oi, ik ga morgenochtend naar de kapperquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:23 schreef Homdeck het volgende:
ik rammel mee.
ik ga zo naar de kapper voor geïnteresseerden
quote:
weet je wel hoeveel mannen er komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:31 schreef Etcetera het volgende:
wil iedereen zich nog oppoetsen voor de meet ofzo
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee
Laat je het knippen zoals Maartje Hartjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Soempie het volgende:
10 kilo afvallen ging al niet meer lukken. Dan maar naar de kapper, he.![]()
welke regel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De uitzondering die de regel bevestigd?
Je bedoelt op die manier laten knippen dat ik nog minder haar dan Lambick heb?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Laat je het knippen zoals Maartje Hartjes?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:25 schreef Homdeck het volgende:
nee het wordt gewoon weer het standaard melkboerenhondehaarkapseltje
O jee? Is Maartje kaal? Ik dacht dat ze het gewoon heel strak naar achteren had geknoopt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bedoelt op die manier laten knippen dat ik nog minder haar dan Lambick heb?![]()
oh, ik telde 2 haren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
O jee? Is Maartje kaal? Ik dacht dat ze het gewoon heel strak naar achteren had geknoopt.![]()
Ja, daar heb jij weer geluk mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef Mikkie het volgende:
Meen je dat nou?
Whehehe, heb jij het goed voor elkaar, die mannen niet. Maar ach, da's weer eens wat anders dan al die vrouwen op de studie altijd hè
Zolang het maar mooie koeien en domme geiten zijn, toch.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah... geluk, geluk... d'r zitten ook een hoop koeien en domme geiten tussen hoor
Furred, not shaven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Mister1977 het volgende:
Haha, da's zelfs nog minder dan Lambiek!
Oh ja, dat zei je zelf al.![]()
Als je wilt kunnen we het assortiment meiden wel uitbreiden hoor. Maar dan moeten we gewoon heel vroeg naar de Engelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet, maar ik ben het enige meisje.![]()
mwah, dat hoeft van mij niet hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Als je wilt kunnen we het assortiment meiden wel uitbreiden hoor. Maar dan moeten we gewoon heel vroeg naar de Engel
Ja, haha. Geen Lambiekstijl dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Furred, not shaven.![]()
![]()
Ik vind het grappig dat stukje tekst.![]()
Tegen wie heb je het nou?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Begonnen jullie niet in een man-man vriendelijke kroeg?
Dan moet je je laten verschrikken.quote:
Had je dat niet kunnen bedenken toen je die agenda kocht?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuwe agenda gekocht, maar ik denk niet dat dat gaat werken. Op elk blaadje staat maar 1 dag.![]()
Ik ben gewend aan een agenda met op twee blaadjes de hele week. Dat geeft veel meer overzicht. Volgens mij ga ik op deze manier erg in de knoei komen met planningen
Ik las even de vraag of we er niet één begonnenquote:
Nier iedereen hoeft te zwaaien zolang er maar iemand zwaaitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:32 schreef Soempie het volgende:
Nem, je vergeet weer te zwaaien naar Yuri.
Jawel, maar ik vond hem ook weer handig, omdat ik elke dag op een memoblaadje kriebel wat ik de hele dag moet doen. Dit past niet in zo'n weekagenda. M'n weekagenda zat dus vol met memoblaadjes en dat bleek ook niet te werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Had je dat niet kunnen bedenken toen je die agenda kocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |