Inderdaad, leuke aflevering weerquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Die nieuwe aflevering maakt alles goed
Ze hebben wel weer een vijand er bij. Dat maakt alleen maar intressanter. Die mooie meid mag nog een keer spelen in de serie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:21 schreef Skimmer het volgende:
Ik zit nou aflevering 7 te kijken... weer niet offworld... word een beetje moeizaam op deze manier...
Wel een lekker mokkeltje dat een gast rol speelt... tot nu toe wel de moeite...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler over wanneer de volgende offworld missies zijn met goa'ulds
Vrouwelijke fans??quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:48 schreef IceHeat het volgende:
Leuk huisje boompje beesje afleveringGangstertjes matten, trouwringetje geven, Kung-Fu in het park, je zou bijna vergeten dat het in de ruimte dikke oorlog is met Gould, Replicators, Wraith en de hele meuk!
Het einde was lollig, Teal'c met zijn dikke 50 Cent bak met zijn Hip-Hop aan. LOL
En Sam gaat trouwen met Pete? LOL! Nu zullen vast heel wat (vrouwelijke) fans van de brug af springen!
Niet dat mij het boeit, maar ze zullen wel fans verliezen:
[afbeelding]
Die relschoppers in het begin hadden niet zo veel met het verhaal te maken, behalve een beetje karakter bouwen voor Teal'c. Het incident toont dat T', hoewel hij 'low-profile' moet zijn, altijd klaar staat voor zijn 'medemens'. T' is een model burger, en valt hierdoor op.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:21 schreef Burner2000 het volgende:
Ik ga deze aflevering nog een keer bekijken. Het zat weer vol met humor, maar er zit een achter liggende gedachte er bij deze aflevering die niet 100% door heb. 1 van de dingen was wat hadden die relschoppers in het begin mee te maken met het verhaal?
Omdat vrouwelijke fans meer geintresseerd zijn in romantische taferelen en characters.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:44 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Vrouwelijke fans??
Waarom specifiek die groep?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:00 schreef Litening het volgende:
Des te meer geld dat ze nu sparen voor een grote ep met veeeeeel special effects denk ik maar
Misschien over 10 jaar ofzo........................quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:23 schreef Chillmeister het volgende:
Komt Stargate atlantis nog op de buis hier?
De harde waarheid helaasquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:58 schreef Litening het volgende:
ja over een jaar of 2, en dan zenden ze alleen shuffeld het eerste seizoen uit... om dan na 5 weken er mee te stoppen
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wel geinig, maar ik wil inderdaad wel weer eens een paar Gua'ulds zien. Dat is prachtig
Die heb ik deze week nog bekeken, dat is idd een van de vele hele goeje afleveringen!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Litening het volgende:
Neej The Fifth race is het coolst
Ook gaan ze bij iedere aflevering leuk om met begrippenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:48 schreef metallicattim het volgende:
[..]
de ontmoeting met de Asgard is altijd vet geweest! waarschijnlijk omdat we zelf altijd aliens zo voorstellen
Thor ken ik wel idd. Maar heb geen idee of dat serie 3 is of serie 5?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:54 schreef metallicattim het volgende:
Thor's Hammer en Thor's Chariot ontmoeten ze de Asgard
en in The Fifth Race ontmoet O'neill de Asgard in levende lijve.
SG-1 zal nog veel met de Asgard in contact zijn daarna
shit dan moet ik nog een hoop inhalenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:22 schreef metallicattim het volgende:
Veel andere individuele Asgard kom je niet tegen!
Loki kom je nog tegen, en een paar waarvan ik de naam niet meer van weet ( die wat onderzoek deed voor het kloningproces te stoppen bv. ), maar Thor is toch de belangrijkste.
Eff wat afleveringen opgezocht met de Asgard:
S1 Episode 09 - Thor's Hammer
S2 Episode 06 - Thor's Chariot
S3 Episode 03 - Fair Game
S3 Episode 22 - Nemesis
S4 Episode 01 - Small Victories
S5 Episode 22 - Revelations
S6 Episode 12 - Unnatural Selection
S6 Episode 17 - Disclosure
S8 Episode 01+02 New Order
S8 Episode 08 Covenant
Tzijn ze zeker niet allemaal, meer vind ik eff niet
spoilers boeien mij niet. lees gewoon rustig mee, maar dan weet ik tenminste hoe ver de serie is t.o.v. wat ik gezien hebquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:01 schreef IceHeat het volgende:
Ik denk dat de TV-mensen toch beter moeten wegblijven uit dit topic.
No offence hoor,
Heimdall het die onderzoeker volgens mijquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:22 schreef metallicattim het volgende:
Veel andere individuele Asgard kom je niet tegen!
Loki kom je nog tegen, en een paar waarvan ik de naam niet meer van weet ( die wat onderzoek deed voor het kloningproces te stoppen bv. ), maar Thor is toch de belangrijkste.
Eff wat afleveringen opgezocht met de Asgard:
S1 Episode 09 - Thor's Hammer
S2 Episode 06 - Thor's Chariot
S3 Episode 03 - Fair Game
S3 Episode 22 - Nemesis
S4 Episode 01 - Small Victories
S5 Episode 22 - Revelations
S6 Episode 12 - Unnatural Selection
S6 Episode 17 - Disclosure
S8 Episode 01+02 New Order
S8 Episode 08 Covenant
Tzijn ze zeker niet allemaal, meer vind ik eff niet