Precies mijn gedachte toen ik het hoorde, en ik begrijp er nog steeds weinig van. Ik ben juist al op het punt aanbeland dat ik het nummer al wat zat begin te worden, al blijft het wel een goede plaat maar ik heb het nummer gewoon te vaak gehoord. Check de poll eens in dit topic, er zijn echt genoeg alternatieven...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:33 schreef Againzender het volgende:
Nu nog eens Rehab megahit makennummer is al hardstikke lang uit!
mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben juist al op het punt aanbeland dat ik het nummer al wat zat begin te worden, al blijft het wel een goede plaat maar ik heb het nummer gewoon te vaak gehoord.
Ik ben ook teleurgesteld. Maar het gebeurt tegenwoordig steeds vaker, dat de megahit geen hippe nieuwe plaat is, maar een al redelijk uitgekauwde plaat...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte toen ik het hoorde, en ik begrijp er nog steeds weinig van. Ik ben juist al op het punt aanbeland dat ik het nummer al wat zat begin te worden, al blijft het wel een goede plaat maar ik heb het nummer gewoon te vaak gehoord. Check de poll eens in dit topic, er zijn echt genoeg alternatieven...
* -Hans- is toch enigszins teleurgesteld.![]()
Nu de Disco Classics (), daarna EKSTRA -weekend!
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:43 schreef Anne04 het volgende:
Kan een half uurtje Ekstra weekend meepikken, morgen Kaiser Chiefs maar even terugluisteren dan.
Vriendin van me vroeg vandaag of ik dat ene liedje 'Arsenal Dagger' even wilde zingen.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:43 schreef Anne04 het volgende:
Kan een half uurtje Ekstra weekend meepikken, morgen Kaiser Chiefs maar even terugluisteren dan.
Vriendin van me vroeg vandaag of ik dat ene liedje 'Arsenal Dagger' even wilde zingen.![]()
Hoeveel delen zullen we vandaag gaan volmaken? Ik denk toch zeker wel 2 (deze en een volgende). Misschien nog wel een derde.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef biggetje het volgende:
ik meld me ook! ik wil deze avond niet missengoedenavond allemaal!
Jup, ik had het ook graag anders gezien. Maar goed... 't is neit anders.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld. Maar het gebeurt tegenwoordig steeds vaker, dat de megahit geen hippe nieuwe plaat is, maar een al redelijk uitgekauwde plaat...
Jammer.
Geen problemen met de snelheid van FOK! hier hoor...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ik had het ook graag anders gezien. Maar goed... 't is neit anders.![]()
Fok! = traag, maar het EKSTRA weekend is begonnen.![]()
![]()
Hier net welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen met de snelheid van FOK! hier hoor...
Gaat nu iets beter maar lang niet altijd worden de pagina's goed geladen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen problemen met de snelheid van FOK! hier hoor...
ik swing lekker meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:Rihanna - SOS
pilletje vergeten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef Wheeling het volgende:
wwwweeeeeeeeeekkkkkkeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddddddddddddddd
Ekdom en VEENSTRA VEENSTRA![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon ook webcam luisteren, dan loopt het weer gelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil webcam blijven kijken maar die loopt zo achter, dat is zo verwarrend. Dus ik heb de radio aan staan en als er iets grappigs gebeurt check ik gauw de webcam om 't nog een keer te luisteren.
Diep triest tikketikketik.
* -Hans- springt op de fiets en fietst richting Roel_Jewel, heb hier nml. geen bier.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
BIER!
Maastrichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- springt op de fiets en fietst richting Roel_Jewel, heb hier nml. geen bier.
ps: waar woon je?
BEA ! congratz met Lex en Max.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
zoooooooooooooo ik is er ook weer bij..![]()
BEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
B.A!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja maar dan hoor ik alles later dan de meesten hier, vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gewoon ook webcam luisteren, dan loopt het weer gelijk
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Maastricht, uuhhhm dan mag ik inderdaad nu wel vertrekken.![]()
Ik ben bang dat het bier allang op is als je in Grunn bentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn - Maastricht, uuhhhm dan mag ik inderdaad nu wel vertrekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |