Klopt. En ik vind 'Run' nog steedsquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn favorieten zijn 'Open Your Eyes' en 'You're All I Have'.. bijzonder bandje.. maandag treden ze op in NL, ik meen in de HMH.. weet MaJo wel..
Die zijn ook niet slecht neequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn favorieten zijn 'Open Your Eyes' en 'You're All I Have'.. bijzonder bandje.. maandag treden ze op in NL, ik meen in de HMH.. weet MaJo wel..
Heb je nog tentamens volgende week?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
Khad eigenlijk half afgesproken om te gaan stappen, maar ik denk dat de andere helft die thuis wil blijven gaat winnen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
nVidia is nog steeds niet goed met tv-out
Ik moet ook nog boeken voor volgende periode.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel een ontiegelijk drukke boekenverkoop te organiseren. Eén van m'n bestuurstaken bij de studievereniging. Vandaag al urenlang boekenpakketjes lopen maken, volgende week die krengen verkopen... allemaal leuk om te doen en om zo'n belangrijke taak te beheren, maar 't is ook best lekker als 't erop zit
TNXquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:52 schreef Jojoortje het volgende:
Veel plezier in Berlijn iamredleader!!
SNT?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n werk is stom, ik ben een paar uur te laat geweest met verlof aanvragen (nooit uitgelegd hoe en wanneer dat precies moet), en nu is mijn aanvraag afgekeurd. Dat die aanvraag is om naar een open dag van een HBO te gaan maakt ze dan weer niets uit... morgen even kijken hoe dit op te lossen is, misschien kan baas iets fixen en anders kan dienstruilen nog (als iemand dat wil).
"Ja, verlof kan niet meer want het rooster is al gemaakt", maar zij passen nog wel es de roosters in de loop van de week aan, stomme planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |