Hmmm ik vond haar geiler in die mongolen afleveringquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Samantha is tof.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen zijn we ook 10 jaar verder he, en dan ziet ze er nog zeker goed uitquote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmmm ik vond haar geiler in die mongolen aflevering. http://en.wikipedia.org/wiki/Emancipation_%28Stargate_SG-1%29
Hmm, dat plaatje en ondertitel is inderdaad een opmerkelijke combinatie. Die twee had ik nog niet eerder bij elkaar gezienquote:Trouwens, onderschrift + avatar combinatie is onzettend fout:
[afbeelding]
Ze ziet er idd nog steeds geil uit dat is 1 ding wat zeker isquote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we ook 10 jaar verder he, en dan ziet ze er nog zeker goed uit
Yeah erg foute combie maar wel leukquote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm, dat plaatje en ondertitel is inderdaad een opmerkelijke combinatie. Die twee had ik nog niet eerder bij elkaar gezien
idd waar is trouwens die arts uit seizoen 9 heenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze ziet er idd nog steeds geil uit dat is 1 ding wat zeker is. Die arts mocht er anders ook wel wezen
![]()
[..]
Yeah erg foute combie maar wel leuk.
Welke arts uit seizoen 9?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd waar is trouwens die arts uit seizoen 9 heen![]()
de dochter van landryquote:
the bastardquote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Michael Shanks is met haar getrouwd.
Volgens mij zijn het wel ancients joa. Maar hoe ze zo zijn gekomen, I Rly donno.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg ff vraagje, zijn de wraith niet gewoon ancients die door een soort insect zijn geinfecteerd en toen de 'verkeerde' kant opgegaan zijn? (net zoiets als de slangetjes bij SG1)?
Ach dat komen we vast nog wel te weten gezien hoeveel verhaal er in de hele SG1 serie tot nu toe is verteld over de jaffa en allesquote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel ancients joa. Maar hoe ze zo zijn gekomen, I Rly donno.
als je het echt wilt weten:quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg ff vraagje, zijn de wraith niet gewoon ancients die door een soort insect zijn geinfecteerd en toen de 'verkeerde' kant opgegaan zijn? (net zoiets als de slangetjes bij SG1)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Min of meer wel. Het waren de Ancients die menselijk leven schiepen op de planeten. En op een van die planeten zat dat beest ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef BartK. het volgende:
En ik maar denken dat er een experiment mis ging ofzo?!![]()
Ik wist het welquote:Op zondag 28 januari 2007 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Min of meer wel. Het waren de Ancients die menselijk leven schiepen op de planeten. En op een van die planeten zat dat beest ook.
De Ancients laten wel meer projecten uit de hand lopen. Zie bijvoorbeeld ook de Asurans maar.
6 Nachten is veel hoor, nu PB tijdelijk afgelopen is is er niks leuks meer op TV.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Ach nog maar 6 nachtjes slapen en je weet hoe de volgende aflevering zal zijn. En na 20 weken heb je het hele seizoen gezien
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
S9 is al op DVD ja. Maar Atlantis seizoen 2 nog niet, ivm rechtengedoe
aanbid je vriendin. Die van mij lacht me uit en maakt het allemaal belachelijk. Gaat voor mij de lol ervan afquote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zou het sowieso ook op TV kijken als je de kans hebt doe ik zelf ook.
Damn was gister in slaap gevallen heeft me vriendin uit eindelijk het hele seizoen 1 van atlantis in 1 dag gekeken :|. Dat is mij zelfs niet gelukt :|.
Have fun.quote:
Doe ikquote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
aanbid je vriendin. Die van mij lacht me uit en maakt het allemaal belachelijk. Gaat voor mij de lol ervan af![]()
ze heeft er wel respect voor maar ik weet dat ze het achterlijk vind, en die gedachte al als ze erbij zit... neen liever om half vijf 's nachts naar me laptopje glurenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Naja niet helemaal 1 dag want ze had de laatste 2 van het seizoen gister al gezien in voorberijding voor de atlantis aflevering van eergister.
[..]
Have fun.
[..]
Doe ik. Wat heb jij dan voor vriendin? Imo mag je zeker van je vriendin verwachten dat ze respect heeft voor de dingen die jij leukt vind en anderson ook. Ook al vind zij het helemaal niks. Tsja tenzij jij iets van haar belachelijk maakt natuurlijk dan vraag je er ergens ook om dat ze je terug pakt, maar daar ga ik nu niet van uit
.
Ah dat is wel beter jaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ze heeft er wel respect voor maar ik weet dat ze het achterlijk vind, en die gedachte al als ze erbij zit... neen liever om half vijf 's nachts naar me laptopje gluren![]()
en bovendien, je moet ook geen SG kijken als je vriendin er is![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ze heeft er wel respect voor maar ik weet dat ze het achterlijk vind, en die gedachte al als ze erbij zit... neen liever om half vijf 's nachts naar me laptopje gluren![]()
en bovendien, je ik moet ook geen SG kijken als je vriendin er is![]()
Link?quote:
Huh... is de nieuwe ep er al dan? Nee toch? Morgen toch pas??quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:33 schreef Super7fighter het volgende:
Een cloaked Daedalus, wat een tactisch voordeel (tov de Wraith).![]()
Het slechte nieuws is dat 6 nieuwe Ori oorlogschepen door de Supergate zijn gekomen. 9 Ori-schepen sterk in totaal nu.![]()
iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:33 schreef Super7fighter het volgende:
Een cloaked Daedalus, wat een tactisch voordeel (tov de Wraith).![]()
Het slechte nieuws is dat 6 nieuwe Ori oorlogschepen door de Supergate zijn gekomen. 9 Ori-schepen sterk in totaal nu.![]()
Omdat we dan geen verhaal meer haddenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze niet, nadat ze dat Ori schip met het wapen erin door de poort hadden gestuurd, niet weer een wormhole hadden geopend zodat de Ori niet konden komen.
Je bent idd slecht met geheugen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:25 schreef Crazykill het volgende:
Dat cloaked is maar voor even hoor, Sam vroeg nog aan Daniel (via Mitchell:P ) hoe hij het had gecloakt en hij wist het niet...
En er zijn toch maar 8 Ori schepen? Er waren eerst 3 gekomen en eentje hebben ze vernietigd toen Bra'Tac met zo'n Goa'Uld mothership een Ori-ship ramde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minus het schip dat door de gate ging met het wapenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je bent idd slecht met geheugen.
Er waren eerst 4 schepen, en eentje ging kapot in de aflevering Pegasus Project, toen ze de supergate openden, de eventhorizon ging toen dwars door een ori schip heen. Bra'tacs actie haalde niks uit.
Heb je een grotere van die ergens vind haar best wel geil eingelijk met die oogjes zoquote:
Adria, de Orici. Soort van Prior qua krachten, maar dan sterker. En 1000x mooier uiteraard.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je een grotere van die ergens vind haar best wel geil eingelijk met die oogjes zo. (Btw wie is het?)
Omdat ze de gate in de pegasus galaxy hebben vernietigd om de link tussen de gate's ongedaan te maken. Dus nu zouden ze eerst weer 2 nieuwe gate's moeten plaatsen om weer een link te kunnen maken met de super gatequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze niet, nadat ze dat Ori schip met het wapen erin door de poort hadden gestuurd, niet weer een wormhole hadden geopend zodat de Ori niet konden komen.
Thanks, dat wilde ik dus ff weten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Omdat ze de gate in de pegasus galaxy hebben vernietigd om de link tussen de gate's ongedaan te maken. Dus nu zouden ze eerst weer 2 nieuwe gate's moeten plaatsen om weer een link te kunnen maken met de super gate
Mijn dank ik grootquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Adria, de Orici. Soort van Prior qua krachten, maar dan sterker. En 1000x mooier uiteraard.
Erhm ja goeie het was nog vroegquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:47 schreef Mirel het volgende:
zoek dan op Morena Baccarin
Trouwens: http://www.gateworld.net/(...)d_crew_seek_is.shtml
Dit is een primeur![]()
Heb je de aflevering "200" niet gezien?? daar zaten ze in!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef Daemon19 het volgende:
Zouden er trouwens geen furlings in dit seizoen voor komen??
We zitten inmiddels al op 70% van het (laatste) seizoen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je bent idd slecht met geheugen.
Er waren eerst 4 schepen, en eentje ging kapot in de aflevering Pegasus Project, toen ze de supergate openden, de eventhorizon ging toen dwars door een ori schip heen. Bra'tacs actie haalde niks uit.
Das waar.. Het was alleen in de eerste minuut, das dan weer jammer..quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Heb je de aflevering "200" niet gezien?? daar zaten ze in!
Ah bagger ze liften zeker alleen maar mee op de naamquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Mirel het volgende:
Oh die nieuwe serie boeit me geen flikker, ik kom er net achter dat het niks met stargate heeft te maken
waar heeft het dan wel mee te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Mirel het volgende:
Oh die nieuwe serie boeit me geen flikker, ik kom er net achter dat het niks met stargate heeft te maken
Ja oke maar de Daedalus zat in de pegasus galaxy met de ZPM, want SG-1 zat op de Odessy. Misschien dat Daniel de ZPM van de Zuidpool outpost heeft gebeamed. Maar hoe die hem dan heb aangeslotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:30 schreef Daemon19 het volgende:
Atlantis..
Die Robots hadden de stad gerestaureerd en toen gelijk 3 ZPM's aangemaakt.
Waarvan er 1 nog in Atlantis is, 1 in de stoel op de Zuidpool en 1 in de Daedalus.
ja.. super idd. Erg van genoten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik vond het een van de vetste afleveringen sinds tijden. Eigenlijk puur om die dialoog tussen Jack en Daniel... Ik viel bijna uit m'n stoel van 't lachen!!!
Iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik vond het een van de vetste afleveringen sinds tijden. Eigenlijk puur om die dialoog tussen Jack en Daniel... Ik viel bijna uit m'n stoel van 't lachen!!!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Geef hem geen ongelijk! Vind die eerste aflevering dat ze samen te zien waren al ontzettend gaaf
! Dit maakt het vertrek van jack best wel aardig goed
.
Was het maar zoquote:Dit maakt het vertrek van jack best wel aardig goed.
Ik vond het eigenlijk een best saaie aflevering, maar komt wss omdat het de 1e isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit eerste ep van sei9 te kijken en vind het tot nu toe geweldig!
Yeah daarom ook juist meestal geeft de eerste aflevering een beetje aan hoe de rest ook zal wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een best saaie aflevering, maar komt wss omdat het de 1e is
Ja idd, de serie blijft ontzettend goed, maar toch als Jack er in zit heeft het meteen weer het oude vertrouwde, net als vorige keer met Hammond als generaal van het SGC, dat was echt zo vet, hammond pwnd landry echt als base commander!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:04 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind het vertrek van RDA minder erg voor de serie dan ik had verwacht, maar toch hebben de eps waar hij nog wel inzit iets extra's
Ja dat bedoel ik ook met dat het de 1e is. Het moet gewoon nog even inkomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het begint gewoon nog rustig aan. Ze moeten een compleet nieuwe verhaallijn opstarten he.
Ik niet want hij zat er nog inquote:Op maandag 5 februari 2007 15:17 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook met dat het de 1e is. Het moet gewoon nog even inkomen.
Maar ik misde O'neil nu al
Ja eventjes, maar hij moet gewoon een grotere rol krijgenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik niet want hij zat er nog inGa hem hoe dan ook missen tho
.
Yeah zeg hij is nu toch uit de luchtmacht of niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ja eventjes, maar hij moet gewoon een grotere rol krijgen![]()
Maar wanneer komt de DVD box van Atlantis sez 2 uit? Ga ik denk ik wel halen, word het wachten beetje zat de laatste weken.![]()
Issie er al dan? Kan hem nog niet vinden klopt dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:16 schreef Richardfun het volgende:
Nou, Bounty was echt een filler ep, hier had ik niet voor op hoeven staan, had nog wat langer kunnen slapen. Was best leuk, maar had gehoopt dat ze door zouden gaan met de Ori...
In de Pegasus galaxy heb je nou eenmaal niet zoveel mensen meer (o.a. door de Wraith) itt ons galaxy.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja en van de Wraith heb ik ook wel genoeg intussen.. oh.. dat is die ándere serie
Wat ik trouwens al helemaal niet snap: Waarom de ori eerst ons sterrenstelsel willen bekeren en niet bijvoorbeeld het Pegasus stelsel. De Wraith zijn voor de Ori een grotere bedreiging dan mensen en Jaffa.
De wraith peuzelen miljoenen potentiële aanbidders op.
Ja want anders gaan ze er zelf vast en zeker ook aan. En missen ze veel potentieele slaafjes.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Dus wanneer de Wraith naar de Aarde zouden komen dan zouden de Ori wel even ingrijpen denk je?
De Pryors gaan eraan ja, de Ori echt niet hoor. Ben nu bijna op het einde van Seizoen 9 van SG-1 en bij het begin van Seizoen 2 van SGA.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja want anders gaan ze er zelf vast en zeker ook aan. En missen ze veel potentieele slaafjes.
Yeah, bedoelde eingelijk meer dat als ze niks echt doen ze er aan gaan. Neem dingen iets te letterlijk altijd smorgensquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
De Pryors gaan eraan ja, de Ori echt niet hoor. Ben nu bijna op het einde van Seizoen 9 van SG-1 en bij het begin van Seizoen 2 van SGA.
klopt mischien was het dak te laagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef metallicattim het volgende:
ik snap 1 ding aan die episode niet...
Waarom komen die ringen dwars door het dak heen? ze zijn er toch helemaal niet fysiek?
Ze gaan zo vaak dwars door een spaceship heen bv. of onder de grond...
iemand uitleg?
Verder vond ik het wel een lekkere episode.
Normaal heb je een ringplatform wat van onderaf werkt, waarom hier het dak naar de klote gaat weet ik niet, ik wil me er niet eens druk om maken. De ringen zijn wel fysiek... immers kunnen kogels er ook niet doorheen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef metallicattim het volgende:
ik snap 1 ding aan die episode niet...
Waarom komen die ringen dwars door het dak heen? ze zijn er toch helemaal niet fysiek?
Ze gaan zo vaak dwars door een spaceship heen bv. of onder de grond...
iemand uitleg?
Verder vond ik het wel een lekkere episode.
Thanks voor de spoilersquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:40 schreef Super7fighter het volgende:
Goede special effects. Puike muziek overigens, dat mag ook een keer gezegd worden (hoewel ik zelf het liedje "Wicked Warp" van Oakenfold als achtergrond muziek had gebruikt voor de onheilspellende momenten)
De Lucian Alliance- verhaallijn is hierbij ten einde. Netan dood, LA in chaos door interne ontwikkelingen.
Zit niet zo te janken joh over die spoilers....Moeten we speciaal voor jou dit is tags zetten? Wij kunnen er niks aan doen dat jij zo langzaam bent (of je internetverbinding...) episode is al EEN PAAR DAGEN te downloaden.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks voor de spoilers
Ik hoop dat je " The Prestige " nog wilt gaan kijken, want daarin is Christian Bale stiekum een tweeling, en is die Machine van Tesla eigenlijk een kloon-apparaat.
het is in deze topics altijd al zo geweest dat we de usa/canada uitzendingen volgen en van de afleveringen die daar zijn uitgezonden, spoilers kunnen plaatsen. als er genoeg mensen zijn die enkel de veronica-uitzendingen volgen, kan dat natuurlijk in een eigen topicserie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks voor de spoilers
Ik hoop dat je " The Prestige " nog wilt gaan kijken, want daarin is Christian Bale stiekum een tweeling, en is die Machine van Tesla eigenlijk een kloon-apparaat.
* WyriHaximus volgt het via Veronicaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is in deze topics altijd al zo geweest dat we de usa/canada uitzendingen volgen en van de afleveringen die daar zijn uitgezonden, spoilers kunnen plaatsen. als er genoeg mensen zijn die enkel de veronica-uitzendingen volgen, kan dat natuurlijk in een eigen topicserie.
Er is ook een Atlantis topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus volgt het via Veronica
Maar de spoilers boeien me niet wil het dan altijd juist nog grager zien! Misschien wel een idee om er een Stargate topic van de maken (ook met titel) ipv Stargate SG1 topic aangezien het hier ook vaak genoeg over atlantis gaat
.
Lol zie het ja was me nooit opgevallen (wel een paar keer naar gezocht)quote:
Ik heb Prestige al twee weken geleden al gezien!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks voor de spoilers
WTF, het komt toch alleen op zaterdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Klootzakken bij SBS6. Ze moeten zonodig hun pauper ijsglij show uitzenden maar willen ook darten uitzenden dus wat doen ze? Ze zenden darten uit precies wanneer stargate begint:(:(:(:(:(:(!
We hadden eerst ook een centraal SG-1 topic en een S9 ( of was het S8? ) topic! en in het SG-1 topic mocht niet gepraat worden over S9, tenzij in spoilertags, dat werkte best goed eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is in deze topics altijd al zo geweest dat we de usa/canada uitzendingen volgen en van de afleveringen die daar zijn uitgezonden, spoilers kunnen plaatsen. als er genoeg mensen zijn die enkel de veronica-uitzendingen volgen, kan dat natuurlijk in een eigen topicserie.
Ja maar vandaag zenden ze darten uit van 8 tot 11quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef BartK. het volgende:
[..]
WTF, het komt toch alleen op zaterdag?![]()
quote:18:00 Politieachtervolgingen
18:15 Wegmisbruikers
19:10 Smallville
20:00 Keukenconcurrent Masters of darts
23:05 Stargate: Atlantis
00:05 Nachtprogrammering: Late night
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:52 schreef __Saviour__ het volgende:
geen sg-1 vandaag. alleen laat atlantis.
Kristel en de toffe getalletjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die zien we nog wel terug hoop ikquote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef BartK. het volgende:
GisterHmm volgens mij... Aflevering 2 van seizoen2. Dan komen ze een runner en Ford tegen, dat Ford zich in een Wraith schip laat stralen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef BartK. het volgende:
GisterHmm volgens mij... Aflevering 2 van seizoen2. Dan komen ze een runner en Ford tegen, dat Ford zich in een Wraith schip laat stralen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phluphy for president!
Ja da's flink tof hequote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:39 schreef BartK. het volgende:
Wat bedoel je met terug, terug in Atlantis of terug in de aflevering. Want mij zal het niet verbazen dat Sheppard Ford neer gaat sgieten om wat voor reden dan ook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Hij blijft goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef RubenSosa het volgende:
weet niet of hij al eerder is geplaatst....
de beste actie ooit in 10 jaar stargate....tijdens de opnames van Solitudes (seizoen 1)
check deze..Solitudes - macGyver
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]hoezo spoiler? Shit is al tijden geleden uitgezonden. Laat ze maar lekker hun eigen thread beginnen als ze zo nodig niet gespoilerd willen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
Ander bok je ff op..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
hoezo spoiler? Shit is al tijden geleden uitgezonden. Laat ze maar lekker hun eigen thread beginnen als ze zo nodig niet gespoilerd willen worden![]()
Een "beetje non SG-1"quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:05 schreef DarthNick het volgende:
-spam-
Ja en toch moest ik even lachen om Vala die uit ging leggen hoe ze iets ging jatten uit een glazen constructie.. en dan ook die zuignappen bij haar hadquote:
Haha die is echt gewoon te cool. Zijn reactie ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:52 schreef RubenSosa het volgende:
weet niet of hij al eerder is geplaatst....
de beste actie ooit in 10 jaar stargate....tijdens de opnames van Solitudes (seizoen 1)
check deze..Solitudes - macGyver
Ik ben effe vergeten wat nou de laatste was die er beschikbaar was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nieuwe is te verkrijgen via de gebruikelijke kanalen
Indeed....quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben effe vergeten wat nou de laatste was die er beschikbaar was.
we zijn nu bij 10x16 toch?
Ik vond Daniel wel tof deze ep. Vooral toen hij die 2 meisjes ging uitleggen dat het een gijzeling was en dat ze daarnaar moesten gedragemquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ja en toch moest ik even lachen om Vala die uit ging leggen hoe ze iets ging jatten uit een glazen constructie.. en dan ook die zuignappen bij haar had![]()
Al met al best een aardige aflevering, maar idd wel een filler...
Wel jammer dat ze dus niet achter die ancient schat aangingen, waar het ze eigenlijk om ging. Althans, deden ze wel, maar jammer dat het verhaal er niet op verder ging.
die met sheppard !quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik weet niet of jullie hem al gezien hadden maar deze is best leuk: http://video.google.com/videoplay?docid=7414257519380579536&vi_action=small
Edit:
http://video.google.com/videoplay?docid=3648519579500999674
http://video.google.com/videoplay?docid=8394229579408619245
Die vind ik best leuk! MM in alkmaar zegt van Foxquote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het goed is, is Sony de nieuwe uitgever. Die hebben immers MGM overgenomen, dat eerder de DVD's uitgaf.
