quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Topic deel 44 even toegevoegd aan de WIKI OP.
Geloof mij maar, het was helemaal echt! Wij waren echt zo verbaasd! Een Indo-Nederlander in Slovenie..... Hoe groot is die kans met gewoon een telefoonnummer van het internet plukken...Bizarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Nailpin!
Ik geloof eigenlijk niet dat dat telefoongesprek puur toeval was.
Nee ik sla vanavond een keer over... ben al twee keer niet gedraaid en ik ga zometeen Wie is De Mol kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
Het is best rustig vanavond
Nog mensen die een eend gaan winnen?
Het is inderdaad zo toevallig dat het bijna ongeloofwaardig is. Maar goed, ik geloof je wel hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geloof mij maar, het was helemaal echt! Wij waren echt zo verbaasd! Een Indo-Nederlander in Slovenie..... Hoe groot is die kans met gewoon een telefoonnummer van het internet plukken...Bizar
Ff niet geluisterd, maar ik begrijp datquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat even wat drinken
Is nu mooi even een paar minuutjes de tijd voor.
Tis geen Dennis van hier bij mijn weten, en als het D.Rose was geweest, had ik dat gewetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maricha,
kun jij dit misschien bevestigen of ontkrachten?
Ik bedoelde eigenlijk of je mij kunt vertellen of ik nog mee mag doen, of dat ik ben uitgesloten omdat ik onlangs al iets gewonnen hebquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tis geen Dennis van hier bij mijn weten, en als het D.Rose was geweest, had ik dat geweten
Oh sorry....nee je mag eventjes niets meer winnen! Andere luisteraars moeten ook een kans krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je mij kunt vertellen of ik nog mee mag doen, of dat ik ben uitgesloten omdat ik onlangs al iets gewonnen heb
eventjes is behoorlijk relatiefquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry....nee je mag eventjes niets meer winnen! Andere luisteraars moeten ook een kans krijgen
Die heb ik ook aangevraagd, maar dan Bonesquote:
zie mijn postquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
zijn hier nog mensen die iets hebben gerequest of kijken we allemaal naar Wie is de Mol?
Het kan denk ik geen kwaad om die versie nog een keer te horen, misschien vind ik de remix dan al wat beter. Meestal vallen de kwartjes bij mij nogal laat..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik ook aangevraagd, maar dan Bones
De Tiga uitvoering
Heb geen idee meer hoe die klonk, maar volgens mij niet onaardig, en volgens jou wel
Als je ooit zou willen bellen zou ik het nu doen, er luistert toch bijna niemand want ze zitten allemaal WIDM te kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:03 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ja best wel.![]()
Ik houd het wel bij een request.
Gelukkig niet zeg.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Lopen Maricha en Michiel al polonaise door de studio?
haha wat een slechte plaat zeg, sorry hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |