ja, nee dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn verbinding/pc??![]()
ow.. en hoi
Nee, iedereen heeft er last vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef B.A.Trix het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn verbinding/pc??![]()
ow.. en hoi
Maar PJ heeft zoveel geweldige nummers, maar die draaien ze nooitquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke plaat blijft Jeremy toch
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Stevie Ann zingt zometeen het volkslied bij Ned Elftal![]()
Het duurde 5 minuten voor het bericht werd geplaatstquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder nu heb ik 't net gemist!
Ik heb 'm na gisteren niet meer gehoord, maar vond 'm gisteren wel aardig klinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die de Tigra (Tiga?) remix van dit nummer hebben gehoord? Ik vond het zelf een niet echt bijzondere mix.
Da's wel duidelijk nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat vind ik zelf niet echt erg.
Ja toch wel hequote:
Net aan de telefoon gehad!quote:
Dat betekent dat we een Snow Patrol-plaat gaan krijgenquote:
Jeeeej, Maricha is ook aardig aan de telefoon!quote:
leuk maar die hebben we al zo vaak gehoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Btw.... ik heb MIKA met GRACE KELLY aangevraagd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij nóg nieuwere leuke nummers dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
leuk maar die hebben we al zo vaak gehoord![]()
Zei je 'Met Tobias', 'Met Tobias van FOK!' of 'Met Toad'?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Jeeeej, Maricha is ook aardig aan de telefoon!
Ik was wel een beetje bang dat ze ging bijten, geen fokker meer hier...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee maar ik vind zo'n requestuurtje leuker om wat oudere goede platen die je niet elke dag meer hoort aan te vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weet jij nóg nieuwere leuke nummers dan?
jammerquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |