Ander onderwerp.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeldzaam dus niet uitgesloten![]()
![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 0.0 ervaring heb met sm-sex, maar ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nee-nee! Hier gaan we mooi even op door![]()
eenschquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Ander onderwerp.
Maar jij bent hier juist degene met de verziekte geest.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:15 schreef Supersheep het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan sm-sms-sex met je ex
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef MaJo het volgende:
Wat een onderwerp weerDacht trouwens dat Mark van de mannen was?
Nog steeds flink verkouden maar voel me verder wel prima. Vandaag werken, morgen ook maar 's avonds staan er allemaal leuke dingen in de planning
Ja die bedoel ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Bedoel je nou Mark_V? Die eens mee is komen quizzen?
Dat heeft ie wel eens gezegd ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikHoezo? Hij zei het zelf
Dat heb ik dan vast gemistquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikHoezo? Hij zei het zelf
Ja dus toch. Maar als je ooit een vriendin hebt gehad biedt dat geen garantie voor de toekomst natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik dan vast gemist
-edit- en hoezo: dacht dat 'ie wél van de vrouwtjes was, vanwege eerdere vriendin comments. Maakt verder ook niet uit natuurlijk
Touché.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dus toch. Maar als je ooit een vriendin hebt gehad biedt dat geen garantie voor de toekomst natuurlijk![]()
Ik ben nog niet overtuigd hoorquote:De hoezo was alleen omdat ik bang was dat ik er zelf naast zatMaar gelukkig steunt Neleos me weer trouw
Eisbär!
http://www.youtube.com/watch?v=2Y2ce12k8x0&mode=related&search=quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:42 schreef Yurithemaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IYY_G8xVYcM![]()
Jill clintonquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2Y2ce12k8x0&mode=related&search=
Ik vind deze leuker
Ah..je hebt een broodje gezond gegeten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net het lekkerste broodje van de wereld gegeten! Een heerlijk broodje gezond met alles er op en er aan!![]()
Met extra sellerie ofcourse!En geen tomaat!
![]()
Harry de gekste! Ik heb nog maar 1 film van hem gezien!quote:
Zoals ik zei!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ah..je hebt een broodje gezond gegeten?
MET ketchup!quote:
Tosti gevuld met het hete gehakt uit een vlammetjequote:
Aaaha!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Tosti gevuld met het hete gehakt uit een vlammetje
Ligt er wel veel sneeuw dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:32 schreef erkel het volgende:
Over dik 24 uur zit ik in de bus richting de sneeuwIk heb er toch wel zin in moet ik eerlijk bekennen
![]()
In Les Deux Alpes ligt inmiddels al meer dan genoeg gelukkigquote:
Een week geleden lag er 110 cm en ik ga ervanuit dat het nog wel iets toegenomen isquote:
Echtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:18 schreef Etcetera het volgende:
ik heb wel wat losgemaakt he
Harry Potter deel 721 juli
MaJo's 7e verjaardagquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
EchtWas er al helemaal vanuit gegaan dat het op mijn verjaardag uit zou komen (07-07-07) aangezien het ook boek 7 is
Daar gaat mijn Harry Potter party
ik moet nog tot 2011 wachten, ben ik op 11-11-11 jarigquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
Was er al helemaal vanuit gegaan dat het op mijn verjaardag uit zou komen (07-07-07)
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nog 595 jaar wachten, dan ben ik op 26-02 2602 jarig!
En ik 2602-1980= 622quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens word ik dan 615
Gelukkig, dan hoef ik me niet zo oud te voelenquote:
Hoe had je dat in gedachten gehad dan? Iedereen verkleed als een HP character ofso?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
EchtWas er al helemaal vanuit gegaan dat het op mijn verjaardag uit zou komen (07-07-07) aangezien het ook boek 7 is
Daar gaat mijn Harry Potter party
Hier was ook een waterig zonnetje. Ik voel een hintje lente maar het is echt flinterdunquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
net mn auto ff schoongemaakt, wat een heerlijk weer, het lijkt wel voorjaar zo met dat zonnetje
Ik kom wel als Harry.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten gehad dan? Iedereen verkleed als een HP character ofso?
Trouwens wel een hele vieze "dan-ben-ik-jarig-en-ik-verwacht-heel-veel-cadeatjes"-post
Hij lijkt wel op Elijah Wood op die fotoquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kom wel als Harry.
Naakt
Ouders ontzet over naakte Daniel Radcliffe
![]()
![]()
![]()
Ik kom dan wel als Hagridquote:En nu serieus: waarom niet? Zou toch wel erg lachen zijn, zo'n verjaardagsfeestje, typisch iets voor meisjes die 7 worden![]()
![]()
![]()
![]()
Wasda?quote:En wat betreft cadeautjes: ik neem wel een flesje butterbeer mee![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht..dat is natuurlijk een HP drankje
Ik heb nog tot Juli dus die baard moet lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoewel ik niet weet of het lekker is. En anders doen we toch gewoon whisky?
Ik zie jou wel als Hagrid... alleen heb je nog een baard nodig, en moet je ongeveer 4 keer zo dik en twee keer zo groot worden![]()
gewoon gaan loten. dat deden wij ook altijdquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:02 schreef Etcetera het volgende:
waarom kan ik nooit nee zeggen
nu zit ik opgescheept met de presentatie morgen. ik háát presenteren
daar is het nu een beetje te laat voor ben ik bangquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
gewoon gaan loten. dat deden wij ook altijd![]()
en dan zorgen dat jij het getal in je hoofd hebt waar de rest naar moet radenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar is het nu een beetje te laat voor ben ik bang
het is morgenvroeg om 9:00 al
wel goeie tip voor de volgende keer trouwens
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan zorgen dat jij het getal in je hoofd hebt waar de rest naar moet raden![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]en dan zelf ook meeraden zeker
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Homdeck het volgende:
Wie is de mol begint zo![]()
heb er zin an![]()
Watermerk bedoel je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand hoe je met photoshop cs2 kleuren vervaagt? dus dat het nog wel zichtbaar is wat het is, maar dat je een plaatje als achtergrondafbeelding kunt gebruiken?
never mind heb het net gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |