Goldstrike. Dat heb ik één keer gedronken. Toen ik 16 was ofzo, en daar ben ik zo beroerd van geworden dat ik het daarna eigenlijk nooit meer gedronken heb...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar de TT over gaat: Lowlands
weekend is het al sinds woensdag een uur of 3 in mijn gevalquote:
Kijk aan. Jij gaat Jayhawk en Erkel achteraan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
weekend is het al sinds woensdag een uur of 3 in mijn geval
Maar vanavond lekker op vakantie
Bij ons op LL was een meisje die totaal nergens tegenkan. Ook niet tegen Goldstrike dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goldstrike. Dat heb ik één keer gedronken. Toen ik 16 was ofzo, en daar ben ik zo beroerd van geworden dat ik het daarna eigenlijk nooit meer gedronken heb...
Bierontbijt is natuurlijk helemaal Lowlands.![]()
Jepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijk aan. Jij gaat Jayhawk en Erkel achteraan?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons op LL was een meisje die totaal nergens tegenkan. Ook niet tegen Goldstrike dus
Dus die ging heel stoer Goldstrike drinken. Toen werd ze ziek en ging ze in een tent liggen. Heeft ze die tent ondergekotst
Waar staat dat het haar eigen tent was? Dat was nog het ergstequote:
Oei. Het was niet jouw tent toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar staat dat het haar eigen tent was? Dat was nog het ergste
quote:
Jij hebt dat arme meisje dronken gevoerd en haar vervolgens bij je beste vrienden in de tent gegooid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Wordt ik weer als schuldige aangewezen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij hebt dat arme meisje dronken gevoerd en haar vervolgens bij je beste vrienden in de tent gegooid.![]()
Er staat toch echt dat ZIJ ging drinkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een beeld dat je van jezelf creëert.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij hebt dat arme meisje dronken gevoerd en haar vervolgens bij je beste vrienden in de tent gegooid.![]()
Helegaar nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nadat jij 'r hebt zitten aanmoedigen zeker.
zij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk maar uit inderdaad, dadelijk kots je iemand onder en staat zij vijf meter verderop geniepig te lachen
Een clown met Goldstrikequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
nog een reden om bij je uit de buurt te blijven volgende week.![]()
![]()
quote:
Nou jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind je af en toe trouwens wel wat vrouwelijk over komen, hoor.
Je wilt wel een hapje met hem gaan eten?quote:
Ik ben niet van de mannenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je wilt wel een hapje met hem gaan eten?![]()
Lijkt het me niet verstandig..twee pedagogen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mannen![]()
Hij studeert pedagogiek. Meer wat voor jou dus
Maar hoe komen we dan aan onze ontspoorde kindertjes? We moeten ze toch érgens vandaan halen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt het me niet verstandig..twee pedagogen.![]()
Pedagogen zelf blijken vaak de slechtste opvoeders. Moet je er net twee hebben en dan kinderen nemen.![]()
Op zich niet zo'n gek idee eigenlijk. We creeren ons eigen werk...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hoe komen we dan aan onze ontspoorde kindertjes? We moeten ze toch érgens vandaan halen?
zal ik het dan maar doen of wil jij de eer ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij gaat dat nieuwe topic niet goedkomen.
De fout zat bij RoofingBurner in de punten erna, daarna is het klakkeloos overgenomenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:37 schreef Consigliere het volgende:
Ik weet niet hoe het kan maar er staat op pagina 6 in akq 589 dat ik 2 punten heb.. Dit is niet juist ik heb 3 punten gehaald..
als jij het wil doen, graagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:40 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
zal ik het dan maar doen of wil jij de eer ?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Mark het volgende:
[..]
De fout zat bij RoofingBurner in de punten erna, daarna is het klakkeloos overgenomen
en gelijk heeft ie, want ook de score van Never-Break klopt sinds jou lijstje nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
geef mij maar weer de schuld.
Ja, maar het heet nu anders. Baas heeft nu mailtje gestuurd naar planning, kijken wat er gebeurt...quote:
Wel een herkenbaar verhaal. Ik heb daar ook gewerkt, altijd gedoe om vrij te krijgen daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar het heet nu anders. Baas heeft nu mailtje gestuurd naar planning, kijken wat er gebeurt...
Moet eerst even kijken of ik nog terug kan komen, maar zat eerst op KPN ADSL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gezellig, welke afdeling?
Oke. Het maakt mij ook niet echt uit welke afdeling, ik loop binnenkort gewoon ff naar binnen en dan zie ik het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan lastig worden, er worden nu redelijk wat mensen omgeschoold van KPN I naar mijn afdeling, MPHD
Die komt iedere vrijdagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons is de visboer langs geweest. Wij zitten lekker aan de gamba's, kibbeling en zoute haring.![]()
Ha, die staat hier recht voor de deurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Bij ons is de visboer langs geweest. Wij zitten lekker aan de gamba's, kibbeling en zoute haring.![]()
Ik heb ongeveer 14.000 posts minder dan jij en post er gemiddeld per dag 17 minder, niet zo mutsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:22 schreef Neleos het volgende:
Zo kom je wel aan een hoog postaantal.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Mijn werkgever vindt het nuttig om iedere vrijdag lekker samen een vissie te eten. Het is een Volendammer, daar zal het wel aan liggen.
Ik wil graag in de user 500quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 14.000 posts minder dan jij en post er gemiddeld per dag 17 minder, niet zo mutsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |