ja, nee dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn verbinding/pc??![]()
ow.. en hoi
Nee, iedereen heeft er last vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn verbinding/pc??![]()
ow.. en hoi
Maar PJ heeft zoveel geweldige nummers, maar die draaien ze nooitquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke plaat blijft Jeremy toch
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Stevie Ann zingt zometeen het volkslied bij Ned Elftal![]()
Het duurde 5 minuten voor het bericht werd geplaatstquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder nu heb ik 't net gemist!
Ik heb 'm na gisteren niet meer gehoord, maar vond 'm gisteren wel aardig klinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die de Tigra (Tiga?) remix van dit nummer hebben gehoord? Ik vond het zelf een niet echt bijzondere mix.
Da's wel duidelijk nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vind ik zelf niet echt erg.
Ja toch wel hequote:
Net aan de telefoon gehad!quote:
Dat betekent dat we een Snow Patrol-plaat gaan krijgenquote:
Jeeeej, Maricha is ook aardig aan de telefoon!quote:
leuk maar die hebben we al zo vaak gehoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Btw.... ik heb MIKA met GRACE KELLY aangevraagd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij nóg nieuwere leuke nummers dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
leuk maar die hebben we al zo vaak gehoord![]()
Zei je 'Met Tobias', 'Met Tobias van FOK!' of 'Met Toad'?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Jeeeej, Maricha is ook aardig aan de telefoon!
Ik was wel een beetje bang dat ze ging bijten, geen fokker meer hier...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee maar ik vind zo'n requestuurtje leuker om wat oudere goede platen die je niet elke dag meer hoort aan te vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet jij nóg nieuwere leuke nummers dan?
jammerquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik dan om je een plezier te doen The Fratellis - Chelsea Dagger aanvragen en hier op het forum gaan mee-TADADADA-en?quote:
damn die is er niet op vooruit gegaan zegquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Big Producer is watching you.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
"Hoi Maricha, met Tobias. Ik wil..."
"Ben jij van het forum"
"Hihi, ja ben Toad van Fok!"
"Hoi Toad"
etc.
Nou ja! Ik ben heeeeeeeeeeeee lief en aardig hoor! Ook voor Fokker LOLquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Ergens herinnerde ik me de Toad Tobias heet....goed geheugen heb ik, ben er zelf verbaasd overquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Big Producer is watching you.![]()
M
I
K
A
![]()
Ik twijfel trouwens of ' Then ' en ' Now ' wel op de juiste plek staat, want ik zag laatst haar clip op MTV en dan lijkt plaatje 1 meer op Amy Winehouse zoals ze nu(?) is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
damn die is er niet op vooruit gegaan zeg
Die magere versie is volgens mij de meest recente... daar heeft ze meer tatoeages dan op die wat gezettere versie zeg maar... wel zonde als het zo isquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik twijfel trouwens of ' Then ' en ' Now ' wel op de juiste plek staat, want ik zag laatst haar clip op MTV en dan lijkt plaatje 1 meer op Amy Winehouse zoals ze nu is(?).
Sweet!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou ja! Ik ben heeeeeeeeeeeee lief en aardig hoor! Ook voor Fokker LOL![]()
Jeetje, dat is wel heftig hoor als ze er nu zo uitziet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die magere versie is volgens mij de meest recente... daar heeft ze meer tatoeages dan op die wat gezettere versie zeg maar... wel zonde als het zo is
en die Arjan dat ben ik dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Mix)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
Goede voetjes van de vloer plaat
![]()
![]()
![]()
Dude, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en die Arjan dat ben ik dus2e request van mij dit uur
2 keer genoemd
![]()
Het is niet eerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en die Arjan dat ben ik dus2e request van mij dit uur
2 keer genoemd
![]()
Ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ergens herinnerde ik me de Toad Tobias heet....goed geheugen heb ik, ben er zelf verbaasd over
What Else is een geweldig goed nummer, ik heb beide cd's van Röyskopp hoor, de remix leek me cool. Dat Michiel hem toevallig ook wou horenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's Michiel's request, Arjan stuurde alleen ff het mailtje
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast een resultaat van Maricha's nieuwe FOK!kers-beleid.![]()
![]()
Heb vertrouwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er weer een hard in te krijgen dat ik nog aan de beurt kom
je krijgt een hard?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er weer een hard in te krijgen dat ik nog aan de beurt kom
Volgens mij heb ik geen Fokker aan de telefoon gehad voor de popkwis? Of wordt er nu iemand boos?quote:
quote:
Ik zie geen verdrietige mensen, dus het zal wel meevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen Fokker aan de telefoon gehad voor de popkwis? Of wordt er nu iemand boos?
Bijna doof....zelfs met mijn koptelefoon op....Die gozer is gek....quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Michiel brult door de megafoon het "fuck you" gedeelte keihard mee, vervolgens zie je Maricha vluchten en zo'n gebaar maken in de trant van "wat moet ik hier mee"
Eric Corton.
Dat was volgens mij al langer bekend.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bijna doof....zelfs met mijn koptelefoon op....Die gozer is gek....
hahahaha hilarisch ditquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bijna doof....zelfs met mijn koptelefoon op....Die gozer is gek....
het zal niet die van mij zijn ben ik bangquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Fokkertjes! Tot morgen! Het was weer gezellig
Morgen? Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Wat was je request?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik nog een keer ga requesten
Linkin Park met In the Endquote:
ja dat dacht ik ook... misschien morgen maar eens Maybe Tomorrow aanvragen van Stereophonics... als ie dan niet gedraaid wordt kan ik altijd nog zeggen: Misschien morgen welquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, die past toch wel in het programma zou je zeggen
Foo Fighters? Die heb ik ook al heel vaak aangevraagd, nooit gedraaidquote:
Ik verzin ook iedere dag een nieuwe request, maar soms geef ik een plaat een tweede kans, omdat ik 'm toch graag zou horen en denk dat Nederland dat ook zou willenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook... misschien morgen maar eens Maybe Tomorrow aanvragen van Stereophonics... als ie dan niet gedraaid wordt kan ik altijd nog zeggen: Misschien morgen wel
Dit was mijn eerste keer, en gelijk gedraaid, alleen door de 'verkeerde' DJquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Foo Fighters? Die heb ik ook al heel vaak aangevraagd, nooit gedraaid.
Nu ben ik echt weg![]()
Denk dat ze dan op haar best isquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Amy Winehouse om 1 uur 's nachts in Paradiso.... wat is dat nou voor een vage tijd
quote:
Ik bedoelde muzikaal gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo te zien past ze momenteel beter om 4 uur 's nachts op de Keileweg
boriszquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, misschien volgende keer ff melden dat het verkapt was
Corton staat sowieso niet in Hilversum, maar in A'dam. Zou te bekijken moeten zijn via http://3voor12.vpro.nl/quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is niet te geloven! ZWART BEELD!kan ik nog niet naar Corton kijken
![]()
![]()
Dat zat ik me later idd ook te bedenken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Corton staat sowieso niet in Hilversum, maar in A'dam. Zou te bekijken moeten zijn via http://3voor12.vpro.nl/
Domien, zou je een schop tegen de webcam-server kunnen geven?
eejjjjjjjjquote:
Ik zit er klaar voorquote:Dat het maar heeeeeeeeeeeeeel hard mag sneeuwen vandaaag!![]()
schandaligquote:Oeh dit is vrij ernstig.. gisteravond was ik de laatste en ben nu weer de eerste..
Zolang de 3FM zendmast maar boven de sneeuw blijft uitsteken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Goede morgen allemaal!Dat het maar heeeeeeeeeeeeeel hard mag sneeuwen vandaaag!
![]()
dat mag wel de nieuwe megahit worden in aanloop naar Carnavalquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Impry het volgende:
En deze van Gerard Joling is ook leuk!!!
Zou wel een stunt zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat mag wel de nieuwe megahit worden in aanloop naar Carnaval
Dan zoek ik wel een ander topic voor die weekquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat mag wel de nieuwe megahit worden in aanloop naar Carnaval
Carnaval is leuk hoor D.Rose. Het wachten is nog op Paul's mixenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel een ander topic voor die week
Carnaval is leuk, voor kinderen en pubersquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Carnaval is leuk hoor D.Rose. Het wachten is nog op Paul's mixen
Pas wel op dat je niet gaat meezingen of zit te lachen, want dat zal wel opvallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Tijden michiel zit ik in een lezing, mooi moment om eindelijk de hele uitzending eens te kunnen luisteren
Ja, die zullen volgende week wel komen! Paul Rabbering & de Borrelnootjes!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Carnaval is leuk hoor D.Rose. Het wachten is nog op Paul's mixen
Oud topic...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Moi
Hebben jullie het topic ' Oudere jongeren keren 3FM de rug toe. ' al gezien cq gelezen?
Dat topic is drie jaar oud, qua cijfers dus niet echt actueel meer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Moi
Hebben jullie het topic ' Oudere jongeren keren 3FM de rug toe. ' al gezien cq gelezen?
Je zal wel sneeuw in je ogen hebben gehad en daardoor de datum hebben gemist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:53 schreef -Hans- het volgende:
Damn, het topic is inderdaad al vet oud! en dat had ik even niet gezien.![]()
haha, laten we het daar maar ophouden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zal wel sneeuw in je ogen hebben gehad en daardoor de datum hebben gemist.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef MutZ het volgende:
*om hoekje gluurt
Hoi Maricha en Michiel
Roosjequote:
Glacierquote:
Gerard Jolingquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Hallo
Vandaag echt gelachen op 3FM... eerst Sipke Jan Bousema die bij Gerard Ekdom langskwam... Ik las ten tijde van de Serious Requestweek in Vara TV Magazine dat Gerard Sipke Jan maar een vreselijke kerel vond maar daar was niks van te merken
En Gerard Joling wordt een hit op 3FM
Ik moest ff de sneeuw nog uit m'n ogen wrijvenquote:
quote:
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Nu we toch allemaal zo gezellig aan het zwaaien zijn.... hoi![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
Zag je dat op de cam ofzo??quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Rabberink, die heeft dit topic vanmiddag gelezen, maar ik zie hem vooralsnog niets posten
Beaaaaaaaaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
lolquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik mailde 'm een linkje n.a.v. iets wat hij gezegd had en hij mailde terug
Met de tekst 'FOK! is stom en ik boycot het' zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik mailde 'm een linkje n.a.v. iets wat hij gezegd had en hij mailde terug
Nee, hij mailde niets over Fok, maar ik weet dat, volgens mij Seraphina, hem ooit al hier had uitgenodigd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met de tekst 'FOK! is stom en ik boycot het' zeker.
(bovenstaande zin berust hoogstwaarschijnlijk niet op de werkelijkheid)
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Chef met Chocolate Salty Balls zal het wel worden
Da's je request?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Bitter Sweet Symphony
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Topic deel 44 even toegevoegd aan de WIKI OP.
Geloof mij maar, het was helemaal echt! Wij waren echt zo verbaasd! Een Indo-Nederlander in Slovenie..... Hoe groot is die kans met gewoon een telefoonnummer van het internet plukken...Bizarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Nailpin!
Ik geloof eigenlijk niet dat dat telefoongesprek puur toeval was.
Nee ik sla vanavond een keer over... ben al twee keer niet gedraaid en ik ga zometeen Wie is De Mol kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
Het is best rustig vanavond
Nog mensen die een eend gaan winnen?
Het is inderdaad zo toevallig dat het bijna ongeloofwaardig is. Maar goed, ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geloof mij maar, het was helemaal echt! Wij waren echt zo verbaasd! Een Indo-Nederlander in Slovenie..... Hoe groot is die kans met gewoon een telefoonnummer van het internet plukken...Bizar
Ff niet geluisterd, maar ik begrijp datquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat even wat drinken
Is nu mooi even een paar minuutjes de tijd voor.
Tis geen Dennis van hier bij mijn weten, en als het D.Rose was geweest, had ik dat gewetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maricha,
kun jij dit misschien bevestigen of ontkrachten?
Ik bedoelde eigenlijk of je mij kunt vertellen of ik nog mee mag doen, of dat ik ben uitgesloten omdat ik onlangs al iets gewonnen hebquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tis geen Dennis van hier bij mijn weten, en als het D.Rose was geweest, had ik dat geweten
Oh sorry....nee je mag eventjes niets meer winnen! Andere luisteraars moeten ook een kans krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je mij kunt vertellen of ik nog mee mag doen, of dat ik ben uitgesloten omdat ik onlangs al iets gewonnen heb
eventjes is behoorlijk relatiefquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry....nee je mag eventjes niets meer winnen! Andere luisteraars moeten ook een kans krijgen
Die heb ik ook aangevraagd, maar dan Bonesquote:
zie mijn postquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
zijn hier nog mensen die iets hebben gerequest of kijken we allemaal naar Wie is de Mol?
Het kan denk ik geen kwaad om die versie nog een keer te horen, misschien vind ik de remix dan al wat beter. Meestal vallen de kwartjes bij mij nogal laat..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik ook aangevraagd, maar dan Bones
De Tiga uitvoering
Heb geen idee meer hoe die klonk, maar volgens mij niet onaardig, en volgens jou wel
Als je ooit zou willen bellen zou ik het nu doen, er luistert toch bijna niemand want ze zitten allemaal WIDM te kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ja best wel.![]()
Ik houd het wel bij een request.
Gelukkig niet zeg.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Lopen Maricha en Michiel al polonaise door de studio?
haha wat een slechte plaat zeg, sorry hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |