Goldstrike. Dat heb ik één keer gedronken. Toen ik 16 was ofzo, en daar ben ik zo beroerd van geworden dat ik het daarna eigenlijk nooit meer gedronken heb...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar de TT over gaat: Lowlands
weekend is het al sinds woensdag een uur of 3 in mijn gevalquote:
Kijk aan. Jij gaat Jayhawk en Erkel achteraan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
weekend is het al sinds woensdag een uur of 3 in mijn geval
Maar vanavond lekker op vakantie
Bij ons op LL was een meisje die totaal nergens tegenkan. Ook niet tegen Goldstrike dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goldstrike. Dat heb ik één keer gedronken. Toen ik 16 was ofzo, en daar ben ik zo beroerd van geworden dat ik het daarna eigenlijk nooit meer gedronken heb...
Bierontbijt is natuurlijk helemaal Lowlands.![]()
Jepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijk aan. Jij gaat Jayhawk en Erkel achteraan?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons op LL was een meisje die totaal nergens tegenkan. Ook niet tegen Goldstrike dus
Dus die ging heel stoer Goldstrike drinken. Toen werd ze ziek en ging ze in een tent liggen. Heeft ze die tent ondergekotst
Waar staat dat het haar eigen tent was? Dat was nog het ergstequote:
Oei. Het was niet jouw tent toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar staat dat het haar eigen tent was? Dat was nog het ergste
quote:
Jij hebt dat arme meisje dronken gevoerd en haar vervolgens bij je beste vrienden in de tent gegooid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt ik weer als schuldige aangewezen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij hebt dat arme meisje dronken gevoerd en haar vervolgens bij je beste vrienden in de tent gegooid.![]()
Er staat toch echt dat ZIJ ging drinkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een beeld dat je van jezelf creëert.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij hebt dat arme meisje dronken gevoerd en haar vervolgens bij je beste vrienden in de tent gegooid.![]()
Helegaar nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nadat jij 'r hebt zitten aanmoedigen zeker.
zij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit inderdaad, dadelijk kots je iemand onder en staat zij vijf meter verderop geniepig te lachen
Een clown met Goldstrikequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
nog een reden om bij je uit de buurt te blijven volgende week.![]()
![]()
quote:
Nou jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind je af en toe trouwens wel wat vrouwelijk over komen, hoor.
Je wilt wel een hapje met hem gaan eten?quote:
Ik ben niet van de mannenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je wilt wel een hapje met hem gaan eten?![]()
Lijkt het me niet verstandig..twee pedagogen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mannen![]()
Hij studeert pedagogiek. Meer wat voor jou dus
Maar hoe komen we dan aan onze ontspoorde kindertjes? We moeten ze toch érgens vandaan halen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt het me niet verstandig..twee pedagogen.![]()
Pedagogen zelf blijken vaak de slechtste opvoeders. Moet je er net twee hebben en dan kinderen nemen.![]()
Op zich niet zo'n gek idee eigenlijk. We creeren ons eigen werk...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hoe komen we dan aan onze ontspoorde kindertjes? We moeten ze toch érgens vandaan halen?
zal ik het dan maar doen of wil jij de eer ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij gaat dat nieuwe topic niet goedkomen.
De fout zat bij RoofingBurner in de punten erna, daarna is het klakkeloos overgenomenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:37 schreef Consigliere het volgende:
Ik weet niet hoe het kan maar er staat op pagina 6 in akq 589 dat ik 2 punten heb.. Dit is niet juist ik heb 3 punten gehaald..
als jij het wil doen, graagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:40 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
zal ik het dan maar doen of wil jij de eer ?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Mark het volgende:
[..]
De fout zat bij RoofingBurner in de punten erna, daarna is het klakkeloos overgenomen
en gelijk heeft ie, want ook de score van Never-Break klopt sinds jou lijstje nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
geef mij maar weer de schuld.
Ja, maar het heet nu anders. Baas heeft nu mailtje gestuurd naar planning, kijken wat er gebeurt...quote:
Wel een herkenbaar verhaal. Ik heb daar ook gewerkt, altijd gedoe om vrij te krijgen daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar het heet nu anders. Baas heeft nu mailtje gestuurd naar planning, kijken wat er gebeurt...
Moet eerst even kijken of ik nog terug kan komen, maar zat eerst op KPN ADSL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gezellig, welke afdeling?
Oke. Het maakt mij ook niet echt uit welke afdeling, ik loop binnenkort gewoon ff naar binnen en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan lastig worden, er worden nu redelijk wat mensen omgeschoold van KPN I naar mijn afdeling, MPHD
Die komt iedere vrijdagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons is de visboer langs geweest. Wij zitten lekker aan de gamba's, kibbeling en zoute haring.![]()
Ha, die staat hier recht voor de deurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons is de visboer langs geweest. Wij zitten lekker aan de gamba's, kibbeling en zoute haring.![]()
Ik heb ongeveer 14.000 posts minder dan jij en post er gemiddeld per dag 17 minder, niet zo mutsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:22 schreef Neleos het volgende:
Zo kom je wel aan een hoog postaantal.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn werkgever vindt het nuttig om iedere vrijdag lekker samen een vissie te eten. Het is een Volendammer, daar zal het wel aan liggen.
Ik wil graag in de user 500quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 14.000 posts minder dan jij en post er gemiddeld per dag 17 minder, niet zo mutsen
18140quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef Mark het volgende:
Hoeveel moet je er dan hebben?
Dat klinkt akelig lekker..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef RoofingBurner het volgende:
En weet je hoe heerlijk dat is, gebakken gamba's met soja saus, prei, paprika en ui.
#473quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
18140
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Laterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
People, ik ga er vandoor. Vanavond een show van Kees Torn kijken, ben benieuwd. Fijn weekend allemaal
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef Jojoortje het volgende:![]()
Ben ubermoe! Vanavond trainen ook nog!
![]()
Speciaal voor ETC: TVP!![]()
![]()
#352quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh ik lijk Soempie wel
Ik slaap na de meet gewoon in m'n eigen bed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Deal.
Maar dan wil ik niet dat je op de meet bij andere mannen slaapt!.
oi, ik ga morgenochtend naar de kapperquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:23 schreef Homdeck het volgende:
ik rammel mee.
ik ga zo naar de kapper voor geïnteresseerden
quote:
weet je wel hoeveel mannen er komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
wil iedereen zich nog oppoetsen voor de meet ofzo
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee
Laat je het knippen zoals Maartje Hartjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Soempie het volgende:
10 kilo afvallen ging al niet meer lukken. Dan maar naar de kapper, he.![]()
welke regel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De uitzondering die de regel bevestigd?
Je bedoelt op die manier laten knippen dat ik nog minder haar dan Lambick heb?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Laat je het knippen zoals Maartje Hartjes?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:25 schreef Homdeck het volgende:
nee het wordt gewoon weer het standaard melkboerenhondehaarkapseltje
O jee? Is Maartje kaal? Ik dacht dat ze het gewoon heel strak naar achteren had geknoopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bedoelt op die manier laten knippen dat ik nog minder haar dan Lambick heb?![]()
oh, ik telde 2 haren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
O jee? Is Maartje kaal? Ik dacht dat ze het gewoon heel strak naar achteren had geknoopt.![]()
Ja, daar heb jij weer geluk mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef Mikkie het volgende:
Meen je dat nou?
Whehehe, heb jij het goed voor elkaar, die mannen niet. Maar ach, da's weer eens wat anders dan al die vrouwen op de studie altijd hè
Zolang het maar mooie koeien en domme geiten zijn, toch.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah... geluk, geluk... d'r zitten ook een hoop koeien en domme geiten tussen hoor
Furred, not shaven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Mister1977 het volgende:
Haha, da's zelfs nog minder dan Lambiek!
Oh ja, dat zei je zelf al.![]()
Als je wilt kunnen we het assortiment meiden wel uitbreiden hoor. Maar dan moeten we gewoon heel vroeg naar de Engelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet, maar ik ben het enige meisje.![]()
mwah, dat hoeft van mij niet hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Als je wilt kunnen we het assortiment meiden wel uitbreiden hoor. Maar dan moeten we gewoon heel vroeg naar de Engel
Ja, haha. Geen Lambiekstijl dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Furred, not shaven.![]()
![]()
Ik vind het grappig dat stukje tekst.![]()
Tegen wie heb je het nou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Begonnen jullie niet in een man-man vriendelijke kroeg?
Dan moet je je laten verschrikken.quote:
Had je dat niet kunnen bedenken toen je die agenda kocht?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe agenda gekocht, maar ik denk niet dat dat gaat werken. Op elk blaadje staat maar 1 dag.![]()
Ik ben gewend aan een agenda met op twee blaadjes de hele week. Dat geeft veel meer overzicht. Volgens mij ga ik op deze manier erg in de knoei komen met planningen
Ik las even de vraag of we er niet één begonnenquote:
Nier iedereen hoeft te zwaaien zolang er maar iemand zwaaitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:32 schreef Soempie het volgende:
Nem, je vergeet weer te zwaaien naar Yuri.
Jawel, maar ik vond hem ook weer handig, omdat ik elke dag op een memoblaadje kriebel wat ik de hele dag moet doen. Dit past niet in zo'n weekagenda. M'n weekagenda zat dus vol met memoblaadjes en dat bleek ook niet te werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Had je dat niet kunnen bedenken toen je die agenda kocht?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk was het idee ook dat het dan net lijkt of ik meer tijd heb tot aan belangrijke periodes. Er zijn meer blaadjes. Bij de weekagenda's lijkt de tijd zo snel te gaan.
Ik bedoel het serieus
Dat zijn of mensen die alles precies goed in hun hoofd hebben of chaoten die niet weten wat ze allemaal moeten doen aan daar 1 dag vantevoren achterkomen: nachtwerk met koffie en rennies.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef DiviFilius het volgende:
en mensen zonder agenda's ?
Die zijn me weer wat te relaxed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef DiviFilius het volgende:
en mensen zonder agenda's ?
Ik heb memoblaadjes van Vis.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een agenda van Vis
op de linkerkant staat meestal een pagina voor aantekeningen, op de rechterbladzijde de weekdit is het tweede jaar dat ik zo'n soort agenda heb, en hij bevalt me uitstekend
wat is er?quote:
quote:
Ja dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zet jij echt álles wat je moet doen erin ofzo?
Ik heb gewoon een willekeurige blz opengeslagen. Is alweer erg lang geleden hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ah..Sunday kon ik nog wel lezen maar Bloody niet
Film gemist overigens. Was het wat?
Erg lang geleden? Dat was vorige week ofsoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een willekeurige blz opengeslagen. Is alweer erg lang geleden hoor.![]()
Ik ga dit jaar ook.quote:
Echt? Vetquote:
He, wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:25 schreef Etcetera het volgende:
ik kan het veld niet controleren dit jaar
Jij hebt er meer ingescheven in 1 week dan dat ik tot nu toe in een half jaar er in heb staanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat is er?![]()
Kijk, ik ben verre van relaxed met een weekagenda:
[afbeelding]
![]()
CZ is voor LL aan, en was altijd in Biddinghuizen op (een deel) van het veld van LL.quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CZ is voor LL aan, en was altijd in Biddinghuizen op (een deel) van het veld van LL.
maar CZ is verhuisd naar Eindhovuuuhdus ik kan niet ff kijken hoe het veld er bij ligt
LL = Lowlands
CZ = Campzone
voor alle duidelijkheid
Het komt eigenlijk omdat er al mensen begonnen zijn met het LL slowchat topic. En de kaartverkoop begint morgenochtend. En ik heb er zin anquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
En waarom nu al ophef over LL eigenlijk? 't Duurt nog zo lang
Oh, ik zou het niet weten hoor. Ik ging er gewoon van uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij komen MaJo, Asmo, Iamredleader niet toch?
Welk SC topic? Dít is het SC topic toch?quote:
Erg elegantquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..halt. Stop!
Ik dacht dat je naar de meet in Groningen bedoelde
Nee, we hadden het toch over LL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..halt. Stop!
Ik dacht dat je naar de meet in Groningen bedoelde
Ik was erbijquote:
Nou, dat bedoel ik. Ik weet niet eens of ik die camera het terrein op krijg omdat ik daarmee inderdaad artiesten goed mee op de foto zou kunnen zetten. Dus ik weet niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef Etcetera het volgende:
foto's maken van artiesten mss niet, maar er zal wel wat meer te zien zijn?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant: als je elk wissewasje in je agenda schrijft lijkt het ook wel al snel alsof je het druk hebt
dan zou ik het latenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Ik weet niet eens of ik die camera het terrein op krijg omdat ik daarmee inderdaad artiesten goed mee op de foto zou kunnen zetten. Dus ik weet niet.
Daarbij is het een duur ding en vrij gevoelig. Dus echt naar een band gaan kan ik dan ook niet
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hoor jij trouwens niet op bed te liggen, jongedame?
Ik ga toch niet met een wegwerpcameraatje lopen als ik goeie apparatuur hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik het laten
of een wegwerpmormel meenemen, kun je, mits je dichtbij staat, redelijk goede foto's mee maken
Ik doelde dan ook op Neslequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ben weliswaar geen dame, maar de wekker gaat toch echt om acht uur.
Nou, dat is ook nog zoiets. Dat ding verdwijnt zo uit je tent natuurlijk. En het is echt kostbaar spul. En niet te vergeten productiemateriaal wat ik gewoon nodig heb. Dus ik zit niet echt te wachten op eindeloos verzekeringsgeouwehoer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of juist gewoon wel.
Of nouja, van de andere kant, je moet wel 24/7 op dat ding passen, aangezien je je dure apparatuur zo kwijt bent natuurlijk.
Bij mij ook eentje in de klas met een bandje omquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school lopen er lui nu nóg met dat Lowlands bandjedat vind ik echt triest
Thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school lopen er lui nu nóg met dat Lowlands bandjedat vind ik echt triest
Het gaat me juist NIET om de bands maar gewoon het algemene Lowlands volk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: het is wijsheid om dat ding niet mee te nemen.
Daarnaast vraag ik me ook altijd af: wat is de toegevoegde waarde? Je zet een band op de foto die al op 3 miljoen andere foto's staatIk had zelf laatst ook een camera mee naar de Vrienden van Amstel, maar achteraf vroeg ik me toch af wat ik met die 100 foto's moest
. Het is meer de ervaring die 't 'm doet, dan het terugkijken van de foto's na een tijdje.
Neee he, ik dacht nog zo; zal ik het risico nemen dat iemand hier ook nog dat bandje om heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks![]()
Na deze avond ben ik niet relaxed en triest
niet niet relaxed bedoel jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks![]()
Na deze avond ben ik niet relaxed en triest
-edit- "echt triest"
Asmo ook trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neee he, ik dacht nog zo; zal ik het risico nemen dat iemand hier ook nog dat bandje om heeften ja hoor
I stand correctedquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan mis je toch helemaal niks als je geen foto's hebt?
okay het is handigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmo ook trouwens
Je weet half niet hoeveel aanspraak je erop krijgt in de kroeg van mensen die ook geweest zijn.
Hardstikke handig die bandjes
In het half jaar na LL is dat bandje handig, omdat mensen je aanspreken die er ook zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
okay het is handig, maar hoelang is het nou eigelijk al geleden dan?
![]()
Augustus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
okay het is handig, maar hoelang is het nou eigelijk al geleden dan?
![]()
Kijk, jij snapt 'tquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het half jaar na LL is dat bandje handig, omdat mensen je aanspreken die er ook zijn geweest.
Een half jaar voor de volgende LL is het bandje handig, omdat mensen je vragen of je ook naar de volgende LL gaat.
![]()
reden genoeg om dat ding het hele jaar te dragenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het half jaar na LL is dat bandje handig, omdat mensen je aanspreken die er ook zijn geweest.
Een half jaar voor de volgende LL is het bandje handig, omdat mensen je vragen of je ook naar de volgende LL gaat.
![]()
hehe, rood met zwart en wit zijn ze toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Augustus.
Maar ik ken zat mensen die van de afgelopen 4-5 jaar hebben. Die zijn ondertussen wel half vergaan natuurlijk.
Ik moet zeggen dat de bandjes van afgelopen jaar erg goed van kwaliteit zijn
rood met wit en aan de binnenkant zwart ja (maar dat zie je dus nooitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
hehe, rood met zwart en wit zijn ze toch?
maar ik ken iemand die hem weer heeft vastgenaaid omdat ie door midden was![]()
quote:Ik vind het onterecht hoe Nena nu door de makers gebruikt word om kijkers te trekken
oi, je bent er nog. Werk ze!quote:
Hey, dat heeft iemand die ik ken ook. Heb het echter nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
Het is blond aan de voorkant (ja, ik heb het niet bedacht hoor) en de onderlaag is bruin.![]()
dit is echt zo niet mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, dat heeft iemand die ik ken ook. Heb het echter nog niet gezien
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak het open en wil het in de pan gooien. Komt 't er niet uit
helemaal nietquote:
er zitten gewoon helblonde plukken in m'n haar. Echt zo ordinair. KUT! Volgende week beginnen de colleges weer en over een uur moet ik volleyballen. Ik heb helemaal geen zin om mensen onder ogen te komen.quote:
Dan laat je het toch terugverven?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
er zitten gewoon helblonde plukken in m'n haar. Echt zo ordinair. KUT! Volgende week beginnen de colleges weer en over een uur moet ik volleyballen. Ik heb helemaal geen zin om mensen onder ogen te komen.![]()
![]()
![]()
Dit was al hartstikke duur. Ik wacht wel tot het weer uitgegroeid is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan laat je het toch terugverven?
Dat moet vast lukkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
Misschien kunnen ze alleen die blonde plukken donkerder maken.
hmm, dat lijkt me ook wel kut jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
er zitten gewoon helblonde plukken in m'n haar. Echt zo ordinair. KUT! Volgende week beginnen de colleges weer en over een uur moet ik volleyballen. Ik heb helemaal geen zin om mensen onder ogen te komen.![]()
![]()
![]()
Heb er wel zin in. Normaal vind ik zaterdag echt een rotdag om wedstrijden te spelen, maar we spelen dit keer in de stad. Lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:59 schreef Nesle het volgende:
Ik moet ook over een uurtje volleyballen
Volgens Nem overdrijf ik.quote:
En ja kan lekker showen met je nieuwe kapselquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb er wel zin in. Normaal vind ik zaterdag echt een rotdag om wedstrijden te spelen, maar we spelen dit keer in de stad. Lekker dichtbij.![]()
pestkop!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ja kan lekker showen met je nieuwe kapsel![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens Nem overdrijf ik.![]()
En zoals hij zegt: ik moet gewoon even wennen.![]()
![]()
Trailer trashquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Nu zie ik er trouwens helemaal goedkoop uit: trainingspak en geblondeerd haar.![]()
Yeah!![]()
Jij gaat helemaal niet volleyen, jij gaat naar CenterParcsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Nu zie ik er trouwens helemaal goedkoop uit: trainingspak en geblondeerd haar.![]()
Yeah!![]()
* mompelt iets over een dekstempelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
Het is blond aan de voorkant (ja, ik heb het niet bedacht hoor) en de onderlaag is bruin.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |