Dat stond er ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:11 schreef ChatGirl het volgende:
ah ok, niet gelezen.
Ik kwam laatst 2 dagen op rij door, maar ben niet teruggebeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:52 schreef borisz het volgende:
Daarom kom ik er bij arbeidsvitaminen nooit door.
ik was aan het werk.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef borisz het volgende:
waarom is dit topic tussen 12 en 2 doodstil?![]()
was meer het algemene van Claudia is op de radio dus we zijn er allemaal nietquote:
volgens mij is het hier vooral druk als Gerard en/of Michiel uitzendenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef borisz het volgende:
[..]
was meer het algemene van Claudia is op de radio dus we zijn er allemaal niet
ik wist niet eens dat niet er stondquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef D.Rose het volgende:
@Boris
Kun je de eerste zin van de OP ff aanpassen
Dat nam ik al aan jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat niet er stond.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef Againzender het volgende:
o jee, we gaan hakken?
je moet de groenten van hakken hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef Againzender het volgende:
o jee, we gaan hakken?
sneeuw is coolquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Againzender het volgende:
Gaat morgen een lekkere radiodag worden, gezellig insneeuwen met 3FM?
Voorwaarschuwing Weeralarm (Donderdag 8 februari 2007)
Sneeuw!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Againzender het volgende:
Gaat morgen een lekkere radiodag worden, gezellig insneeuwen met 3FM?
Voorwaarschuwing Weeralarm (Donderdag 8 februari 2007)
Welke? Crash Test Dummies?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb ik deze plaat niet al eerder gehoord @ 3FM vandaag?
Ze zijn er vroeg bij dan. Ik hoor 'm namelijk nu al!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mijn request is nu al verstuurd, Mika - Grace Kellyzooo vrolijk
Da's dan toch niet zo best op elkaar afgestemd... twee keer op een dag zo'n oude plaat... voor mij hoeft het sowieso niet, dezelfde plaat meerdere keren op een dag... dan gaat ie al snel vervelenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef Impry het volgende:
Jep, Claudia heeft hem gedraaid als openingsplaat vandaag
http://www.3fm.nl/page?page=3fm_gedraaidop3fm&x=28&y=10&=Bekijk+Playlist&MusibaseDateDay=7&MusibaseDateMonth=02&MusibaseDateYear=2007&MusibaseDateHour=12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |