Nou zeg...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:13 schreef Impry het volgende:
Laatste post, maar maak geen nieuw topic aan
Jammer dat je te laat wasquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
ROFL
Was zelf ook bezig met een nieuw topic, maar ik had dan als titel: [3FM #40] We predict a feestje! tussen 19:00 - 22:00
Kaiser Chiefs lijkt een leuk gezelschap, tenminste wel de indruk die ik kreeg vorig jaar bij Jules Holland Anual Hootenannay, zeker toen Adrian Edmondson met z'n (zatte?) kop nog even kwam meebrullenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh dat is wel klote! want ik denk dat The Kaiser Chiefs alleen zijn te horen in het tweede uur. Overigens is het laatste uur vaak wel erg gezellig.
ach ,topic is vast vol voor 19:00 uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
ROFL
Was zelf ook bezig met een nieuw topic, maar ik had dan als titel: [3FM #40] We predict a feestje! tussen 19:00 - 22:00
ik had zelf als iets met Kaiserbroodjes Chiefs bedachtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja! maar de concurrentie is nou eenmaal moordend.![]()
Een TT bedenken waarin geen 'weekend' voor komt kennelijk ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef Againzender het volgende:
tikkjen gaat best ruk na zoveel bier
Beloven wij dat we niets interessant meer meldenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef IedeK. het volgende:
Shit ik zie niks meer, heb m'n lenzen uitgedaan.![]()
Geweldig, dat klinkt goed. En bier is er vast wel genoeg, daar zorgt Domien vast wel voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs lijkt een leuk gezelschap, tenminste wel de indruk die ik kreeg vorig jaar bij Jules Holland Anual Hootenannay, zeker toen Adrian Edmondson met z'n (zatte?) kop nog even kwam meebrullen
Jools bedoel je, neem ik aan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs lijkt een leuk gezelschap, tenminste wel de indruk die ik kreeg vorig jaar bij Jules Holland Anual Hootenannay, zeker toen Adrian Edmondson met z'n (zatte?) kop nog even kwam meebrullen
We gaan ervoor, maar ik haak zo wel af.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ,topic is vast vol voor 19:00 uur
gaan we een vervolgreeks in een vervolreeks maken
haha, ook leuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had zelf als iets met Kaiserbroodjes Chiefs bedacht
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:22 schreef IedeK. het volgende:
Spammen we deze voor 12 uur ook nog even vol.![]()
Je bent erg veranderlijk, je lijkt wel een wijf vrouwquote:
quote:
Anders worden m'n ouders boos.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
Je bent erg veranderlijk, je lijkt wel een wijf vrouw
Heb de show van Jools live gezien in Den Haag, bij Crossing Border festivalquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]was even in de war met onze ouwe stamgast Jules. Jools is the man idd
Van de fantastische pianosolo bij The The
"en laat ik daar nou net een opname van hebben" dat vind ik zo'n suf item van zijn doorgaans prima show! Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef Impry het volgende:
Ik ga ook slapie doen, morgen lekker wakkerworden met Giel
Voor mij hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:30 schreef Sirolf het volgende:
Ohja D.Rose. Ik ben nu aan het audio-bewerken vanuit de podcast om de popkwis van vanavond even online te krijgen.
gelukkig is de dag al bijna voorbijquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom doet iedereen zo gemeen vandaag
nu die 23 minuten nog zien door te komenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig is de dag al bijna voorbij
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom doet iedereen zo gemeen vandaag
In die 23 minuten kan je vast jezelf nog wel even terugluisteren. Fragment is 11 minuten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu die 23 minuten nog zien door te komen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Maricha het volgende:
Sorry dat we geenhebben gedaan! (Ik wou snel naar huis WIDM kijken, net klaar mee)
Tot maandag
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Maricha het volgende:
Sorry dat we geenhebben gedaan! (Ik wou snel naar huis WIDM kijken, net klaar mee)
Tot maandag
Goed weekend!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Maricha het volgende:
Tot maandag
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"en laat ik daar nou net een opname van hebben" dat vind ik zo'n suf item van zijn doorgaans prima show!
fijn weekendquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Maricha het volgende:
Tot maandag
Mwah... af en toe kan er een glimlachje vanaf bij het weer met opa, maar meer ook niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, soms gaat het echt nergens over die opnames
Vind alleen 'z'n opa' ook nog steeds zwaar irritant... nog nooit gelachen om die man.
Nou moet ik als meteo-freak wel zeggen dat het weerpraatje van 'opa' wel beter is geworden, in het begin sloeg het soms echt nergens op, laatste jaar lijkt er gewoon echt goede info gebruikt te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Vind alleen 'z'n opa' ook nog steeds zwaar irritant... nog nooit gelachen om die man.
Maricha !!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:38 schreef Maricha het volgende:
Tot maandag
Eigenlijk gaat het nooit ergens over (quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Impry het volgende:
[..]Ja, soms gaat het echt nergens over die opnames
Opa hoor ik nooit want dan ben ik aan het eten of ik sta gezellig onder de douche.quote:Vind alleen 'z'n opa' ook nog steeds zwaar irritant... nog nooit gelachen om die man.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Je bent erg veranderlijk, je lijkt wel een wijf vrouw
Ik stem voor!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:51 schreef IedeK. het volgende:
Maar Eric mag ook wel een Fok-account vind ik.
Denk toch dat iemand ze daar ergens inspreekt, want soms sluiten ze echt perfect aan op het bericht. Dus niet alleen iemand die naar beneden valt ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het nooit ergens over (), ik vraag mij ook echt af hoe hij aan de fragmenten komt.
Ja das waar..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet gelijk negatief te zijn.
Vrouwen zijn heelnl.
Mijn gok (of eigenlijk hoop) gaat naar Air Traffic.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Gokken op de megahit...
Poll: Wat wordt de 3FM megahit van week 6?
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
Wel stom dat je Jochem Meyer niet genomen hebt.
thxquote:idd, ik had 'm ook als onderzetter kunnen gebruiken
Gefeli met je badeend.
Ik zet in op Ben Foldsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Gokken op de megahit...
jaja, het weekend barst vroeg los op deze manier! Ik ruik het bier alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
Michiel tussen 12 en 2!
Zat al weer beetje op te kijken tegen Dolf z'n uurtjes, maar dit is wel beter!
Niet slecht hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Sirolf het volgende:
De planning is dat ze eind februari, begin maart in gebruik worden genomen op de zender.
[afbeelding] http://radioactive.blog.n(...)m_preview_insite.mp3
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
Michiel tussen 12 en 2!
Zat al weer beetje op te kijken tegen Dolf z'n uurtjes, maar dit is wel beter!
Moet je een 2e openen, dan krijg je daarbij wel beeld als je printscreen ramtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:54 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit printscreen.. kreeg steeds zwart beeld..![]()
Rechtermuisknop op het beeld, Opties, Videoversnelling zo laag mogelijk zetten. Dan werkt het welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:54 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit printscreen.. kreeg steeds zwart beeld..![]()
Jepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef D.Rose het volgende:
Leuk is anders met Veenstra Veenstra?
Hij doet het idd nu!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het beeld, Opties, Videoversnelling zo laag mogelijk zetten. Dan werkt het wel
Graag gedaanquote:
okeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Als hij in het vervolg beetje moeilijk doet met afspelen video's moet je het misschien weer terug zetten...
Japansquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:51 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat geinig is de cam nu!! Gerard zit gewoon in de cam een chinees liedje mee te zingen!![]()
owquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Japans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij ging er een tv programma van hem in premierequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:15 schreef Toad het volgende:
Waar is Dolf??
Dan vraag ik mij af waar Jochem Meijer is, want hij neemt normaal gesproken de show over.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij ging er een tv programma van hem in premiereDus kon Dolf geen programma maken vandaag.
Erg jammer, want Dolf is gewoon geniaal op de radio..maar Veenstra is ook leuk
Dat is nog eens Multitasking !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:21 schreef Impry het volgende:
Same here12.00-13.00 was lunchen/Man Bijt Hond en Blokken op Eén
Giel heeft het ook wel eens overgenomen, dat was het begin van die 'toppertje' ellendequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar Jochem Meijer is, want hij neemt normaal gesproken de show over.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Japans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen die voor de 3e keer dat liedje instartte, ben ik afgehaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel heeft het ook wel eens overgenomen, dat was het begin van die 'toppertje' ellende
Zijn *dit* ook de nieuwe jingles ? Deze komen me niet bekend voorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag vond ik op RadioActive Blog een preview van de NIEUWE 3FM-jingles, zoals die gisteravond te horen waren in het programma Insite op V-Radio.nl. Het klinkt heel erg anders, maar ik vind het best gaaf klinken.
De planning is dat ze eind februari, begin maart in gebruik worden genomen op de zender.
[afbeelding] http://radioactive.blog.n(...)m_preview_insite.mp3
Ah, Veenstra van 12 tot 2? Leuk!
Ik heb toen heel de uitzending geluisterd, was echt geniale radio!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toen die voor de 3e keer dat liedje instartte, ben ik afgehaakt
Dat was echt een van de betere shows die ik heb gehoord op 3FM lekker kloten en toch grappigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb toen heel de uitzending geluisterd, was echt geniale radio!![]()
Niet zozeer dat liedje, maar hoe hij elke keer dat nummer instartte enzo
Na 1,5 uur Toppertje:
Luisteraar: (L) - Hoi Giel, ik wilde eigenlijk een nummertje aanvragen!
Giel (G) - Ah mooi, dat kan! Welk nummer wil je horen?
L - Ja, ik weet niet precies hoe die heet, is wel lekker vlot nummertje. Ze hebben het ook over Breezer en Ananas ofzo.
G - Ah, denk dat ik wel weet welke je bedoelt! Is het deze misschien? *nummer instart*
L - Jaa! Die is het, van wie is die?!
G - Ja, is pas een nieuw nummertje, klinkt goed he?
L - Zeker! Lang niet gehoord!![]()
![]()
Superradio was dat!
Ik heb die uitzending ook helemaal afgeluisterd, vooral vanwege het melige karakterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb toen heel de uitzending geluisterd, was echt geniale radio!![]()
Niet zozeer dat liedje, maar hoe hij elke keer dat nummer instartte enzo
Na 1,5 uur Toppertje:
Luisteraar: (L) - Hoi Giel, ik wilde eigenlijk een nummertje aanvragen!
Giel (G) - Ah mooi, dat kan! Welk nummer wil je horen?
L - Ja, ik weet niet precies hoe die heet, is wel lekker vlot nummertje. Ze hebben het ook over Breezer en Ananas ofzo.
G - Ah, denk dat ik wel weet welke je bedoelt! Is het deze misschien? *nummer instart*
L - Jaa! Die is het, van wie is die?!
G - Ja, is pas een nieuw nummertje, klinkt goed he?
L - Zeker! Lang niet gehoord!![]()
![]()
Superradio was dat!
Dat zijn voor mij ook onbekende jingles... ze komen wel overeen met die andere...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zijn *dit* ook de nieuwe jingles ? Deze komen me niet bekend voor. Of luister ik altijd gewoon slecht naar jingle's
geen idee, maar ik heb het net gedownload, misschien krijg ik dan ooit nog een levenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:00 schreef Egamer het volgende:
Haha, ik was op de Radio. Rond 16:30. Ik was Eke Obviate de homo die tegen Sander aanreed.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:00 schreef Egamer het volgende:
Haha, ik was op de Radio. Rond 16:30. Ik was Eke Obviate de homo die tegen Sander aanreed.
Gewonnen staat tussen haakjes, maar ik zie het als een winstquote:
Precies mijn gedachte toen ik het hoorde, en ik begrijp er nog steeds weinig van. Ik ben juist al op het punt aanbeland dat ik het nummer al wat zat begin te worden, al blijft het wel een goede plaat maar ik heb het nummer gewoon te vaak gehoord. Check de poll eens in dit topic, er zijn echt genoeg alternatieven...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:33 schreef Againzender het volgende:
Nu nog eens Rehab megahit makennummer is al hardstikke lang uit!
mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben juist al op het punt aanbeland dat ik het nummer al wat zat begin te worden, al blijft het wel een goede plaat maar ik heb het nummer gewoon te vaak gehoord.
Ik ben ook teleurgesteld. Maar het gebeurt tegenwoordig steeds vaker, dat de megahit geen hippe nieuwe plaat is, maar een al redelijk uitgekauwde plaat...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte toen ik het hoorde, en ik begrijp er nog steeds weinig van. Ik ben juist al op het punt aanbeland dat ik het nummer al wat zat begin te worden, al blijft het wel een goede plaat maar ik heb het nummer gewoon te vaak gehoord. Check de poll eens in dit topic, er zijn echt genoeg alternatieven...
* -Hans- is toch enigszins teleurgesteld.![]()
Nu de Disco Classics (), daarna EKSTRA -weekend!
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:43 schreef Anne04 het volgende:
Kan een half uurtje Ekstra weekend meepikken, morgen Kaiser Chiefs maar even terugluisteren dan.
Vriendin van me vroeg vandaag of ik dat ene liedje 'Arsenal Dagger' even wilde zingen.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:43 schreef Anne04 het volgende:
Kan een half uurtje Ekstra weekend meepikken, morgen Kaiser Chiefs maar even terugluisteren dan.
Vriendin van me vroeg vandaag of ik dat ene liedje 'Arsenal Dagger' even wilde zingen.![]()
Hoeveel delen zullen we vandaag gaan volmaken? Ik denk toch zeker wel 2 (deze en een volgende). Misschien nog wel een derde.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef biggetje het volgende:
ik meld me ook! ik wil deze avond niet missengoedenavond allemaal!
Jup, ik had het ook graag anders gezien. Maar goed... 't is neit anders.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld. Maar het gebeurt tegenwoordig steeds vaker, dat de megahit geen hippe nieuwe plaat is, maar een al redelijk uitgekauwde plaat...
Jammer.
Geen problemen met de snelheid van FOK! hier hoor...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ik had het ook graag anders gezien. Maar goed... 't is neit anders.![]()
Fok! = traag, maar het EKSTRA weekend is begonnen.![]()
![]()
Hier net welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen met de snelheid van FOK! hier hoor...
Gaat nu iets beter maar lang niet altijd worden de pagina's goed geladen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen met de snelheid van FOK! hier hoor...
ik swing lekker meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:Rihanna - SOS
pilletje vergeten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef Wheeling het volgende:
wwwweeeeeeeeeekkkkkkeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddddddddddddddd
Ekdom en VEENSTRA VEENSTRA![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon ook webcam luisteren, dan loopt het weer gelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil webcam blijven kijken maar die loopt zo achter, dat is zo verwarrend. Dus ik heb de radio aan staan en als er iets grappigs gebeurt check ik gauw de webcam om 't nog een keer te luisteren.
Diep triest tikketikketik.
* -Hans- springt op de fiets en fietst richting Roel_Jewel, heb hier nml. geen bier.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
BIER!
Maastrichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- springt op de fiets en fietst richting Roel_Jewel, heb hier nml. geen bier.
ps: waar woon je?
BEA ! congratz met Lex en Max.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
zoooooooooooooo ik is er ook weer bij..![]()
BEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
B.A!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja maar dan hoor ik alles later dan de meesten hier, vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gewoon ook webcam luisteren, dan loopt het weer gelijk
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Maastricht, uuhhhm dan mag ik inderdaad nu wel vertrekken.![]()
Ik ben bang dat het bier allang op is als je in Grunn bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Maastricht, uuhhhm dan mag ik inderdaad nu wel vertrekken.![]()
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het bier allang op is als je in Grunn bent
Daar merk je bijna niets vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor ik alles later dan de meesten hier, vind ik niet leuk.![]()
ik iig welquote:Tenzij bijna iedereen hier de webcam aan heeft.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik kom niet vaak terug op een oordeel over een plaat maar nu dan toch wel....
Deze Robbie Williams is bij nader inzien toch erg
Herkenbaar. Aan het begin vond ik deze plaat ook niet zo heel bijzonder, maar vind 'm nu eigenlijk toch best wel goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik kom niet vaak terug op een oordeel over een plaat maar nu dan toch wel....
Deze Robbie Williams is bij nader inzien toch erg
Volgens mij is het de ad-server die traag loopt en daardoor de pagina verhindert te laden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
FOK! loopt weer voor geen meter. DDoS zal wel weer 't excuus zijn ofzo.
Recalcitrant...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:55 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit ook even op irc zolang Fok! recalcitrant is. Oooh wat een dure woorden.
Wij wel, FOK! niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, leven jullie nog??
*nog leeftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Nu gaat het wel weer aardig snel bij mijquote:
Het nieuwe is er afquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvalland dat er zowel deze als afgelopen week nog totaal niet is gereageerd door de 3FM-heren. Zouden ze het verleerd zijn?
Voor als FOK! er weer geen zin in heeft: http://irc.fok.nl channel 3fm of via een programma als mIRC op irc://irc.fok.nl/3fm
Michiel en Domien heb ik hier wel gezien... Gerard ook, woensdag ofzo...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvalland dat er zowel deze als afgelopen week nog totaal niet is gereageerd door de 3FM-heren. Zouden ze het verleerd zijn?
Voor als FOK! er weer geen zin in heeft: http://irc.fok.nl channel 3fm of via een programma als mIRC op irc://irc.fok.nl/3fm
ik kan dan ook niet wachten om ze weer live te morgen aanschouwen in de HMH!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gasten hebben echt zo'n goede single uitgebracht !
Tijdens Ekstra Weekend bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel en Domien heb ik hier wel gezien... Gerard ook, woensdag ofzo...
ach, de uitzendingen vragen ook wat tijd natuurlijk met die twee chaooten daarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Live?! oeh, * -Hans- is lichtelijk jaloers op biggetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:13 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik kan dan ook niet wachten om ze weer live te morgen aanschouwen in de HMH!!!!
Druk Druk Druk hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
showmaster, master of showwwwwwww.. op tv en radioquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg echt Showmasters-visioenen
Ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Wie opent straks het nieuwe topic, deze is namelijk bijna vol.
Lijkt me mooie taak voor Roelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Wie opent straks het nieuwe topic, deze is namelijk bijna vol.
Ohhhhh, daar ben ik dan weer lichtelijk jaloers op!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maandag naar SneeuwPatrouille
Stiekem een beetje lurkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |