quote:Ik vind het onterecht hoe Nena nu door de makers gebruikt word om kijkers te trekken
oi, je bent er nog. Werk ze!quote:
Hey, dat heeft iemand die ik ken ook. Heb het echter nog niet gezienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
Het is blond aan de voorkant (ja, ik heb het niet bedacht hoor) en de onderlaag is bruin.![]()
dit is echt zo niet mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, dat heeft iemand die ik ken ook. Heb het echter nog niet gezien
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak het open en wil het in de pan gooien. Komt 't er niet uit
helemaal nietquote:
er zitten gewoon helblonde plukken in m'n haar. Echt zo ordinair. KUT! Volgende week beginnen de colleges weer en over een uur moet ik volleyballen. Ik heb helemaal geen zin om mensen onder ogen te komen.quote:
Dan laat je het toch terugverven?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
er zitten gewoon helblonde plukken in m'n haar. Echt zo ordinair. KUT! Volgende week beginnen de colleges weer en over een uur moet ik volleyballen. Ik heb helemaal geen zin om mensen onder ogen te komen.![]()
![]()
![]()
Dit was al hartstikke duur. Ik wacht wel tot het weer uitgegroeid is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan laat je het toch terugverven?
Dat moet vast lukkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
Misschien kunnen ze alleen die blonde plukken donkerder maken.
hmm, dat lijkt me ook wel kut jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
er zitten gewoon helblonde plukken in m'n haar. Echt zo ordinair. KUT! Volgende week beginnen de colleges weer en over een uur moet ik volleyballen. Ik heb helemaal geen zin om mensen onder ogen te komen.![]()
![]()
![]()
Heb er wel zin in. Normaal vind ik zaterdag echt een rotdag om wedstrijden te spelen, maar we spelen dit keer in de stad. Lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:59 schreef Nesle het volgende:
Ik moet ook over een uurtje volleyballen
Volgens Nem overdrijf ik.quote:
En ja kan lekker showen met je nieuwe kapselquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb er wel zin in. Normaal vind ik zaterdag echt een rotdag om wedstrijden te spelen, maar we spelen dit keer in de stad. Lekker dichtbij.![]()
pestkop!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ja kan lekker showen met je nieuwe kapsel![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens Nem overdrijf ik.![]()
En zoals hij zegt: ik moet gewoon even wennen.![]()
![]()
Trailer trashquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Nu zie ik er trouwens helemaal goedkoop uit: trainingspak en geblondeerd haar.![]()
Yeah!![]()
Jij gaat helemaal niet volleyen, jij gaat naar CenterParcsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:36 schreef Soempie het volgende:
Nu zie ik er trouwens helemaal goedkoop uit: trainingspak en geblondeerd haar.![]()
Yeah!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |