Rechtermuisknop op het beeld, Opties, Videoversnelling zo laag mogelijk zetten. Dan werkt het welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:54 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit printscreen.. kreeg steeds zwart beeld..![]()
Jepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef D.Rose het volgende:
Leuk is anders met Veenstra Veenstra?
Hij doet het idd nu!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het beeld, Opties, Videoversnelling zo laag mogelijk zetten. Dan werkt het wel
Graag gedaanquote:
okeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Als hij in het vervolg beetje moeilijk doet met afspelen video's moet je het misschien weer terug zetten...
Japansquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:51 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat geinig is de cam nu!! Gerard zit gewoon in de cam een chinees liedje mee te zingen!![]()
owquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Japans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij ging er een tv programma van hem in premierequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:15 schreef Toad het volgende:
Waar is Dolf??
Dan vraag ik mij af waar Jochem Meijer is, want hij neemt normaal gesproken de show over.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij ging er een tv programma van hem in premiereDus kon Dolf geen programma maken vandaag.
Erg jammer, want Dolf is gewoon geniaal op de radio..maar Veenstra is ook leuk
Dat is nog eens Multitasking !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:21 schreef Impry het volgende:
Same here12.00-13.00 was lunchen/Man Bijt Hond en Blokken op Eén
Giel heeft het ook wel eens overgenomen, dat was het begin van die 'toppertje' ellendequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar Jochem Meijer is, want hij neemt normaal gesproken de show over.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Japans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen die voor de 3e keer dat liedje instartte, ben ik afgehaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel heeft het ook wel eens overgenomen, dat was het begin van die 'toppertje' ellende
Zijn *dit* ook de nieuwe jingles ? Deze komen me niet bekend voorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag vond ik op RadioActive Blog een preview van de NIEUWE 3FM-jingles, zoals die gisteravond te horen waren in het programma Insite op V-Radio.nl. Het klinkt heel erg anders, maar ik vind het best gaaf klinken.
De planning is dat ze eind februari, begin maart in gebruik worden genomen op de zender.
[afbeelding] http://radioactive.blog.n(...)m_preview_insite.mp3
Ah, Veenstra van 12 tot 2? Leuk!
Ik heb toen heel de uitzending geluisterd, was echt geniale radio!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toen die voor de 3e keer dat liedje instartte, ben ik afgehaakt
Dat was echt een van de betere shows die ik heb gehoord op 3FM lekker kloten en toch grappigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb toen heel de uitzending geluisterd, was echt geniale radio!![]()
Niet zozeer dat liedje, maar hoe hij elke keer dat nummer instartte enzo
Na 1,5 uur Toppertje:
Luisteraar: (L) - Hoi Giel, ik wilde eigenlijk een nummertje aanvragen!
Giel (G) - Ah mooi, dat kan! Welk nummer wil je horen?
L - Ja, ik weet niet precies hoe die heet, is wel lekker vlot nummertje. Ze hebben het ook over Breezer en Ananas ofzo.
G - Ah, denk dat ik wel weet welke je bedoelt! Is het deze misschien? *nummer instart*
L - Jaa! Die is het, van wie is die?!
G - Ja, is pas een nieuw nummertje, klinkt goed he?
L - Zeker! Lang niet gehoord!![]()
![]()
Superradio was dat!
Ik heb die uitzending ook helemaal afgeluisterd, vooral vanwege het melige karakterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb toen heel de uitzending geluisterd, was echt geniale radio!![]()
Niet zozeer dat liedje, maar hoe hij elke keer dat nummer instartte enzo
Na 1,5 uur Toppertje:
Luisteraar: (L) - Hoi Giel, ik wilde eigenlijk een nummertje aanvragen!
Giel (G) - Ah mooi, dat kan! Welk nummer wil je horen?
L - Ja, ik weet niet precies hoe die heet, is wel lekker vlot nummertje. Ze hebben het ook over Breezer en Ananas ofzo.
G - Ah, denk dat ik wel weet welke je bedoelt! Is het deze misschien? *nummer instart*
L - Jaa! Die is het, van wie is die?!
G - Ja, is pas een nieuw nummertje, klinkt goed he?
L - Zeker! Lang niet gehoord!![]()
![]()
Superradio was dat!
Dat zijn voor mij ook onbekende jingles... ze komen wel overeen met die andere...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zijn *dit* ook de nieuwe jingles ? Deze komen me niet bekend voor. Of luister ik altijd gewoon slecht naar jingle's
geen idee, maar ik heb het net gedownload, misschien krijg ik dan ooit nog een levenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:00 schreef Egamer het volgende:
Haha, ik was op de Radio. Rond 16:30. Ik was Eke Obviate de homo die tegen Sander aanreed.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:00 schreef Egamer het volgende:
Haha, ik was op de Radio. Rond 16:30. Ik was Eke Obviate de homo die tegen Sander aanreed.
Gewonnen staat tussen haakjes, maar ik zie het als een winstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |