abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:03:07 #1
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_21420504
STARGATE SG-1

Dit topic is het vervolg van Stargate SG-1 Deel 2

Over Stargate
De succesvolle SF-serie Stargate SG-1 is voortgekomen uit de film Stargate en draait ondertussen alweer 8 seizoenen op de Amerikaanse zender SciFi. In Nederland zend momenteel Veronica de serie uit, op maandag om 20:30.

In de serie draait het om een buitenaards apparaat, genaamd de Stargate. Met zo'n Stargate is het mogelijk om een wormgat te openen naar een andere Stargate, op een andere planeet, waardoor direct transport van de ene naar de andere Stargate mogelijk is.
De Aardse Stargate is in handen van de Amerikaanse luchtmacht, en bevindt zich in het Cheyenne Mountain Complex. Vanuit hier ondernemen diverse teams missies via de Stargate om nieuwe technologieëen te vinden en nieuwe bondgenootschappen te sluiten.
Hét team waar het om draait is SG-1. Het team bestaat uit Captain Jack O'Neill (Richard Dean Anderson), Lt. Col. Samantha Carter (Amanda Tapping), Dr. Daniel Jackson (Michael Shanks) en Teal'c (Christopher Judge)

DVD
Tot nu toe waren Stargate SG-1 DVD's moeilijk en slechts gedeeltelijk verkrijgbaar in Nederland. Gelukkig gaat daar verandering in komen!

MGM Film heeft al seizoen 2 en seizoen 7 compleet uitgebracht, en de andere seizoenen (behalve 8, die komt later) komen ook nog dit jaar uit! Zie de website van MGM voor meer informatie, en een Stargate wedstrijd!

Atlantis
Het enorme succes van de serie heeft een splinternieuwe Stargateserie opgeleverd: Stargate Atlantis. Over deze serie loopt ook al een topic hier op Fok!, en wel deze: Stargate Atlantis

En dan nog even dit
Het is niet de bedoeling om in dit topic te bespreken waar je Stargate download en hoe ver je downloads zijn. Reacties als Ik heb de nieuwste van seizoen 8 binnen! en Waar heb je die gedownload? horen hier dan ook niet.
Wat dan wel? Bespreek de afleveringen, DVD's, acteurs, dat soort dingen
En gelieve om seizoen 8 niet hier te bespreken, maar in Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!) Dit omdat seizoen 8 het splinternieuwe seizoen is dat op dit moment alleen in de VS draait. Nog lang niet iedereen heeft deze afleveringen al gezien, dus vandaar

[ Bericht 46% gewijzigd door __Saviour__ op 21-08-2004 21:32:22 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:03:47 #2
46149 __Saviour__
pi_21420525
uit het vorige topic:

maar is het echt een productiefout? ik heb tot nu toe alleen hier een reactie op fok gezien (in dit topic) van iemand die dat overkomen was. Heeft die dan niet gewoon per ongeluk de verkeerde opgestuurd gekregen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:04:35 #3
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21420535
Zou kunnen natuurlijk Maar ik wil het wel graag zeker weten voordat ik ze bestel
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:07:13 #4
46149 __Saviour__
pi_21420585
zelf denk ik dat het gewoon een verkeerde zending betrof.
Maar ik wacht het toch maar even af
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21421703
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Vervolg van Stargate SG-1 Deel 2
waar blijft je mooie OP... vind dat stargate wel een mooie OP verdient...
Dit keer zonder signature
pi_21422965
Zo die box ziet er wel zeer fraai uit!

Iemand een idee hoeveel die in totaal kost?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:30:19 #7
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_21427838
pfff, MGM is echt geen ster in DVD's uitbrengen.

Best of Season 1 en dan seizoen 1 box? OMFG

Uitmelken heet het.

Wat voor productiefout is dat dan??? Enlighten me.
pi_21428517
Ik heb ze besteld via bol.com... ik houd jullie wel op de hoogte.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:24:51 #9
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21428718
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:10 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ze besteld via bol.com... ik houd jullie wel op de hoogte.
Graag
pi_21428740
morgen weer nieuwe afleveringen
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:44:31 #11
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_21429092
Productiefout weet ik niet zeker, maar bij Free Record Shop had ik dus een verkeerde gehaald. Ik ben al teruggegaan en heb m'n geld teruggehad. Ik ga als het een beetje mee zit vanavond nog naar de Mediamarkt om daar 2 en 7 direct te kopen, op voorwaarde dat ze de eerste 2 dvd's van seizoen 2 in de dvd speler stoppen om te zien of die de juiste taal is.

Mijn 'onjuiste' s2 zat gewoon nog in plastic.... maargoed, vanavond weet ik meer...

Alleen erg jammer dat ze alle seizoenen door elkaar gooien, goed, ik ken veel afleveringen en heb hier nog een stel van seizoen 5 ooit eens gedownload jaar of 2 terug omdat ze op TV nooit verder gingen dan seizoen 2, maar als je als beginnende stargate fan ineens seizoen 7 zit te kijken, dan weet je niet wat je overkomt.... ik vraag me dan ook af of ik seizoen 7 moet kopen direct. Laat ik het maar wel doen, straks issie niet meer leverbaar, maar waarschijnlijk blijft ie in de kast tot het einde van het jaar....

Verslavend deze serie
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:49:29 #12
4259 JK
pi_21429179
Oh wat betreft de productiefout ;

Er zijn in Nederlandse hoezen (achterkant, onderop bij streepjescode staat 'Nederlandse versie' of 'Franse versie' (in het Frans ) Franstalige DVD's gedaan.

Dus wel met NL ondertiteling, maar met de talen Frans, Spaans en Italiaans.
Vanaf DVD3 heb je wel Engelstalig, maargoed, die eerste 2 DVD's moeten ook in het Engels natuurlijk. Grote fout als je het mij vraagt... en belachelijk dat de seizoenen door elkaar gereleased worden per maand... maar de Best Of had ik al gekocht via Play.com voor weinig met NL subs... zal wel goedkoper zijn dan het Nederlandse starterspakket.
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:19:48 #13
46149 __Saviour__
pi_21431244
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:06 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

waar blijft je mooie OP... vind dat stargate wel een mooie OP verdient...
Ga ik nog aan werken. Had ik vanmorgen geen tijd voor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:22:21 #14
46149 __Saviour__
pi_21431327
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:07 schreef metallicattim het volgende:
Zo die box ziet er wel zeer fraai uit!

Iemand een idee hoeveel die in totaal kost?
de hele serie?
8 seizoenen, 50 per stuk. Dat komt op een totaal van 400 eurootjes.
Plus 'Best Of', als je die wilt, geen idee hoeveel die kost.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21432782
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

de hele serie?
8 seizoenen, 50 per stuk. Dat komt op een totaal van 400 eurootjes.
Plus 'Best Of', als je die wilt, geen idee hoeveel die kost.
thx voor de reply!

Boh kweet niet of ik zoveel geld overheb voor die box, maar oh wat zou ik die graag willen hebben!

Mischien als ik ooit eens veel geld heb
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:47:52 #16
46149 __Saviour__
pi_21433391
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:19 schreef metallicattim het volgende:
Boh kweet niet of ik zoveel geld overheb voor die box, maar oh wat zou ik die graag willen hebben!
De hele box is wel duur ja, maar ik wil ze toch allemaal kopen.
Wel een beetje gespreid dan, want 400 euro ineens is toch wel wat veel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21433796
Complimenten voor de OP

Er was toch ook een seizoen 8 topic ergens.
Mischien is het wel slim om daarmee ook door te gaan in dit topic.

edit: ik zie het al dat is het seizoen 8 spoiler topic.
Mischien een linkje in de OP..
Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!)
Do what you love, love what you do!
  Donald Duck held vrijdag 20 augustus 2004 @ 22:13:02 #18
46149 __Saviour__
pi_21433987
quote:
Mischien een linkje in de OP..
Done
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_21442295
wordt seizoen 1 nou ook nog op DVD uitgebracht? vindt het zonde om seizoen 1 over te slaan
pi_21442321
laat maar, ik heb op de site van MGM gezien dat het in november uitkomt
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:35:56 #21
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21444499
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:49 schreef JK het volgende:
Oh wat betreft de productiefout ;

Er zijn in Nederlandse hoezen (achterkant, onderop bij streepjescode staat 'Nederlandse versie' of 'Franse versie' (in het Frans ) Franstalige DVD's gedaan.

Dus wel met NL ondertiteling, maar met de talen Frans, Spaans en Italiaans.
Vanaf DVD3 heb je wel Engelstalig, maargoed, die eerste 2 DVD's moeten ook in het Engels natuurlijk. Grote fout als je het mij vraagt... en belachelijk dat de seizoenen door elkaar gereleased worden per maand... maar de Best Of had ik al gekocht via Play.com voor weinig met NL subs... zal wel goedkoper zijn dan het Nederlandse starterspakket.
stargate foutje

Bij het opnieuw uitbrengen (en voor het eerst door MGM) van seizoen 2 van Stargate SG_1 is een foutje geslopen. In de fabriek, waar de DVD's verpakt worden, heeft men de eerste twee disc's van seizoen 2 verwisseld met de Franse versie. Hierop staan wel Nederlandse ondertitels maar dus geen Engels gesproken teksten.

Mensen die deze box al gekocht hebben moeten terug naar de winkel waar zij hem gekocht hebben. De winkelier is op de hoogte gebracht van de procedure en beslist wat te doen. Dan kan zij geld terug of een tegoedbon of zo. Vanaf volgende week woensdag zullen de nieuwe goede versies in de winkels liggen.

Voor mensen die hun DVD bij de Free Record Shop hebben gekocht geldt het volgende:
- Ga met je bon terug naar de winkel waar je de box gekocht hebt.
- Zij noteren je gegevens.
- Er worden nieuwe disc's worden besteld.
- Zodra deze binnen zijn krijg je een bericht en kun je ze omruilen in het filiaal waar je ze gekocht hebt.
- Verder wordt er je dan gezegd of de gehele box omgeruild wordt of alleen de disc's (dit moet nog bekeken worden).

Wij hopen dat alles zo goed zal verlopen en dat iedereen uiteindelijk de juiste disc's in zijn bezit zal krijgen.

Bron: MGM Nederland en Free Record Shop
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_21448027
Ik heb alvast bol.com gemaild vanwege die productiefout.
Wanneer ik reactie krijg post ik het ook hier.
pi_21448194
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef furanku het volgende:

[..]
dat is dus de reden dat mijn bestelling zo lang onderweg is !
pi_21448215
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ga ik nog aan werken. Had ik vanmorgen geen tijd voor
ziet er super uit.. kan het zeker niet beter...
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:38:56 #25
4259 JK
pi_21464614
Gelul dat het alleen de eerste 2 discs zijn, het is de volledige Franse uitvoering, want op de 'Nederlandse' heb je ook Duitse audiosporen, welke ook op disc 3,4,5 en 6 moeten staan. Staan er niet op. Als je goed op de hoes kijkt, is het de complete Franse uitvoering. Maargoed, MGM wil het foutje kleiner lullen wat ze hebben gemaakt... prutsers.

FRS wist van niets toen ik vrijdag terug ging, maar had wel m'n geld teruggehad. Met dat geld heb ik ergens anders Seizoen 7 gekocht die goed is. Bij diezelfde zaak krijgen ze eind aug. de goede seizoen 2, haal ik 'm daar wel...

Raar trouwens dat de boxsets bijna nergens meer te koop zijn, direct uitverkocht.. en ik maar denken dat er weinig animo voor was, o.a. vanwege de lage verkoopprijs vergeleken met bijv. Startrek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')