Zou ik wel wel doen, maar hoeft denk niet perse als je even samenvatting leest van de film ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef Steenarend het volgende:
Ik wil ook wel eens beginnen met deze serie.Is het verstandig om de stargate Film eerst te zien voor het verhaal ofzo?
Als je echt alles wilt weten zou ik het wel doen. Anders kun je gewoon met seizoen 1 beginnenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef Steenarend het volgende:
Ik wil ook wel eens beginnen met deze serie.Is het verstandig om de stargate Film eerst te zien voor het verhaal ofzo?
Ja. Zeker de film kijken. Gewoon voor de verhaalopbouw en personages, en het is op zich gewoon een keitoffe avontuurlijke film.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef Steenarend het volgende:
SG1: 2e van seizoen 9 dat ze de Ori voor het eerst zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:15 schreef Napalm het volgende:
k*t, gisteren gemist @ V. welke aflevering was het?
Ehm, ik vroeg niks. Maar bedankt voor de info.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef BartK. het volgende:
[..]
Gewoon, vorige aflevering was vet tof
Er komen later nog meer afleveringen die helemaal op McKay gericht ziin, stuk voor stuk briljant zijn ze.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
SG1: 2e van seizoen 9 dat ze de Ori voor het eerst zien.
Atlantis: die dat die kwal (hij is verder juist grappig daarom) een meervoudige persoonlijkheid had (meesterlijk gedaan).
Dankje was ff ze naam kwijtquote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er komen later nog meer afleveringen die helemaal op McKay gericht ziin, stuk voor stuk briljant zijn ze.
Het topic gaat niet eens over veronica en toch praten we daar ook over.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar eh, waarom lopen hier SG1 én Atlantis door elkaar
Zalenka is een Tjechquote:
Colonelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef WyriHaximus het volgende:
O'niell: They didn't like the name I choose for the ship.
Carter: You can't name the ship Enterprise Kernel.geweldig seizoen 6
Bedankt zat er al op te wachtenquote:
Innercialdempers afaik. (Of hoe je het dan ook schrijft ...)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Tware het volgende:
Ben net begonnen met Stargate Atlantis. Valt me alleen echt op dat ze nergens zwaartekracht kennen. Al zitten ze in zon klein transporter ruimtescheepje, er is nog gewoon 1g![]()
versnellingsdempers. dat wordt al in een van de eerste afleveringen gezegd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Tware het volgende:
Ben net begonnen met Stargate Atlantis. Valt me alleen echt op dat ze nergens zwaartekracht kennen. Al zitten ze in zon klein transporter ruimtescheepje, er is nog gewoon 1g![]()
innertial dampenersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Innercialdempers afaik. (Of hoe je het dan ook schrijft ...)
Ja maar Atlantis heeft zn eigen topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:10 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het topic gaat niet eens over veronica en toch praten we daar ook over.
welke is het, '10x17' Talion? Volgens mij heb ik 10x15 'The Road Not Taken' gemist. Is deze al utigezonden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:08 schreef Richardfun het volgende:
Toffe SG1 ep weer, ondanks dat het een side story was, was het wel een goede
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, erg briljante aflevering is dat. veel leuke inside verwijzingen
Wheheheh, ja en Carter met haar "wink wink" wenkbrauwenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Die farscape scene was de engie die ik echt niet herkende, ik heb die serie nooit gezien. maar het zag er wel grappig uit.
de star trek scene was ook humor. can you reverse the....polarity? (dé standaardoplossing in star trek)
Oh vandaar, dat had ik dus ook gemistquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ja, tv.com gaat ook uit van de amerikaanse air dates, het wordt nu uitgezonden op Sky
vent wordt te oud. Wordt gelukkig wel enigszins op in gespeeld op het einde. Op zich maar goed dat het gaat stoppen, anders wordt het te ongeloofwaardig. Zouden dan de rollen moeten omgooien. Teal'c meer als bestuurder dan vechter. Maar ja, wtf is er nou weer aan om die vent een afl lang achter een bureau te zien zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
Erg matige aflevering. Tealc was niet echt overtuigend en ook het gevecht met michel was een beetje over de top.
serieusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:36 schreef ROB1900 het volgende:
ik zag gisteren stargate atlantis seiz 2 voor 35,- bij de mediamarkt in utrecht
jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
serieus![]()
want dan ga ik hem halen maandag en eindhoven
Ok, dan zou ik alsnog een soort van "Final Arc" maken die alleen maar over de Ori gaat en niet een aflevering maken die ook bijvoorbeeld in seizoen 6 had kunnen zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:10 schreef Richardfun het volgende:
Ze zullen de Ori verhaallijn niet afmaken, daar zijn de films voor die nog komen, of in ieder geval één van die films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daar gaat het dus fout; "leaflet" is dat actiestickertje? Dat verwijst weer naar de site voor de voorwaarden. De winkel zegt dat je de korting niet bij hun kan claimen waardoor ik dus afvraag waar dan wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
staat er toch duidelijk:
Welkom op de Sci-fi actie pagina van 20th Century Fox en MGM. Van 21 februari tot en met 23 mei 2007 zullen diverse van onze Sci-fi series een sticker met een unieke code bevatten. Deze unieke code kan je geweldige Sci-fi prijzen opleveren! Naast deze unieke code bevatten de Sci-fi series met een actiesticker een ¤ 10,- kortingsvoucher, welke je kunt verzilveren bij de aankoop van je volgende Sci-fi product (zie actievoorwaarden op het leaflet). Kortom het is ‘Sci-fi Unlimited’ bij 20th Century Fox en MGM de komende tijd. Succes!
online aankoop danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout; "leaflet" is dat actiestickertje? Dat verwijst weer naar de site voor de voorwaarden. De winkel zegt dat je de korting niet bij hun kan claimen waardoor ik dus afvraag waar dan wel?
De code die erop staat is voor e.o.a. spelltje op de site en niet voor de korting.
^^quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
een leaflet is een foldertje, dat zal er wel bij horen te zitten.
Ligt het er ook niet heel sterk aan dat dit het laatste seizoen is en dat het daarom ook minder word omdat ze vanalles moeten afronden, waar ze eingelijk in seizoen 11+ nog mee hadden kunnen door gaan. Kan aan mij liggen maar dat is denk ik 1 van de redenen (trouwens heb zelf alleen nog maar aflevering 1van seizoen 10 gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:52 schreef Super7fighter het volgende:
Slechtste aflevering ooit van Stargate. Niet de moeite waard om te kijken.
Heb het middenstuk overgeslagen, want het was zo saai en zo voorspelbaar. Ook het einde was totaal niet grappig.
Maar goed, ik had er niet zoveel van verwacht. De titel was ten slotte "family ties". Totaal on-stargate.
Ik vind het niet gek dat seizoen 10 het laatse seizoen is. De makers hebben totaal geen inspiratie meer.
idd de slechtste aflevering ooit deze.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Petrulli het volgende:
10x18, wéér een filler... Ik snap dat niet hoor, werk aan de main story met nog maar 3 afleveringen te gaan; het is nu 4 afleveringen geleden dat de Ori in beeld zijn geweest...
Heb wel genoten van de laatste 2 minuten, behalve dat had ik heel vaak een doorspoel-neiging.
Saaie fillers alleenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef BartK. het volgende:
Ik was op vakantie wat gemist?
Niet veel. Het wordt blijkbaar echt tijd dat de serie eindigt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef BartK. het volgende:
Ik was op vakantie wat gemist?
Helaas wel. Ze gingen wel door met films maken als dat succesvol genoeg is als ik het goed hebquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, dit seizoen 10 wordt het laatste. daarna nog wel 2 films die direct op dvd komen
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, die spelen geen rol meer.
Ok gelukkigquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
jawel, er zijn nog wel afleveringen die even een zijstapje maken en op zichzelf staan.
Dat zou wel gaaf zijn, moet eerlijk zeggen dat het wel best wennen is nu seizoen 9, intro is alleen wel lame met die 3D gatequote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef Mirel het volgende:
Er zijn nog 2 afleveringen, allebei te maken met de Ori, en in de laatste schijnt Thor te zitten.
Die aired vanavond in de UK, zal vanaf 1 of 2 uur vannacht NL tijd te downloaden zijn als het goed is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Weet iemand wanneer 10x19 Dominion te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |