quote:Op maandag 29 januari 2007 21:57 schreef Mokz het volgende:
http://forum.mess.be/lofiversion/index.php/t9664.html
OMFGquote:C:Documents & Settings/<Computer Profile Name>/Application Data/Microsoft/MSN Messenger/<Passport Identity>/Custom Emoticons
I believe thats the one for XP..
Me tooquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef Reki het volgende:
[..]
Me three
Kan je ook bewegende fok smileys in je msn zetten?
Dat kan zeker. Ik hebquote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef Reki het volgende:
[..]
Me three
Het is in ieder geval een goed begin. Weet iemand trouwens ook of je de smilies uit MSN kunt vervangen met deze?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
tvp. Deze is niet helemaal compleet denk ik.
Tof. Thanksquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef Reki het volgende:
[..]
Me three
Er is een manier om dat te doen geloof ik maar dan ziet degene waar je mee praat nog wel gewoon de originele MSN smiley.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een goed begin. Weet iemand trouwens ook of je de smilies uit MSN kunt vervangen met deze?
Dat is dan ook weer niet grappigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Er is een manier om dat te doen geloof ik maar dan ziet degene waar je mee praat nog wel gewoon de originele MSN smiley.
Als de lachhuilie er maar bij staat. Die mis ik enorm op MSNquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
Die hekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Als de lachhuilie er maar bij staat. Die mis ik enorm op MSN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |