He man, beterschap! Rust lekker uit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef iamredleader het volgende:
goeiemorgen. Darmen nog steeds niet in orde
dagje thuis weer. Bah
![]()
Naw, je kunt niet op elk gebied expert zijn. Ik denk dat het belangrijker is dat vraagstellers de variatie een beetje in de gaten houden. Sommigen (ikzelf ook) hebben de neiging om een nieuwe vraag te laten voortborduren op een vorige, waardoor je soms 5 į 6 vragen in dezelfde categorie hebt. Dat is dan niet leuk voor fokkers die toevallig niets met dat onderwerp hebben. Of het nu muziek, sport, geschiedenis of wetenschap is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Hi_flyer het volgende:
Mensen, ik heb een heel voorzichtig vraagje over de kennisquiz. Kunnen muziekvragen niet uitgesloten worden? Daar loopt namelijk een apart topic voor in MUZ. Daarnaast is muziekkennis vrij persoonlijk. Idee of vinden jullie van niet?
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Naw, je kunt niet op elk gebied expert zijn. Ik denk dat het belangrijker is dat vraagstellers de variatie een beetje in de gaten houden. Sommigen (ikzelf ook) hebben de neiging om een nieuwe vraag te laten voortborduren op een vorige, waardoor je soms 5 į 6 vragen in dezelfde categorie hebt. Dat is dan niet leuk voor fokkers die toevallig niets met dat onderwerp hebben. Of het nu muziek, sport, geschiedenis of wetenschap is.
Geen Beatles vragen meer. Het idee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:42 schreef MaJo het volgende:
Hey
Voel me wel weer wat beter vandaag
Wat betreft het uitsluiten van muziekvragen: daar ben ik het niet mee eens. Er loopt namelijk ook een movie trivia en dan kun je dus ook geen filmvragen meer stellen. Het leuke van de AKQ is juist dat het divers is
Geen Beatles vragen meer. Goed ideequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen Beatles vragen meer. Het idee.![]()
Maar dan kan ik niet meedoen als ik op mijn werk aan het multitasken ben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat geen enkele categorie uitgesloten mag worden. Het is immers een ALGEMENE kennisquiz.
Sterker nog: ik vind dat de muziekvragen met downloadnummers weer terug moeten komen
Misschien ga ik er zelf wel een paar maken.
Op je werk hoor je dan ook te werkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meedoen als ik op mijn werk aan het multitasken ben.![]()
Ohw...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Oja, m'n tentamen ging trouwens niet zo goed
Volgens mij wel. Jay komt alleen niet en staat er nog in met een vraagteken achter z'n naam.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:39 schreef Homdeck het volgende:
is die meeterslijst in de OP actueel eigenlijk?
Jojoortje mss ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Jay komt alleen niet en staat er nog in met een vraagteken achter z'n naam.
Jij kwam ook wel toch?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:39 schreef Homdeck het volgende:
is die meeterslijst in de OP actueel eigenlijk?
waarschijnlijk wel jaquote:
Jeeeeequote:
Ja inderdaad... VROUWEN!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef Mark_V het volgende:
Navond lui!
Mijn compleet idiote ex is mij al de hele avond aan het lastigvallen dat ik haar geen smsje heb gestuurd voor haar verjaardag gisteren. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Ik ben een grote egoist die alleen maar aan zichzelf denkt, mooi, weet ik dat ook weer.....![]()
en dan te bedenken dat ZIJ is vreemdgegaan![]()
VROUWEN........
Naja, aan de scriptie maar weer
En ik meen het serieus ook nog. Waarom zeuren vrouwen altijd zo veel? Bah, doe normaal zeg!quote:
Juist!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Precies, gezeur en subtiel gedoe de hele tijd. Soms is de lompe en directe aanpak de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |