Hmmm ik vond haar geiler in die mongolen afleveringquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Samantha is tof.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen zijn we ook 10 jaar verder he, en dan ziet ze er nog zeker goed uitquote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmmm ik vond haar geiler in die mongolen aflevering. http://en.wikipedia.org/wiki/Emancipation_%28Stargate_SG-1%29
Hmm, dat plaatje en ondertitel is inderdaad een opmerkelijke combinatie. Die twee had ik nog niet eerder bij elkaar gezienquote:Trouwens, onderschrift + avatar combinatie is onzettend fout:
[afbeelding]
Ze ziet er idd nog steeds geil uit dat is 1 ding wat zeker isquote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we ook 10 jaar verder he, en dan ziet ze er nog zeker goed uit
Yeah erg foute combie maar wel leukquote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm, dat plaatje en ondertitel is inderdaad een opmerkelijke combinatie. Die twee had ik nog niet eerder bij elkaar gezien
idd waar is trouwens die arts uit seizoen 9 heenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze ziet er idd nog steeds geil uit dat is 1 ding wat zeker is. Die arts mocht er anders ook wel wezen
![]()
[..]
Yeah erg foute combie maar wel leuk.
Welke arts uit seizoen 9?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd waar is trouwens die arts uit seizoen 9 heen![]()
de dochter van landryquote:
the bastardquote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Michael Shanks is met haar getrouwd.
Volgens mij zijn het wel ancients joa. Maar hoe ze zo zijn gekomen, I Rly donno.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg ff vraagje, zijn de wraith niet gewoon ancients die door een soort insect zijn geinfecteerd en toen de 'verkeerde' kant opgegaan zijn? (net zoiets als de slangetjes bij SG1)?
Ach dat komen we vast nog wel te weten gezien hoeveel verhaal er in de hele SG1 serie tot nu toe is verteld over de jaffa en allesquote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel ancients joa. Maar hoe ze zo zijn gekomen, I Rly donno.
als je het echt wilt weten:quote:Op zondag 28 januari 2007 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg ff vraagje, zijn de wraith niet gewoon ancients die door een soort insect zijn geinfecteerd en toen de 'verkeerde' kant opgegaan zijn? (net zoiets als de slangetjes bij SG1)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Min of meer wel. Het waren de Ancients die menselijk leven schiepen op de planeten. En op een van die planeten zat dat beest ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef BartK. het volgende:
En ik maar denken dat er een experiment mis ging ofzo?!![]()
Ik wist het welquote:Op zondag 28 januari 2007 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Min of meer wel. Het waren de Ancients die menselijk leven schiepen op de planeten. En op een van die planeten zat dat beest ook.
De Ancients laten wel meer projecten uit de hand lopen. Zie bijvoorbeeld ook de Asurans maar.
6 Nachten is veel hoor, nu PB tijdelijk afgelopen is is er niks leuks meer op TV.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Ach nog maar 6 nachtjes slapen en je weet hoe de volgende aflevering zal zijn. En na 20 weken heb je het hele seizoen gezien
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
S9 is al op DVD ja. Maar Atlantis seizoen 2 nog niet, ivm rechtengedoe
aanbid je vriendin. Die van mij lacht me uit en maakt het allemaal belachelijk. Gaat voor mij de lol ervan afquote:Op maandag 29 januari 2007 11:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zou het sowieso ook op TV kijken als je de kans hebt doe ik zelf ook.
Damn was gister in slaap gevallen heeft me vriendin uit eindelijk het hele seizoen 1 van atlantis in 1 dag gekeken :|. Dat is mij zelfs niet gelukt :|.
Have fun.quote:
Doe ikquote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
aanbid je vriendin. Die van mij lacht me uit en maakt het allemaal belachelijk. Gaat voor mij de lol ervan af![]()
ze heeft er wel respect voor maar ik weet dat ze het achterlijk vind, en die gedachte al als ze erbij zit... neen liever om half vijf 's nachts naar me laptopje glurenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Naja niet helemaal 1 dag want ze had de laatste 2 van het seizoen gister al gezien in voorberijding voor de atlantis aflevering van eergister.
[..]
Have fun.
[..]
Doe ik. Wat heb jij dan voor vriendin? Imo mag je zeker van je vriendin verwachten dat ze respect heeft voor de dingen die jij leukt vind en anderson ook. Ook al vind zij het helemaal niks. Tsja tenzij jij iets van haar belachelijk maakt natuurlijk dan vraag je er ergens ook om dat ze je terug pakt, maar daar ga ik nu niet van uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |