Nou, ik weet zenders waarbij ze dat proberen te voorkomen en dat komt de muziekkeuze ook weer niet altijd ten goede. Maar goed, ik had de Crash Test Dummies bij Claudia niet gehoord en was er dus bij Paul wel blij meequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dan toch niet zo best op elkaar afgestemd... twee keer op een dag zo'n oude plaat... voor mij hoeft het sowieso niet, dezelfde plaat meerdere keren op een dag... dan gaat ie al snel vervelen
Waar zit je ongeveer?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef Cee het volgende:
Snow heyyy ho!
Ik hoop morgen niet aan 't eind van de dag dat ik niet fatsoenlijk van m'n werk weg kan. Doe dan maar ergens rond een uur of 4 beginnen met lichte sneeuwdreigingen zodat we geoorloofd eerder weg kunnen.
Tilburg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Waar zit je ongeveer?
Zit je in het noorden dan ben je tot de middag redelijk safe.![]()
sneeuwballengevecht met je collegasquote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
sneeuwballengevecht met je collegas![]()
![]()
Ik ben een meisje. Ik ben veel te gevoelig voor die kou.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
sneeuwballengevecht moet je zonder handschoenen doen, wrekt veel beter ! we gaan morgen de school een beetje op stelten zetten met de sneeuw
ik kan je op een briefje geven van nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet morgenmiddag juist naar school toe (van Haarlem naar Leiden en weer terug met de trein)... Nu maar hopen dat de treinen om 16.30 uur nog rijden...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En morgen willen we jou in de popkwis.
Dan maar met de bus, desnoods naar familie in de buurt van Leiden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik kan je op een briefje geven van niet
ja meisjes zijn inderdaad meer gevoelig voor kou
Nou,, dan heb je iig een paar vragen goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo hilarisch als Bonnie St. Claire die meedoet aan de Nationale IQ test.
haha.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou,, dan heb je iig een paar vragen goed
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef TheVulture het volgende:
In Eindhoven en Den Bosch wordt door weeronline geen sneeuw voorspelt
Da's maar goed ook tot ik thuis ben
Hee en ik dan? Ik trek nog eens wat leuks aan...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je al gezegd dat Maricha er vandaag top uitziet?
kun je de dames beter vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hee en ik dan? Ik trek nog eens wat leuks aan...![]()
Jij bent z'n type niet, gok ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die van de Black Crowesquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
remedy is ook een cool nummer
Looking sharp as alwaysquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zijn dat twee verschillende tinten bruin die niet helemaal op elkaar afgestemd zijn!?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
Sky radio is inderdaad Uber-kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nou, ik weet zenders waarbij ze dat proberen te voorkomen en dat komt de muziekkeuze ook weer niet altijd ten goede. Maar goed, ik had de Crash Test Dummies bij Claudia niet gehoord en was er dus bij Paul wel blij mee.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blaf liever iemand vol dan dat ik een hond neem...
Het programma duurt tot 10 uur! Zolang een liedje maar niet twee keer in het zelfde uur, of twee keer in de zelfde 2 achtereenvolgende uren wordt gedraaid, is het volgens mij oké.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:34 schreef Toad het volgende:
Wel jammer dat Mika - Grace Kelly al geweest bij C&S Show. Had wel zin om die vnvd aan te vragen.
Echt een geweldig vrolijk liedje.
Hehe, zal ik erdoor komen bij het Maricha FOK!-beleid?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Het programma duurt tot 10 uur! Zolang een liedje maar niet twee keer in het zelfde uur, of twee keer in de zelfde 2 achtereenvolgende uren wordt gedraaid, is het volgens mij oké.
Ook een goed nr!quote:Ik ga denk ik Snow Patrol-Run aanvragen
doe Chocolate dan!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga denk ik Snow Patrol-Run aanvragen
quote:
Zeg dat 't voor je neefje is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe, zal ik erdoor komen bij het Maricha FOK!-beleid?
Die zou ik erg kunnen waarderen na afgelopen maandagquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga denk ik Snow Patrol-Run aanvragen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ja of Open your Eyes, Set the fire to the third bar of Chasing Cars.![]()
Of de Thin White Duke remix van What Else Is Therequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
of You could be happy, die is ook cool
wie wou ook alweer een nummer van Röyskopp aanvragen? Doe Beautiful day without you dan maar
Toch jammer dan dat ik meeleesquote:
Gisteren zat ik er over na te denken om Only This Moment te requesten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
of You could be happy, die is ook cool
wie wou ook alweer een nummer van Röyskopp aanvragen? Doe Beautiful day without you dan maar
mailtje heb jequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:44 schreef MichielV het volgende:
[..]
Of de Thin White Duke remix van What Else Is There![]()
ik ook, de echte hits horen we toch al vaak genoegquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik pleit nog steeds voor requests van oude(re) nummers
oudere nummers kunnen ook echte hits zijn geweest hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, de echte hits horen we toch al vaak genoeg
Precies! Die worden toch wel gedraaid, zonde om die te requestenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook, de echte hits horen we toch al vaak genoeg
Als ik een requestje wil bedenken, denk ik ook altijd aan oudere nummers. Motown of zo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik pleit nog steeds voor requests van oude(re) nummers
Da's wel gelijk heel erg oud, het moet ook een beetje in het programma passen hequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik een requestje wil bedenken, denk ik ook altijd aan oudere nummers. Motown of zo!Of van die gezellige oude kneiters van de Beach Boys of Queen of Elvis.
![]()
Doen we die!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef Seraphina het volgende:
Ik zou, als ik een plaatje zou aanvragen vandaag, Snow Patrol met Open Your Eyes aanvragen. Ik dacht dat dat hun nieuwe single was, maar niet?
Een liedje van Snow Patrol is natuurlijk erg toepasselijk met het weeralarm van dit momentquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef Seraphina het volgende:
Ik zou, als ik een plaatje zou aanvragen vandaag, Snow Patrol met Open Your Eyes aanvragen. Ik dacht dat dat hun nieuwe single was, maar niet?
Dat bedoel ik...quote:
Muziek is muziek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel gelijk heel erg oud, het moet ook een beetje in het programma passen he
Helaas wel ja...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
off-topic: Is Fok bij jullie ook zo traag bij vlagen?
Ja!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
echt bij vlagen idd. Het ene moment gebeurt er geen ruk, daarna is het weer retesnelquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
ja een feestnummer kan wel leuk zijn... maar die goedkope covers zijn echt zo triest... nu hebben de Gebroeders Ko toevallig wel een keer een origineel nummer gemaakt (geloof ik) maar die Boten Anna-rip off was ook gewoon te goedkoop natuurlijk... en dat was eigenlijk in het origineel al een kutplaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:11 schreef Impry het volgende:
leuk. "Wij doen het licht wel uit!". Gewoon goed deuntje en een echte carnavalsplaat!![]()
*weer naar het hoekje wijstquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind persoonlijk de nieuwe Gerard Joling echt lachen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |