ja, nee dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn verbinding/pc??![]()
ow.. en hoi
Nee, iedereen heeft er last vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn verbinding/pc??![]()
ow.. en hoi
Maar PJ heeft zoveel geweldige nummers, maar die draaien ze nooitquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke plaat blijft Jeremy toch
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Stevie Ann zingt zometeen het volkslied bij Ned Elftal![]()
Het duurde 5 minuten voor het bericht werd geplaatstquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder nu heb ik 't net gemist!
Ik heb 'm na gisteren niet meer gehoord, maar vond 'm gisteren wel aardig klinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die de Tigra (Tiga?) remix van dit nummer hebben gehoord? Ik vond het zelf een niet echt bijzondere mix.
Da's wel duidelijk nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vind ik zelf niet echt erg.
Ja toch wel hequote:
Net aan de telefoon gehad!quote:
Dat betekent dat we een Snow Patrol-plaat gaan krijgenquote:
Jeeeej, Maricha is ook aardig aan de telefoon!quote:
leuk maar die hebben we al zo vaak gehoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Btw.... ik heb MIKA met GRACE KELLY aangevraagd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij nóg nieuwere leuke nummers dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
leuk maar die hebben we al zo vaak gehoord![]()
Zei je 'Met Tobias', 'Met Tobias van FOK!' of 'Met Toad'?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Jeeeej, Maricha is ook aardig aan de telefoon!
Ik was wel een beetje bang dat ze ging bijten, geen fokker meer hier...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee maar ik vind zo'n requestuurtje leuker om wat oudere goede platen die je niet elke dag meer hoort aan te vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet jij nóg nieuwere leuke nummers dan?
jammerquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik dan om je een plezier te doen The Fratellis - Chelsea Dagger aanvragen en hier op het forum gaan mee-TADADADA-en?quote:
damn die is er niet op vooruit gegaan zegquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Big Producer is watching you.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
"Hoi Maricha, met Tobias. Ik wil..."
"Ben jij van het forum"
"Hihi, ja ben Toad van Fok!"
"Hoi Toad"
etc.
Nou ja! Ik ben heeeeeeeeeeeee lief en aardig hoor! Ook voor Fokker LOLquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Ergens herinnerde ik me de Toad Tobias heet....goed geheugen heb ik, ben er zelf verbaasd overquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Big Producer is watching you.![]()
M
I
K
A
![]()
Ik twijfel trouwens of ' Then ' en ' Now ' wel op de juiste plek staat, want ik zag laatst haar clip op MTV en dan lijkt plaatje 1 meer op Amy Winehouse zoals ze nu(?) is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
damn die is er niet op vooruit gegaan zeg
Die magere versie is volgens mij de meest recente... daar heeft ze meer tatoeages dan op die wat gezettere versie zeg maar... wel zonde als het zo isquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik twijfel trouwens of ' Then ' en ' Now ' wel op de juiste plek staat, want ik zag laatst haar clip op MTV en dan lijkt plaatje 1 meer op Amy Winehouse zoals ze nu is(?).
Sweet!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou ja! Ik ben heeeeeeeeeeeee lief en aardig hoor! Ook voor Fokker LOL![]()
Jeetje, dat is wel heftig hoor als ze er nu zo uitziet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die magere versie is volgens mij de meest recente... daar heeft ze meer tatoeages dan op die wat gezettere versie zeg maar... wel zonde als het zo is
en die Arjan dat ben ik dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Mix)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
Goede voetjes van de vloer plaat
![]()
![]()
![]()
Dude, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en die Arjan dat ben ik dus2e request van mij dit uur
2 keer genoemd
![]()
Het is niet eerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en die Arjan dat ben ik dus2e request van mij dit uur
2 keer genoemd
![]()
Ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ergens herinnerde ik me de Toad Tobias heet....goed geheugen heb ik, ben er zelf verbaasd over
What Else is een geweldig goed nummer, ik heb beide cd's van Röyskopp hoor, de remix leek me cool. Dat Michiel hem toevallig ook wou horenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's Michiel's request, Arjan stuurde alleen ff het mailtje
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast een resultaat van Maricha's nieuwe FOK!kers-beleid.![]()
![]()
Heb vertrouwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er weer een hard in te krijgen dat ik nog aan de beurt kom
je krijgt een hard?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin er weer een hard in te krijgen dat ik nog aan de beurt kom
Volgens mij heb ik geen Fokker aan de telefoon gehad voor de popkwis? Of wordt er nu iemand boos?quote:
quote:
Ik zie geen verdrietige mensen, dus het zal wel meevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen Fokker aan de telefoon gehad voor de popkwis? Of wordt er nu iemand boos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |