Al aangepast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
nee, Mutz is IRL Anneke IedeK.
jaja, we hebben hier complete draaiboeken liggen met daarin tips en trucs om zo vaak mogelijk in de uitzending te komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!
Je zou d'r onderhand wel moeten kennenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ze heeft echt mazzel...... alweer een fokker die doormijn strenge selectie heen komt! Jullie worden er steeds beter in, ik moet nog gaan oppassen!
jouw signature is trouwensquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik zal maar niet klagen over de TT, die van Vulture was nog erger
Ach, het topic is toch binnen een dag of zo volquote:
Je deed het hartstikke goed hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:Ik weet niets van Depeche Mode en ik ken 3 nummers van Linkin Park en daar houdt ook de LP kennis op
*voelt zich dom*
Ik was zo blij met Incubus hahahaha
Ik heb nog maar 1 keertje eerder met Maricha aan de foon gehangen hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou d'r onderhand wel moeten kennen
Kun je zeggen of mijn Linkin Park request wordt gedraaid?
Alles beter dan naamtopicsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik had als TT 'Dé PR-machine van FOK!' willen doen. Was dat beter geweest?
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keertje eerder met Maricha aan de foon gehangen hoor. Andere keer radio was Rabstra weekend
.
Nu wil ik nooit meer op de radio![]()
Die heeft de smaak wel te pakken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.
Niet aan de telefoon in ieder geval. Maar ik heb mijn badeend en daar ging het om!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat laatste maar niet te hard. Binnenkort horen we je waarschijnlijk gewoon weer een requestje doen oid.
Oh? Niet gezien..... Maar ik klaag ook nietquote:
Modern Talking - Cheri Cheri Ladyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef IedeK. het volgende:
Morgen eens kijken of er een requestje van mij doorkomt.
Iemand suggesties?![]()
Daarom probeer ik jullie meestal voor te zijn, want naam- en dagtopics zijn niet echt origineelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben vaak juist van de naam topics![]()
Daar ging ik ook wel een beetje vanuit (dat je luistert)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Sirolf het volgende:
Nailpin!
Zometeen...
[..]
Ik luister ook hoor, al is het via de webcam.
Is dit Nailpinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf bouwt een feestje in z'n eentje
Ik moet meteen weer denken aan de hyperactieve catering bij de nieuwjaarsborrel.
Je raakt er maar niet over uitgepraatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet meteen weer denken aan de hyperactieve catering bij de nieuwjaarsborrel.
Is ook zo, maar ik denk dat een hoop mensen ook wel aan het werk of op school zijn overdag, schiet niet echt op dan hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef borisz het volgende:
dit topic gaat weer snel, overdag is het opvallend stil maar tijdens MM is het druk![]()
Ik vind het helemaal geen nummer voor Nailpin eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
ik zie dat Boris 3FM altijd met kleine fm schrijft
Dan deze:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Modern Talking - Cheri Cheri Lady![]()
Floris, je plaat komt bijna!
En terrecht jij zondaar!!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:Ik weet niets van Depeche Mode
*voelt zich dom*
Misschien moet ik er inderdaad maar eens over ophouden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je raakt er maar niet over uitgepraat
Voor mijn tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En terrecht jij zondaar!!!!!
Maar gefeliciteerd met je bad eendje
Onder het werk kun je ook Fokkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik denk dat een hoop mensen ook wel aan het werk of op school zijn overdag, schiet niet echt op dan he. Vandaag na 6 weken voor het eerst 3fm aangehad op stage, maar kan niet op Fok!.
Erg leuke reclame inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dan deze:
Modern Talking - You can win if you want
Van één van de leukste reclames IMO:
http://www.youtube.com/watch?v=sa8w_DgVT-I
![]()
Ik doe het ook wel eens maar niet te vaak...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Onder het werk kun je ook Fokken
Al heb ik dat natuurlijk nog nooit gedaan
quote:
quote:
We Nailpinnen je er niet op vastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:![]()
Ik verwacht over een uurtje of 1 á 2 toch wel wat fragmenten online te hebben, maar pin me er niet op vast.
succesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Enmensen! Ik zal mijn popkennis wat bijspijkeren
![]()
quote:Maar ik heb een badeend!![]()
Riiiight!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCjwr0YG7ow
SUPER vaag
Dan moet je je postcount ook niet verbergen. Zo kan je er niet mee showen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
Deze reeks is goed voor mijn postcount
watch out Tong80, here I come
108000 is echt meesterlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
Deze reeks is goed voor mijn postcount
watch out Tong80, here I come
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Shakira, die zal een hoop fans zijn kwijtgeraakt afgelopen zaterdag... schandalig ook om zo laat af te zeggen
het sterke gerucht gaat dat mevrouw te enthousiast haar verjaardag had gevierd en een dag later niets meer kon...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Komt bij dat ik niet echt geloof dat ze te ziek was om op te treden
Uhuh!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
dus...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
moet...
quote:
dan had ze 's morgens al kunnen annulerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het sterke gerucht gaat dat mevrouw te enthousiast haar verjaardag had gevierd en een dag later niets meer kon...
Je bent een newbie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef IedeK. het volgende:
Ik ben trouwens bijna bij de 666 posts.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent een newbie?
Ik ook hoor, 'officieel'
dat kan in 2 dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nog zo'n 2000 posts, moet te doen zijn.
denk het ook, en zo af en toe MEN bezoekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat las ik ja
gewoon doorposten, dan kom je er vanzelf
voor echte highscores is dat een vereiste jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
denk het ook, en zo af en toe MEN bezoeken![]()
zoiets ja, maar dan de hele paginaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Die Rudy Mackay heeft trouwens ook een hoog ploing-ploing-ploing gehalte. [afbeelding]
Tekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe heet het bandje van Eric Corton ook alweer?
Ik vind de jingle die Shakira voor Gerard Ekdom (Arbeidsvitaminen) heeft ingesproken erg cool. Iets in de trant van "Ik denk dat Gerard zometeen weer een Shakira liedje gaat draaien, en als hij dat doet niet dan sla ik hem! "quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het sterke gerucht gaat dat mevrouw te enthousiast haar verjaardag had gevierd en een dag later niets meer kon...
Ik vond 'm juist wel lekker klinkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar de Tigra remix vind ik nogal fout (killers - Bones).
Origineel ken je vast wel joh, die is vanavond nog door Michiel gedraaid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist wel lekker klinken
Maar ik ken het origineel ook niet (geloof ik)
Cool.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:Seraphina (6 februari 2007, MetMichiel)
Ook toegevoegd in wiki.
Kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel ken je vast wel joh, die is vanavond nog door Michiel gedraaid.![]()
je post in de goede SC topics in ieder gevalquote:
Ik zag 'm idd eerder ook al. Heb 'm al bijgewerkt in de wiki.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
je post in de goede SC topics in ieder geval
kan je wat doen aan die eerste zin in de OP? Iemand heeft kennelijk de OP in de wiki verneukt?
Dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:Seraphina (6 februari 2007, MetMichiel)
Ook toegevoegd in wiki.
Ik wilde het net gaan zeggenquote:
Dat stukje heb ik eventjes gemist.. waarom ie ie eigenlijk te laat??quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggenGerard aan de telefoon
, hij is te laat
. Wel cool dat giel dan gewoon blijft
, zie ik niet alle dj's doen
.
Gerard is er nu trouwens.
Gerard zei dat Hilversum bestaat uit 2 straten en dat die allebei opgebroken zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik eventjes gemist.. waarom ie ie eigenlijk te laat??
Giel heeft tijdens de freaknacht ook eens een stukje van Michiels programma overgenomen omdat Michiel zich had verslapen. Was ook grappigquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggenGerard aan de telefoon
, hij is te laat
. Wel cool dat giel dan gewoon blijft
, zie ik niet alle dj's doen
.
Gerard is er nu trouwens.
Gerard loopt al een jaar te klagen over de verkeerschaos in Hilversum, volgens mij is het een beetje een bendequote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gerard zei dat Hilversum bestaat uit 2 straten en dat die allebei opgebroken zijn
Hij zal wel een opstopping oid hebben meegepakt.
Daar komt het wel op neer iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard loopt al een jaar te klagen over de verkeerschaos in Hilversum, volgens mij is het een beetje een bende
Het was mij niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
kan je wat doen aan die eerste zin in de OP? Iemand heeft kennelijk de OP in de wiki verneukt?
Nachtdienstquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef ChatGirl het volgende:
Je hebt doorgehaald DaMook?
Dat stond er ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:11 schreef ChatGirl het volgende:
ah ok, niet gelezen.
Ik kwam laatst 2 dagen op rij door, maar ben niet teruggebeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:52 schreef borisz het volgende:
Daarom kom ik er bij arbeidsvitaminen nooit door.
ik was aan het werk.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef borisz het volgende:
waarom is dit topic tussen 12 en 2 doodstil?![]()
was meer het algemene van Claudia is op de radio dus we zijn er allemaal nietquote:
volgens mij is het hier vooral druk als Gerard en/of Michiel uitzendenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef borisz het volgende:
[..]
was meer het algemene van Claudia is op de radio dus we zijn er allemaal niet
ik wist niet eens dat niet er stondquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef D.Rose het volgende:
@Boris
Kun je de eerste zin van de OP ff aanpassen
Dat nam ik al aan jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat niet er stond.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef Againzender het volgende:
o jee, we gaan hakken?
je moet de groenten van hakken hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef Againzender het volgende:
o jee, we gaan hakken?
sneeuw is coolquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Againzender het volgende:
Gaat morgen een lekkere radiodag worden, gezellig insneeuwen met 3FM?
Voorwaarschuwing Weeralarm (Donderdag 8 februari 2007)
Sneeuw!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Againzender het volgende:
Gaat morgen een lekkere radiodag worden, gezellig insneeuwen met 3FM?
Voorwaarschuwing Weeralarm (Donderdag 8 februari 2007)
Welke? Crash Test Dummies?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb ik deze plaat niet al eerder gehoord @ 3FM vandaag?
Ze zijn er vroeg bij dan. Ik hoor 'm namelijk nu al!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mijn request is nu al verstuurd, Mika - Grace Kellyzooo vrolijk
Da's dan toch niet zo best op elkaar afgestemd... twee keer op een dag zo'n oude plaat... voor mij hoeft het sowieso niet, dezelfde plaat meerdere keren op een dag... dan gaat ie al snel vervelenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef Impry het volgende:
Jep, Claudia heeft hem gedraaid als openingsplaat vandaag
http://www.3fm.nl/page?page=3fm_gedraaidop3fm&x=28&y=10&=Bekijk+Playlist&MusibaseDateDay=7&MusibaseDateMonth=02&MusibaseDateYear=2007&MusibaseDateHour=12
Nou, ik weet zenders waarbij ze dat proberen te voorkomen en dat komt de muziekkeuze ook weer niet altijd ten goede. Maar goed, ik had de Crash Test Dummies bij Claudia niet gehoord en was er dus bij Paul wel blij meequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dan toch niet zo best op elkaar afgestemd... twee keer op een dag zo'n oude plaat... voor mij hoeft het sowieso niet, dezelfde plaat meerdere keren op een dag... dan gaat ie al snel vervelen
Waar zit je ongeveer?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef Cee het volgende:
Snow heyyy ho!
Ik hoop morgen niet aan 't eind van de dag dat ik niet fatsoenlijk van m'n werk weg kan. Doe dan maar ergens rond een uur of 4 beginnen met lichte sneeuwdreigingen zodat we geoorloofd eerder weg kunnen.
Tilburg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Waar zit je ongeveer?
Zit je in het noorden dan ben je tot de middag redelijk safe.![]()
sneeuwballengevecht met je collegasquote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
sneeuwballengevecht met je collegas![]()
![]()
Ik ben een meisje. Ik ben veel te gevoelig voor die kou.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
sneeuwballengevecht moet je zonder handschoenen doen, wrekt veel beter ! we gaan morgen de school een beetje op stelten zetten met de sneeuw
ik kan je op een briefje geven van nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet morgenmiddag juist naar school toe (van Haarlem naar Leiden en weer terug met de trein)... Nu maar hopen dat de treinen om 16.30 uur nog rijden...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En morgen willen we jou in de popkwis.
Dan maar met de bus, desnoods naar familie in de buurt van Leiden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik kan je op een briefje geven van niet
ja meisjes zijn inderdaad meer gevoelig voor kou
Nou,, dan heb je iig een paar vragen goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo hilarisch als Bonnie St. Claire die meedoet aan de Nationale IQ test.
haha.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou,, dan heb je iig een paar vragen goed
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef TheVulture het volgende:
In Eindhoven en Den Bosch wordt door weeronline geen sneeuw voorspelt
Da's maar goed ook tot ik thuis ben
Hee en ik dan? Ik trek nog eens wat leuks aan...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat Maricha er vandaag top uitziet?
kun je de dames beter vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hee en ik dan? Ik trek nog eens wat leuks aan...![]()
Jij bent z'n type niet, gok ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die van de Black Crowesquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
remedy is ook een cool nummer
Looking sharp as alwaysquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zijn dat twee verschillende tinten bruin die niet helemaal op elkaar afgestemd zijn!?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sky radio is inderdaad Uber-kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nou, ik weet zenders waarbij ze dat proberen te voorkomen en dat komt de muziekkeuze ook weer niet altijd ten goede. Maar goed, ik had de Crash Test Dummies bij Claudia niet gehoord en was er dus bij Paul wel blij mee.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blaf liever iemand vol dan dat ik een hond neem...
Het programma duurt tot 10 uur! Zolang een liedje maar niet twee keer in het zelfde uur, of twee keer in de zelfde 2 achtereenvolgende uren wordt gedraaid, is het volgens mij oké.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:34 schreef Toad het volgende:
Wel jammer dat Mika - Grace Kelly al geweest bij C&S Show. Had wel zin om die vnvd aan te vragen.
Echt een geweldig vrolijk liedje.
Hehe, zal ik erdoor komen bij het Maricha FOK!-beleid?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Het programma duurt tot 10 uur! Zolang een liedje maar niet twee keer in het zelfde uur, of twee keer in de zelfde 2 achtereenvolgende uren wordt gedraaid, is het volgens mij oké.
Ook een goed nr!quote:Ik ga denk ik Snow Patrol-Run aanvragen
doe Chocolate dan!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga denk ik Snow Patrol-Run aanvragen
quote:
Zeg dat 't voor je neefje is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe, zal ik erdoor komen bij het Maricha FOK!-beleid?
Die zou ik erg kunnen waarderen na afgelopen maandagquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga denk ik Snow Patrol-Run aanvragen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ja of Open your Eyes, Set the fire to the third bar of Chasing Cars.![]()
Of de Thin White Duke remix van What Else Is Therequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
of You could be happy, die is ook cool
wie wou ook alweer een nummer van Röyskopp aanvragen? Doe Beautiful day without you dan maar
Toch jammer dan dat ik meeleesquote:
Gisteren zat ik er over na te denken om Only This Moment te requesten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
of You could be happy, die is ook cool
wie wou ook alweer een nummer van Röyskopp aanvragen? Doe Beautiful day without you dan maar
mailtje heb jequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:44 schreef MichielV het volgende:
[..]
Of de Thin White Duke remix van What Else Is There![]()
ik ook, de echte hits horen we toch al vaak genoegquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik pleit nog steeds voor requests van oude(re) nummers
oudere nummers kunnen ook echte hits zijn geweest hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, de echte hits horen we toch al vaak genoeg
Precies! Die worden toch wel gedraaid, zonde om die te requestenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, de echte hits horen we toch al vaak genoeg
Als ik een requestje wil bedenken, denk ik ook altijd aan oudere nummers. Motown of zo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik pleit nog steeds voor requests van oude(re) nummers
Da's wel gelijk heel erg oud, het moet ook een beetje in het programma passen hequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik een requestje wil bedenken, denk ik ook altijd aan oudere nummers. Motown of zo!Of van die gezellige oude kneiters van de Beach Boys of Queen of Elvis.
![]()
Doen we die!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef Seraphina het volgende:
Ik zou, als ik een plaatje zou aanvragen vandaag, Snow Patrol met Open Your Eyes aanvragen. Ik dacht dat dat hun nieuwe single was, maar niet?
Een liedje van Snow Patrol is natuurlijk erg toepasselijk met het weeralarm van dit momentquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef Seraphina het volgende:
Ik zou, als ik een plaatje zou aanvragen vandaag, Snow Patrol met Open Your Eyes aanvragen. Ik dacht dat dat hun nieuwe single was, maar niet?
Dat bedoel ik...quote:
Muziek is muziek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel gelijk heel erg oud, het moet ook een beetje in het programma passen he
Helaas wel ja...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
off-topic: Is Fok bij jullie ook zo traag bij vlagen?
Ja!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
echt bij vlagen idd. Het ene moment gebeurt er geen ruk, daarna is het weer retesnelquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
ja een feestnummer kan wel leuk zijn... maar die goedkope covers zijn echt zo triest... nu hebben de Gebroeders Ko toevallig wel een keer een origineel nummer gemaakt (geloof ik) maar die Boten Anna-rip off was ook gewoon te goedkoop natuurlijk... en dat was eigenlijk in het origineel al een kutplaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:11 schreef Impry het volgende:
leuk. "Wij doen het licht wel uit!". Gewoon goed deuntje en een echte carnavalsplaat!![]()
*weer naar het hoekje wijstquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind persoonlijk de nieuwe Gerard Joling echt lachen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |