Erg elegantquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..halt. Stop!
Ik dacht dat je naar de meet in Groningen bedoelde
Nee, we hadden het toch over LL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..halt. Stop!
Ik dacht dat je naar de meet in Groningen bedoelde
Ik was erbijquote:
Nou, dat bedoel ik. Ik weet niet eens of ik die camera het terrein op krijg omdat ik daarmee inderdaad artiesten goed mee op de foto zou kunnen zetten. Dus ik weet niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef Etcetera het volgende:
foto's maken van artiesten mss niet, maar er zal wel wat meer te zien zijn?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Van de andere kant: als je elk wissewasje in je agenda schrijft lijkt het ook wel al snel alsof je het druk hebt
dan zou ik het latenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Ik weet niet eens of ik die camera het terrein op krijg omdat ik daarmee inderdaad artiesten goed mee op de foto zou kunnen zetten. Dus ik weet niet.
Daarbij is het een duur ding en vrij gevoelig. Dus echt naar een band gaan kan ik dan ook niet
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hoor jij trouwens niet op bed te liggen, jongedame?
Ik ga toch niet met een wegwerpcameraatje lopen als ik goeie apparatuur hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik het laten
of een wegwerpmormel meenemen, kun je, mits je dichtbij staat, redelijk goede foto's mee maken
Ik doelde dan ook op Neslequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ben weliswaar geen dame, maar de wekker gaat toch echt om acht uur.
Nou, dat is ook nog zoiets. Dat ding verdwijnt zo uit je tent natuurlijk. En het is echt kostbaar spul. En niet te vergeten productiemateriaal wat ik gewoon nodig heb. Dus ik zit niet echt te wachten op eindeloos verzekeringsgeouwehoer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of juist gewoon wel.
Of nouja, van de andere kant, je moet wel 24/7 op dat ding passen, aangezien je je dure apparatuur zo kwijt bent natuurlijk.
Bij mij ook eentje in de klas met een bandje omquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school lopen er lui nu nóg met dat Lowlands bandjedat vind ik echt triest
Thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school lopen er lui nu nóg met dat Lowlands bandjedat vind ik echt triest
Het gaat me juist NIET om de bands maar gewoon het algemene Lowlands volk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: het is wijsheid om dat ding niet mee te nemen.
Daarnaast vraag ik me ook altijd af: wat is de toegevoegde waarde? Je zet een band op de foto die al op 3 miljoen andere foto's staatIk had zelf laatst ook een camera mee naar de Vrienden van Amstel, maar achteraf vroeg ik me toch af wat ik met die 100 foto's moest
. Het is meer de ervaring die 't 'm doet, dan het terugkijken van de foto's na een tijdje.
Neee he, ik dacht nog zo; zal ik het risico nemen dat iemand hier ook nog dat bandje om heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks![]()
Na deze avond ben ik niet relaxed en triest
niet niet relaxed bedoel jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks![]()
Na deze avond ben ik niet relaxed en triest
-edit- "echt triest"
Asmo ook trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neee he, ik dacht nog zo; zal ik het risico nemen dat iemand hier ook nog dat bandje om heeften ja hoor
I stand correctedquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan mis je toch helemaal niks als je geen foto's hebt?
okay het is handigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmo ook trouwens
Je weet half niet hoeveel aanspraak je erop krijgt in de kroeg van mensen die ook geweest zijn.
Hardstikke handig die bandjes
In het half jaar na LL is dat bandje handig, omdat mensen je aanspreken die er ook zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
okay het is handig, maar hoelang is het nou eigelijk al geleden dan?
![]()
Augustus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
okay het is handig, maar hoelang is het nou eigelijk al geleden dan?
![]()
Kijk, jij snapt 'tquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het half jaar na LL is dat bandje handig, omdat mensen je aanspreken die er ook zijn geweest.
Een half jaar voor de volgende LL is het bandje handig, omdat mensen je vragen of je ook naar de volgende LL gaat.
![]()
reden genoeg om dat ding het hele jaar te dragenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
In het half jaar na LL is dat bandje handig, omdat mensen je aanspreken die er ook zijn geweest.
Een half jaar voor de volgende LL is het bandje handig, omdat mensen je vragen of je ook naar de volgende LL gaat.
![]()
hehe, rood met zwart en wit zijn ze toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Augustus.
Maar ik ken zat mensen die van de afgelopen 4-5 jaar hebben. Die zijn ondertussen wel half vergaan natuurlijk.
Ik moet zeggen dat de bandjes van afgelopen jaar erg goed van kwaliteit zijn
rood met wit en aan de binnenkant zwart ja (maar dat zie je dus nooitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
hehe, rood met zwart en wit zijn ze toch?
maar ik ken iemand die hem weer heeft vastgenaaid omdat ie door midden was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |