Ja dat hebben mensen met mij ook...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Lomp en direct, daar ben ik altijd heel goed in
Heel raar dat mensen me of wel of niet mogen, en er meestal geen tussenweg bestaat
goeienavond trouwens
Op naar een nieuw begin!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, onverwachts toch nog een leuke dag gehaden ik voel me echt goed nu, echt iets afgesloten zo
je hebt chicks, en dan een hele tijd niks.....en dan krijg je zeikende vrouwenquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef Mark_V het volgende:
Jojoortje![]()
![]()
Vanwaar dat chicks rule dan?
Allebei sweet!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef TradeMarkie het volgende:
dan vind ik duck toch liever dan chick
Yepquote:
Jep. Heb zondag met iamredleader de vragen van vorige week doorgenomen. ik wist er 10 die jullie fout haddenquote:
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:39 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jep. Heb zondag met iamredleader de vragen van vorige week doorgenomen. ik wist er 10 die jullie fout hadden
Ja, was erg gezellig om weer eens in het huis te zijn. Wat zijn de bewoners jongquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
helaas. Thee. Tegen maagkramp
was je gisteravond nog naar Delft gegaan?
Betekent dit dat we binnenkort pikante fotos van je op Geenstijl.nl gaan vinden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een usbstick kwijtuiteraard m'n eigen schuld, vergeten uit de pc te trekken op school. had nog een béétje hoop dat er een eerlijke vinder was (ik bedoel... ik lever zoiets wel in...) maar nee.... en hij hangt er ook niet meer in natuurlijk (al ff gekeken)
oneerlijke studentenkan ik wéér een nieuwe kopen
wat betreft de smsex: het is uit trut, wat denk je nou zelf![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Betekent dit dat we binnenkort pikante fotos van je op Geenstijl.nl gaan vinden?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
wat betreft de smsex: het is uit trut, wat denk je nou zelf![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef Mark_V het volgende:
Navond lui!
Mijn compleet idiote ex is mij al de hele avond aan het lastigvallen dat ik haar geen smsje heb gestuurd voor haar verjaardag gisteren. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ik ben een grote egoist die alleen maar aan zichzelf denkt, mooi, weet ik dat ook weer.....![]()
en dan te bedenken dat ZIJ is vreemdgegaan![]()
VROUWEN........
Naja, aan de scriptie maar weer
Wie denkt er dan ook aan sms-ex. Een sms-ex is vrij zeldzaam, lijkt me.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
ik las ook sm-sex, ik heb een behoorlijk verziekte geest blijkt hier maar weer eens uit
Ik ook trouwens.quote:
Niet dat sms-sex tot m'n dagelijkse routine behoort. Dat is natuurlijk ook vrij zeldzaam.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie denkt er dan ook aan sms-ex. Een sms-ex is vrij zeldzaam, lijkt me.![]()
ik probeer een en ander goed te praten![]()
Zeldzaam dus niet uitgeslotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
Evenals sm-sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |