Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het bier allang op is als je in Grunn bent
Daar merk je bijna niets vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor ik alles later dan de meesten hier, vind ik niet leuk.![]()
ik iig welquote:Tenzij bijna iedereen hier de webcam aan heeft.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik kom niet vaak terug op een oordeel over een plaat maar nu dan toch wel....
Deze Robbie Williams is bij nader inzien toch erg
Herkenbaar. Aan het begin vond ik deze plaat ook niet zo heel bijzonder, maar vind 'm nu eigenlijk toch best wel goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik kom niet vaak terug op een oordeel over een plaat maar nu dan toch wel....
Deze Robbie Williams is bij nader inzien toch erg
Volgens mij is het de ad-server die traag loopt en daardoor de pagina verhindert te laden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
FOK! loopt weer voor geen meter. DDoS zal wel weer 't excuus zijn ofzo.
Recalcitrant...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:55 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit ook even op irc zolang Fok! recalcitrant is. Oooh wat een dure woorden.
Wij wel, FOK! niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, leven jullie nog??
*nog leeftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Nu gaat het wel weer aardig snel bij mijquote:
Het nieuwe is er afquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvalland dat er zowel deze als afgelopen week nog totaal niet is gereageerd door de 3FM-heren. Zouden ze het verleerd zijn?
Voor als FOK! er weer geen zin in heeft: http://irc.fok.nl channel 3fm of via een programma als mIRC op irc://irc.fok.nl/3fm
Michiel en Domien heb ik hier wel gezien... Gerard ook, woensdag ofzo...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvalland dat er zowel deze als afgelopen week nog totaal niet is gereageerd door de 3FM-heren. Zouden ze het verleerd zijn?
Voor als FOK! er weer geen zin in heeft: http://irc.fok.nl channel 3fm of via een programma als mIRC op irc://irc.fok.nl/3fm
ik kan dan ook niet wachten om ze weer live te morgen aanschouwen in de HMH!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gasten hebben echt zo'n goede single uitgebracht !
Tijdens Ekstra Weekend bedoel ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel en Domien heb ik hier wel gezien... Gerard ook, woensdag ofzo...
ach, de uitzendingen vragen ook wat tijd natuurlijk met die twee chaooten daarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Live?! oeh, * -Hans- is lichtelijk jaloers op biggetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:13 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik kan dan ook niet wachten om ze weer live te morgen aanschouwen in de HMH!!!!
Druk Druk Druk hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
showmaster, master of showwwwwwww.. op tv en radioquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg echt Showmasters-visioenen
Ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Wie opent straks het nieuwe topic, deze is namelijk bijna vol.
Lijkt me mooie taak voor Roelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef -Hans- het volgende:
Wie opent straks het nieuwe topic, deze is namelijk bijna vol.
Ohhhhh, daar ben ik dan weer lichtelijk jaloers op!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maandag naar SneeuwPatrouille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |