dat kan in 2 dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Nog zo'n 2000 posts, moet te doen zijn.
denk het ook, en zo af en toe MEN bezoekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat las ik ja
gewoon doorposten, dan kom je er vanzelf
voor echte highscores is dat een vereiste jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
denk het ook, en zo af en toe MEN bezoeken![]()
zoiets ja, maar dan de hele paginaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Die Rudy Mackay heeft trouwens ook een hoog ploing-ploing-ploing gehalte. [afbeelding]
Tekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe heet het bandje van Eric Corton ook alweer?
Ik vind de jingle die Shakira voor Gerard Ekdom (Arbeidsvitaminen) heeft ingesproken erg cool. Iets in de trant van "Ik denk dat Gerard zometeen weer een Shakira liedje gaat draaien, en als hij dat doet niet dan sla ik hem! "quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het sterke gerucht gaat dat mevrouw te enthousiast haar verjaardag had gevierd en een dag later niets meer kon...
Ik vond 'm juist wel lekker klinkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar de Tigra remix vind ik nogal fout (killers - Bones).
Origineel ken je vast wel joh, die is vanavond nog door Michiel gedraaid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist wel lekker klinken
Maar ik ken het origineel ook niet (geloof ik)
Cool.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:Seraphina (6 februari 2007, MetMichiel)
Ook toegevoegd in wiki.
Kloptquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel ken je vast wel joh, die is vanavond nog door Michiel gedraaid.![]()
je post in de goede SC topics in ieder gevalquote:
Ik zag 'm idd eerder ook al. Heb 'm al bijgewerkt in de wiki.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
je post in de goede SC topics in ieder geval
kan je wat doen aan die eerste zin in de OP? Iemand heeft kennelijk de OP in de wiki verneukt?
Dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:Seraphina (6 februari 2007, MetMichiel)
Ook toegevoegd in wiki.
Ik wilde het net gaan zeggenquote:
Dat stukje heb ik eventjes gemist.. waarom ie ie eigenlijk te laat??quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggenGerard aan de telefoon
, hij is te laat
. Wel cool dat giel dan gewoon blijft
, zie ik niet alle dj's doen
.
Gerard is er nu trouwens.
Gerard zei dat Hilversum bestaat uit 2 straten en dat die allebei opgebroken zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik eventjes gemist.. waarom ie ie eigenlijk te laat??
Giel heeft tijdens de freaknacht ook eens een stukje van Michiels programma overgenomen omdat Michiel zich had verslapen. Was ook grappigquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggenGerard aan de telefoon
, hij is te laat
. Wel cool dat giel dan gewoon blijft
, zie ik niet alle dj's doen
.
Gerard is er nu trouwens.
Gerard loopt al een jaar te klagen over de verkeerschaos in Hilversum, volgens mij is het een beetje een bendequote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gerard zei dat Hilversum bestaat uit 2 straten en dat die allebei opgebroken zijn
Hij zal wel een opstopping oid hebben meegepakt.
Daar komt het wel op neer iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard loopt al een jaar te klagen over de verkeerschaos in Hilversum, volgens mij is het een beetje een bende
Het was mij niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef Againzender het volgende:
kan je wat doen aan die eerste zin in de OP? Iemand heeft kennelijk de OP in de wiki verneukt?
Nachtdienstquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef ChatGirl het volgende:
Je hebt doorgehaald DaMook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |