzigd door avonne op 13-02-2007 02:54:42 ]
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 13:59:53 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46257121
Brian heeft al eerder aangekondigd dat hij het zwakke punt van Huub (zijn ex Hedda, en Huub's zus) wil gaan gebruiken om Huub over de rooie te krijgen. Vanochtend aan de ontbijttafel lanceerde hij zijn eerste aanval. Hij moet nog wel even oefenen.
http://www.youtube.com/watch?v=TUSFazBbYY0

filmpje:IkWeetNiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')