quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk was het idee ook dat het dan net lijkt of ik meer tijd heb tot aan belangrijke periodes. Er zijn meer blaadjes. Bij de weekagenda's lijkt de tijd zo snel te gaan.
Ik bedoel het serieus
Dat zijn of mensen die alles precies goed in hun hoofd hebben of chaoten die niet weten wat ze allemaal moeten doen aan daar 1 dag vantevoren achterkomen: nachtwerk met koffie en rennies.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef DiviFilius het volgende:
en mensen zonder agenda's ?
Die zijn me weer wat te relaxed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef DiviFilius het volgende:
en mensen zonder agenda's ?
Ik heb memoblaadjes van Vis.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een agenda van Vis
op de linkerkant staat meestal een pagina voor aantekeningen, op de rechterbladzijde de weekdit is het tweede jaar dat ik zo'n soort agenda heb, en hij bevalt me uitstekend
wat is er?quote:
quote:
Ja dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zet jij echt álles wat je moet doen erin ofzo?
Ik heb gewoon een willekeurige blz opengeslagen. Is alweer erg lang geleden hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ah..Sunday kon ik nog wel lezen maar Bloody niet
Film gemist overigens. Was het wat?
Erg lang geleden? Dat was vorige week ofsoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een willekeurige blz opengeslagen. Is alweer erg lang geleden hoor.![]()
Ik ga dit jaar ook.quote:
Echt? Vetquote:
He, wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:25 schreef Etcetera het volgende:
ik kan het veld niet controleren dit jaar
Jij hebt er meer ingescheven in 1 week dan dat ik tot nu toe in een half jaar er in heb staanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat is er?![]()
Kijk, ik ben verre van relaxed met een weekagenda:
[afbeelding]
![]()
CZ is voor LL aan, en was altijd in Biddinghuizen op (een deel) van het veld van LL.quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CZ is voor LL aan, en was altijd in Biddinghuizen op (een deel) van het veld van LL.
maar CZ is verhuisd naar Eindhovuuuhdus ik kan niet ff kijken hoe het veld er bij ligt
LL = Lowlands
CZ = Campzone
voor alle duidelijkheid
Het komt eigenlijk omdat er al mensen begonnen zijn met het LL slowchat topic. En de kaartverkoop begint morgenochtend. En ik heb er zin anquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
En waarom nu al ophef over LL eigenlijk? 't Duurt nog zo lang
Oh, ik zou het niet weten hoor. Ik ging er gewoon van uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij komen MaJo, Asmo, Iamredleader niet toch?
Welk SC topic? Dít is het SC topic toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |