Je raakt er maar niet over uitgepraatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet meteen weer denken aan de hyperactieve catering bij de nieuwjaarsborrel.
Is ook zo, maar ik denk dat een hoop mensen ook wel aan het werk of op school zijn overdag, schiet niet echt op dan hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef borisz het volgende:
dit topic gaat weer snel, overdag is het opvallend stil maar tijdens MM is het druk![]()
Ik vind het helemaal geen nummer voor Nailpin eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
ik zie dat Boris 3FM altijd met kleine fm schrijft
Dan deze:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Modern Talking - Cheri Cheri Lady![]()
Floris, je plaat komt bijna!
En terrecht jij zondaar!!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Seraphina het volgende:Ik weet niets van Depeche Mode
*voelt zich dom*
Misschien moet ik er inderdaad maar eens over ophouden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je raakt er maar niet over uitgepraat
Voor mijn tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En terrecht jij zondaar!!!!!
Maar gefeliciteerd met je bad eendje
Onder het werk kun je ook Fokkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik denk dat een hoop mensen ook wel aan het werk of op school zijn overdag, schiet niet echt op dan he. Vandaag na 6 weken voor het eerst 3fm aangehad op stage, maar kan niet op Fok!.
Erg leuke reclame inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dan deze:
Modern Talking - You can win if you want
Van één van de leukste reclames IMO:
http://www.youtube.com/watch?v=sa8w_DgVT-I
![]()
Ik doe het ook wel eens maar niet te vaak...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Onder het werk kun je ook Fokken
Al heb ik dat natuurlijk nog nooit gedaan
quote:
quote:
We Nailpinnen je er niet op vastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:![]()
Ik verwacht over een uurtje of 1 á 2 toch wel wat fragmenten online te hebben, maar pin me er niet op vast.
succesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Enmensen! Ik zal mijn popkennis wat bijspijkeren
![]()
quote:Maar ik heb een badeend!![]()
Riiiight!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCjwr0YG7ow
SUPER vaag
Dan moet je je postcount ook niet verbergen. Zo kan je er niet mee showen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
Deze reeks is goed voor mijn postcount
watch out Tong80, here I come
108000 is echt meesterlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef D.Rose het volgende:
Deze reeks is goed voor mijn postcount
watch out Tong80, here I come
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Shakira, die zal een hoop fans zijn kwijtgeraakt afgelopen zaterdag... schandalig ook om zo laat af te zeggen
het sterke gerucht gaat dat mevrouw te enthousiast haar verjaardag had gevierd en een dag later niets meer kon...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Komt bij dat ik niet echt geloof dat ze te ziek was om op te treden
Uhuh!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
dus...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
moet...
quote:
dan had ze 's morgens al kunnen annulerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het sterke gerucht gaat dat mevrouw te enthousiast haar verjaardag had gevierd en een dag later niets meer kon...
Je bent een newbie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef IedeK. het volgende:
Ik ben trouwens bijna bij de 666 posts.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent een newbie?
Ik ook hoor, 'officieel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |