Ik switch wél steeds vaker van stream, of zet ze uit, als Natasia of Brian daarop te zien en te horen zijn. Het is vreemd, hoe mensen die ik verder niet ken, zó'n agressie bij me los kunnen maken. Rationeel weet ik dat het nergens op slaat, maar gevoelsmatig zou ik ze het liefst iets heel ergs aandoen.
Misschien is dát ook wel een belangrijke drijfveer om te blijven kijken: zien hoe die twee op hun plaat gaan. Want dat gaan ze.
Die briefkaartenaktie, met daarop volgend die über-zure kopppen van BBNN, dat bagatelliserende terwijl je gewoon kon zién hoe het aan ze vrát: schitterende streams.
Maar ja, dat is weer niet uitgezonden.
Trouwens: de groepsdynamiek vind ik alleen al interessant genoeg om te blijven volgen.
Er leek een duidelijk SHI(N)-kamp te zijn, maar Huub is nu wel érg naar Bart en NL aan het trekken. Terwijl die ónderling weer strubbelingen hebben. Het zou me niets verbazen als het óf Bart óf NL is, die de volgende keer vertrekt. Boeiend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."