Ja, maar het heet nu anders. Baas heeft nu mailtje gestuurd naar planning, kijken wat er gebeurt...quote:
Wel een herkenbaar verhaal. Ik heb daar ook gewerkt, altijd gedoe om vrij te krijgen daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar het heet nu anders. Baas heeft nu mailtje gestuurd naar planning, kijken wat er gebeurt...
Moet eerst even kijken of ik nog terug kan komen, maar zat eerst op KPN ADSL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gezellig, welke afdeling?
Oke. Het maakt mij ook niet echt uit welke afdeling, ik loop binnenkort gewoon ff naar binnen en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan lastig worden, er worden nu redelijk wat mensen omgeschoold van KPN I naar mijn afdeling, MPHD
Die komt iedere vrijdagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons is de visboer langs geweest. Wij zitten lekker aan de gamba's, kibbeling en zoute haring.![]()
Ha, die staat hier recht voor de deurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons is de visboer langs geweest. Wij zitten lekker aan de gamba's, kibbeling en zoute haring.![]()
Ik heb ongeveer 14.000 posts minder dan jij en post er gemiddeld per dag 17 minder, niet zo mutsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:22 schreef Neleos het volgende:
Zo kom je wel aan een hoog postaantal.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn werkgever vindt het nuttig om iedere vrijdag lekker samen een vissie te eten. Het is een Volendammer, daar zal het wel aan liggen.
Ik wil graag in de user 500quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 14.000 posts minder dan jij en post er gemiddeld per dag 17 minder, niet zo mutsen
18140quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef Mark het volgende:
Hoeveel moet je er dan hebben?
Dat klinkt akelig lekker..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef RoofingBurner het volgende:
En weet je hoe heerlijk dat is, gebakken gamba's met soja saus, prei, paprika en ui.
#473quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
18140
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Laterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
People, ik ga er vandoor. Vanavond een show van Kees Torn kijken, ben benieuwd. Fijn weekend allemaal
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef Jojoortje het volgende:![]()
Ben ubermoe! Vanavond trainen ook nog!
![]()
Speciaal voor ETC: TVP!![]()
![]()
#352quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh ik lijk Soempie wel
Ik slaap na de meet gewoon in m'n eigen bed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Deal.
Maar dan wil ik niet dat je op de meet bij andere mannen slaapt!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |