Denk toch dat iemand ze daar ergens inspreekt, want soms sluiten ze echt perfect aan op het bericht. Dus niet alleen iemand die naar beneden valt ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het nooit ergens over (), ik vraag mij ook echt af hoe hij aan de fragmenten komt.
Ja das waar..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet gelijk negatief te zijn.
Vrouwen zijn heelnl.
Mijn gok (of eigenlijk hoop) gaat naar Air Traffic.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Gokken op de megahit...
Poll: Wat wordt de 3FM megahit van week 6?
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:57 schreef DaMook het volgende:
Wel stom dat je Jochem Meyer niet genomen hebt.
thxquote:idd, ik had 'm ook als onderzetter kunnen gebruiken
Gefeli met je badeend.
Ik zet in op Ben Foldsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
Gokken op de megahit...
jaja, het weekend barst vroeg los op deze manier! Ik ruik het bier alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
Michiel tussen 12 en 2!
Zat al weer beetje op te kijken tegen Dolf z'n uurtjes, maar dit is wel beter!
Niet slecht hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Sirolf het volgende:
De planning is dat ze eind februari, begin maart in gebruik worden genomen op de zender.
[afbeelding] http://radioactive.blog.n(...)m_preview_insite.mp3
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Impry het volgende:
Michiel tussen 12 en 2!
Zat al weer beetje op te kijken tegen Dolf z'n uurtjes, maar dit is wel beter!
Moet je een 2e openen, dan krijg je daarbij wel beeld als je printscreen ramtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:54 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit printscreen.. kreeg steeds zwart beeld..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |