Gelukkig, dan hoef ik me niet zo oud te voelenquote:
Hoe had je dat in gedachten gehad dan? Iedereen verkleed als een HP character ofso?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
EchtWas er al helemaal vanuit gegaan dat het op mijn verjaardag uit zou komen (07-07-07) aangezien het ook boek 7 is
Daar gaat mijn Harry Potter party
Hier was ook een waterig zonnetje. Ik voel een hintje lente maar het is echt flinterdunquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
net mn auto ff schoongemaakt, wat een heerlijk weer, het lijkt wel voorjaar zo met dat zonnetje
Ik kom wel als Harry.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten gehad dan? Iedereen verkleed als een HP character ofso?
Trouwens wel een hele vieze "dan-ben-ik-jarig-en-ik-verwacht-heel-veel-cadeatjes"-post
Hij lijkt wel op Elijah Wood op die fotoquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kom wel als Harry.
Naakt
Ouders ontzet over naakte Daniel Radcliffe
![]()
![]()
![]()
Ik kom dan wel als Hagridquote:En nu serieus: waarom niet? Zou toch wel erg lachen zijn, zo'n verjaardagsfeestje, typisch iets voor meisjes die 7 worden![]()
![]()
![]()
![]()
Wasda?quote:En wat betreft cadeautjes: ik neem wel een flesje butterbeer mee![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht..dat is natuurlijk een HP drankje
Ik heb nog tot Juli dus die baard moet lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoewel ik niet weet of het lekker is. En anders doen we toch gewoon whisky?
Ik zie jou wel als Hagrid... alleen heb je nog een baard nodig, en moet je ongeveer 4 keer zo dik en twee keer zo groot worden![]()
gewoon gaan loten. dat deden wij ook altijdquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:02 schreef Etcetera het volgende:
waarom kan ik nooit nee zeggen
nu zit ik opgescheept met de presentatie morgen. ik háát presenteren
daar is het nu een beetje te laat voor ben ik bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gewoon gaan loten. dat deden wij ook altijd![]()
en dan zorgen dat jij het getal in je hoofd hebt waar de rest naar moet radenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar is het nu een beetje te laat voor ben ik bang
het is morgenvroeg om 9:00 al
wel goeie tip voor de volgende keer trouwens
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan zorgen dat jij het getal in je hoofd hebt waar de rest naar moet raden![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]en dan zelf ook meeraden zeker
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Homdeck het volgende:
Wie is de mol begint zo![]()
heb er zin an![]()
Watermerk bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand hoe je met photoshop cs2 kleuren vervaagt? dus dat het nog wel zichtbaar is wat het is, maar dat je een plaatje als achtergrondafbeelding kunt gebruiken?
never mind heb het net gevonden
dat woord zocht ik iddquote:
Ja idd, wilde ik ook nog vertellen, maar dacht je bent vast met Powerpoint bezig voor presentatiequote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat woord zocht ik iddkon ook met word bedenk ik me ineens
heb nu een leuk filtertje erin gekeild, zelfde effect
dat ben ik iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja idd, wilde ik ook nog vertellen, maar dacht je bent vast met Powerpoint bezig voor presentatie![]()
Heb je al uitgevonden hoe je tekst kan laten inspringen of inschuiven of iets dergelijks? Doet het altijd wel goed bij presentatiesquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ben ik idd
zal wel niet veel worden uiteindelijkheb nog nooit eerder met PP gewerkt
Of bij elke sheet een verschillende animatie erin gooien, beetje variatie houdt het publiek scherpquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je het niet bij elke sheet doet wel
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je al uitgevonden hoe je tekst kan laten inspringen of inschuiven of iets dergelijks? Doet het altijd wel goed bij presentaties![]()
Ik las scheetquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Of bij elke sheet een verschillende animatie erin gooien, beetje variatie houdt het publiek scherp
He jammer...wilde net m'n baard laten groeienquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef MaJo het volgende:
Haha die Harry Potter party was ook meer een grappig ideetje, denk niet dat ik het echt gedaan zou hebben
En nem, het is inderdaad een verkapte felicitatie post. Wel allemaal onthouden dan he
Je had ook de "opacity" van de layer aan kunnen passen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand hoe je met photoshop cs2 kleuren vervaagt? dus dat het nog wel zichtbaar is wat het is, maar dat je een plaatje als achtergrondafbeelding kunt gebruiken?
never mind heb het net gevonden
Hoest met jou dan!?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond de stad in, maar iedereen is ziek.![]()
Ik ben topfit..quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zou vanavond de stad in, maar iedereen is ziek.![]()
Ik ben weer beter.quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ben weer beter.![]()
Ik zit puberruil te kijken.![]()
Snow Patrolquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp.. nu 'You Could Be Happy' op de shuffle.. lekker hoor..
Wees maar niet bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. doe maar niet..
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. doe maar niet..
Soemp.. nu 'You Could Be Happy' op de shuffle.. lekker hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |