Ja idd, wilde ik ook nog vertellen, maar dacht je bent vast met Powerpoint bezig voor presentatiequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat woord zocht ik iddkon ook met word bedenk ik me ineens
heb nu een leuk filtertje erin gekeild, zelfde effect
dat ben ik iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja idd, wilde ik ook nog vertellen, maar dacht je bent vast met Powerpoint bezig voor presentatie![]()
Heb je al uitgevonden hoe je tekst kan laten inspringen of inschuiven of iets dergelijks? Doet het altijd wel goed bij presentatiesquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ben ik idd
zal wel niet veel worden uiteindelijkheb nog nooit eerder met PP gewerkt
Of bij elke sheet een verschillende animatie erin gooien, beetje variatie houdt het publiek scherpquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je het niet bij elke sheet doet wel
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je al uitgevonden hoe je tekst kan laten inspringen of inschuiven of iets dergelijks? Doet het altijd wel goed bij presentaties![]()
Ik las scheetquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Of bij elke sheet een verschillende animatie erin gooien, beetje variatie houdt het publiek scherp
He jammer...wilde net m'n baard laten groeienquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef MaJo het volgende:
Haha die Harry Potter party was ook meer een grappig ideetje, denk niet dat ik het echt gedaan zou hebben
En nem, het is inderdaad een verkapte felicitatie post. Wel allemaal onthouden dan he
Je had ook de "opacity" van de layer aan kunnen passen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand hoe je met photoshop cs2 kleuren vervaagt? dus dat het nog wel zichtbaar is wat het is, maar dat je een plaatje als achtergrondafbeelding kunt gebruiken?
never mind heb het net gevonden
Hoest met jou dan!?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond de stad in, maar iedereen is ziek.![]()
Ik ben topfit..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond de stad in, maar iedereen is ziek.![]()
Ik ben weer beter.quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ben weer beter.![]()
Ik zit puberruil te kijken.![]()
Snow Patrolquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp.. nu 'You Could Be Happy' op de shuffle.. lekker hoor..
Wees maar niet bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. doe maar niet..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. doe maar niet..
Soemp.. nu 'You Could Be Happy' op de shuffle.. lekker hoor..
Klopt. En ik vind 'Run' nog steedsquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn favorieten zijn 'Open Your Eyes' en 'You're All I Have'.. bijzonder bandje.. maandag treden ze op in NL, ik meen in de HMH.. weet MaJo wel..
Die zijn ook niet slecht neequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijn favorieten zijn 'Open Your Eyes' en 'You're All I Have'.. bijzonder bandje.. maandag treden ze op in NL, ik meen in de HMH.. weet MaJo wel..
Heb je nog tentamens volgende week?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
Khad eigenlijk half afgesproken om te gaan stappen, maar ik denk dat de andere helft die thuis wil blijven gaat winnen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
nVidia is nog steeds niet goed met tv-out
Ik moet ook nog boeken voor volgende periode.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel een ontiegelijk drukke boekenverkoop te organiseren. Eén van m'n bestuurstaken bij de studievereniging. Vandaag al urenlang boekenpakketjes lopen maken, volgende week die krengen verkopen... allemaal leuk om te doen en om zo'n belangrijke taak te beheren, maar 't is ook best lekker als 't erop zit
TNXquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:52 schreef Jojoortje het volgende:
Veel plezier in Berlijn iamredleader!!
SNT?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n werk is stom, ik ben een paar uur te laat geweest met verlof aanvragen (nooit uitgelegd hoe en wanneer dat precies moet), en nu is mijn aanvraag afgekeurd. Dat die aanvraag is om naar een open dag van een HBO te gaan maakt ze dan weer niets uit... morgen even kijken hoe dit op te lossen is, misschien kan baas iets fixen en anders kan dienstruilen nog (als iemand dat wil).
"Ja, verlof kan niet meer want het rooster is al gemaakt", maar zij passen nog wel es de roosters in de loop van de week aan, stomme planning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |