Als TL in vorm is, banned ie alleen mij, no worriesquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh das mooi, dus we krijgen niet meer met het zweepje van de Modder-eters als we hier off-topic gaan??
LOL..... die is zelfs in SC stil op dit momentquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
Als TL in vorm is, banned ie alleen mij, no worries
Alleen HiDiHo moet ook een beetje oppassen
Wacht maar af, morgen hebben een paar gasten een 48 uur ban.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh das mooi, dus we krijgen niet meer met het zweepje van de Modder-eters als we hier off-topic gaan??
Brothers in crimequote:Op donderdag 8 februari 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als TL in vorm is, banned ie alleen mij, no worries
Alleen HiDiHo moet ook een beetje oppassen
Brother in bans?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brothers in crime![]()
(of hoe zei je dat?)
Heerlijk, die quote-knopquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
Brother in bans?
Maar je kan het ook overdrijven....
Ik edit straks al mijn bullshit zodat jullie allemaal de lul zijn![]()
edit geschiedenis is ook terug te lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brother in bans?
Maar je kan het ook overdrijven....
Ik edit straks al mijn bullshit zodat jullie allemaal de lul zijn![]()
Was heerlijk om te zien. Natasia was jolig en ze zaten te wachten op de McDonalds (quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is het Boulevard filmpje nou afgespeeld vannacht in de kooi? Hoe waren de reacties?
Lijkt me ook zo'n geweldige combinatie Nicolaas en Huubquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:10 schreef Meneermax het volgende:
Mén, het wordt er alleen maar saaier op. Tis tijd voor DGK with a vengeance, the revenge of Huub (and Nicolaas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |