Bijna doof....zelfs met mijn koptelefoon op....Die gozer is gek....quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Michiel brult door de megafoon het "fuck you" gedeelte keihard mee, vervolgens zie je Maricha vluchten en zo'n gebaar maken in de trant van "wat moet ik hier mee"
Eric Corton.
Dat was volgens mij al langer bekend.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bijna doof....zelfs met mijn koptelefoon op....Die gozer is gek....
hahahaha hilarisch ditquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Bijna doof....zelfs met mijn koptelefoon op....Die gozer is gek....
het zal niet die van mij zijn ben ik bangquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Fokkertjes! Tot morgen! Het was weer gezellig
Morgen? Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:56 schreef Maricha het volgende:
Wat was je request?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ik nog een keer ga requesten
Linkin Park met In the Endquote:
ja dat dacht ik ook... misschien morgen maar eens Maybe Tomorrow aanvragen van Stereophonics... als ie dan niet gedraaid wordt kan ik altijd nog zeggen: Misschien morgen welquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, die past toch wel in het programma zou je zeggen
Foo Fighters? Die heb ik ook al heel vaak aangevraagd, nooit gedraaidquote:
Ik verzin ook iedere dag een nieuwe request, maar soms geef ik een plaat een tweede kans, omdat ik 'm toch graag zou horen en denk dat Nederland dat ook zou willenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook... misschien morgen maar eens Maybe Tomorrow aanvragen van Stereophonics... als ie dan niet gedraaid wordt kan ik altijd nog zeggen: Misschien morgen wel
Dit was mijn eerste keer, en gelijk gedraaid, alleen door de 'verkeerde' DJquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Foo Fighters? Die heb ik ook al heel vaak aangevraagd, nooit gedraaid.
Nu ben ik echt weg![]()
Denk dat ze dan op haar best isquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Amy Winehouse om 1 uur 's nachts in Paradiso.... wat is dat nou voor een vage tijd
quote:
Ik bedoelde muzikaal gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo te zien past ze momenteel beter om 4 uur 's nachts op de Keileweg
boriszquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, misschien volgende keer ff melden dat het verkapt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |