ja.. super idd. Erg van genoten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik vond het een van de vetste afleveringen sinds tijden. Eigenlijk puur om die dialoog tussen Jack en Daniel... Ik viel bijna uit m'n stoel van 't lachen!!!
Iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:49 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik vond het een van de vetste afleveringen sinds tijden. Eigenlijk puur om die dialoog tussen Jack en Daniel... Ik viel bijna uit m'n stoel van 't lachen!!!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Geef hem geen ongelijk! Vind die eerste aflevering dat ze samen te zien waren al ontzettend gaaf
! Dit maakt het vertrek van jack best wel aardig goed
.
Was het maar zoquote:Dit maakt het vertrek van jack best wel aardig goed.
Ik vond het eigenlijk een best saaie aflevering, maar komt wss omdat het de 1e isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit eerste ep van sei9 te kijken en vind het tot nu toe geweldig!
Yeah daarom ook juist meestal geeft de eerste aflevering een beetje aan hoe de rest ook zal wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een best saaie aflevering, maar komt wss omdat het de 1e is
Ja idd, de serie blijft ontzettend goed, maar toch als Jack er in zit heeft het meteen weer het oude vertrouwde, net als vorige keer met Hammond als generaal van het SGC, dat was echt zo vet, hammond pwnd landry echt als base commander!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:04 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind het vertrek van RDA minder erg voor de serie dan ik had verwacht, maar toch hebben de eps waar hij nog wel inzit iets extra's
Ja dat bedoel ik ook met dat het de 1e is. Het moet gewoon nog even inkomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Het begint gewoon nog rustig aan. Ze moeten een compleet nieuwe verhaallijn opstarten he.
Ik niet want hij zat er nog inquote:Op maandag 5 februari 2007 15:17 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook met dat het de 1e is. Het moet gewoon nog even inkomen.
Maar ik misde O'neil nu al
Ja eventjes, maar hij moet gewoon een grotere rol krijgenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik niet want hij zat er nog inGa hem hoe dan ook missen tho
.
Yeah zeg hij is nu toch uit de luchtmacht of niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ja eventjes, maar hij moet gewoon een grotere rol krijgen![]()
Maar wanneer komt de DVD box van Atlantis sez 2 uit? Ga ik denk ik wel halen, word het wachten beetje zat de laatste weken.![]()
Issie er al dan? Kan hem nog niet vinden klopt dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:16 schreef Richardfun het volgende:
Nou, Bounty was echt een filler ep, hier had ik niet voor op hoeven staan, had nog wat langer kunnen slapen. Was best leuk, maar had gehoopt dat ze door zouden gaan met de Ori...
In de Pegasus galaxy heb je nou eenmaal niet zoveel mensen meer (o.a. door de Wraith) itt ons galaxy.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja en van de Wraith heb ik ook wel genoeg intussen.. oh.. dat is die ándere serie
Wat ik trouwens al helemaal niet snap: Waarom de ori eerst ons sterrenstelsel willen bekeren en niet bijvoorbeeld het Pegasus stelsel. De Wraith zijn voor de Ori een grotere bedreiging dan mensen en Jaffa.
De wraith peuzelen miljoenen potentiële aanbidders op.
Ja want anders gaan ze er zelf vast en zeker ook aan. En missen ze veel potentieele slaafjes.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Dus wanneer de Wraith naar de Aarde zouden komen dan zouden de Ori wel even ingrijpen denk je?
De Pryors gaan eraan ja, de Ori echt niet hoor. Ben nu bijna op het einde van Seizoen 9 van SG-1 en bij het begin van Seizoen 2 van SGA.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja want anders gaan ze er zelf vast en zeker ook aan. En missen ze veel potentieele slaafjes.
Yeah, bedoelde eingelijk meer dat als ze niks echt doen ze er aan gaan. Neem dingen iets te letterlijk altijd smorgensquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]
De Pryors gaan eraan ja, de Ori echt niet hoor. Ben nu bijna op het einde van Seizoen 9 van SG-1 en bij het begin van Seizoen 2 van SGA.
klopt mischien was het dak te laagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef metallicattim het volgende:
ik snap 1 ding aan die episode niet...
Waarom komen die ringen dwars door het dak heen? ze zijn er toch helemaal niet fysiek?
Ze gaan zo vaak dwars door een spaceship heen bv. of onder de grond...
iemand uitleg?
Verder vond ik het wel een lekkere episode.
Normaal heb je een ringplatform wat van onderaf werkt, waarom hier het dak naar de klote gaat weet ik niet, ik wil me er niet eens druk om maken. De ringen zijn wel fysiek... immers kunnen kogels er ook niet doorheen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef metallicattim het volgende:
ik snap 1 ding aan die episode niet...
Waarom komen die ringen dwars door het dak heen? ze zijn er toch helemaal niet fysiek?
Ze gaan zo vaak dwars door een spaceship heen bv. of onder de grond...
iemand uitleg?
Verder vond ik het wel een lekkere episode.
Thanks voor de spoilersquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:40 schreef Super7fighter het volgende:
Goede special effects. Puike muziek overigens, dat mag ook een keer gezegd worden (hoewel ik zelf het liedje "Wicked Warp" van Oakenfold als achtergrond muziek had gebruikt voor de onheilspellende momenten)
De Lucian Alliance- verhaallijn is hierbij ten einde. Netan dood, LA in chaos door interne ontwikkelingen.
Zit niet zo te janken joh over die spoilers....Moeten we speciaal voor jou dit is tags zetten? Wij kunnen er niks aan doen dat jij zo langzaam bent (of je internetverbinding...) episode is al EEN PAAR DAGEN te downloaden.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks voor de spoilers
Ik hoop dat je " The Prestige " nog wilt gaan kijken, want daarin is Christian Bale stiekum een tweeling, en is die Machine van Tesla eigenlijk een kloon-apparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |