abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held zondag 6 november 2005 @ 18:28:08 #1
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32031482

Stargate SG-1

Vorige delen
2 | 3 | 4 | 5 | 6

Over Stargate
De succesvolle SF-serie Stargate SG-1 is voortgekomen uit de film Stargate. De serie loopt inmiddels al 9 seizoenen en een tiende seizoen is al bevestigd. Daarmee heeft Stargate SG-1 de X-Files verslagen als langstlopende Amerikaanse sciencefiction-serie!
In de serie draait het om een buitenaards apparaat, genaamd de Stargate. Met zo'n Stargate is het mogelijk om een wormgat te openen naar een andere Stargate, op een andere planeet, waardoor direct transport van de ene naar de andere Stargate mogelijk is.
De Aardse Stargate is in handen van de Amerikaanse luchtmacht, en bevindt zich in het Cheyenne Mountain Complex. Vanuit deze topgeheime basis, genaamd SGC, ondernemen diverse SG-teams missies via de Stargate om nieuwe technologieëen te vinden en nieuwe bondgenootschappen te sluiten. Het belangrijkste team is SG-1 en bestaat uit Cameron Mitchell, Samantha Carter, Daniel Jackson en Teal'c. Leider van het SGC-complex is generaal Hank Landry.

Televisie
Oude herhalingen (seizoen 1) van Stargate SG-1 zijn van maandag t/m donderdag rond 19:00 te zien op Veronica.
Op zaterdag wordt een nieuwe aflevering uitgezonden, Veronica is met die afleveringen op het moment bij seizoen 5.

DVD
De seizoenen 1 t/m 8 zijn nu uitgegeven in prachtige zilveren DVD-boxen! Deze zijn o.a. verkrijgbaar bij Free Record Shop, Van Leest en Media Markt.

Stargate Atlantis
Het enorme succes van de serie heeft een spin-off opgeleverd: Stargate Atlantis. De legende van de mythische verloren stad blijkt waar te zijn en er wordt een nieuw team naar toe gestuurd! Natuurlijk is hier ook een topic over, en wel deze: Stargate Atlantis: Chevron 5
Veronica heeft ook de uitzendrechten van deze prachtige serie, maar een uitzenddatum is nog onbekend.

Bezoek voor het laatste Stargatenieuws regelmatig http://www.stargate-sg1.nl!

[ Bericht 8% gewijzigd door __Saviour__ op 08-11-2005 14:26:08 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 6 november 2005 @ 18:41:28 #2
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_32031891
Good morning campers

[ Bericht 18% gewijzigd door Prowl op 06-11-2005 18:47:04 ]
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 6 november 2005 @ 19:55:53 #3
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_32034089
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_32035343
Yeah deeltje 7 alweer!!
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  Donald Duck held zondag 6 november 2005 @ 20:40:36 #5
46149 __Saviour__
pi_32035556
whah, die lego is vet
Als ik nog lego had, zou ik het zo willen bouwen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 6 november 2005 @ 21:32:08 #6
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_32037512
Ben nu bijna op de helft van seizoen 8, en er gebeurt nog niet echt iets bijzonders...
When all else fails, you always have delusion.
pi_32037908
Ik ben pas aan het eind van seizoen 4, ik heb nog heel wat kijkwerk te doen dus. Maar het is best aangenaam tijdverdrijf. Het begon een beetje als een soort Suske & Wiske in seizoen 1&2 maar het wordt steeds leuker.
Unox, the worst operating system.
pi_32040928
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:32 schreef Mirel het volgende:
Ben nu bijna op de helft van seizoen 8, en er gebeurt nog niet echt iets bijzonders...
maar in het tweede gedeelte van seizoen 8 gebeurt genoeg hoor!
  maandag 7 november 2005 @ 09:17:02 #9
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_32048553
tvp
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_32055059
Whehe die lego is echt wel goed nagemaakt!!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  maandag 7 november 2005 @ 13:57:12 #11
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_32055840
Eerste 8 seizoenen nu op dvd en alles gezien, seizoen 8 was toch wel de mindere samen met seisoen 1 naar mijn mening.

Seizoen negen heeft potentie maar vooral het uitdiepen van de ori vind ik nog een beetje magertjes. Daarbij vraag ik me af hoe ze moeten gaan winnen zonder echte hulp van de acients.

Tot nu toe heeft Atlantis mijn voorkeur boven SG1, hier gewoon een tegenstander die te verslaan/doden is.
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
pi_32083383
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef Kesh het volgende:
Seizoen negen heeft potentie maar vooral het uitdiepen van de ori vind ik nog een beetje magertjes. Daarbij vraag ik me af hoe ze moeten gaan winnen zonder echte hulp van de acients.
we hebben pas 10 afleveringen gehad, en die gingen niet eens allemaal over de Ori, dus het uitdiepen komt nog wel, las ik net ook op Gateworld, maar goed de Goa'uld zijn ook later pas goed uitgediept, eerste seizoen had je vooral Apophis, dus de system lords werden ook later geintroduceerd, dus ik zou zeggen, geef het nog wat tijd...
en ze worden nu geholpen door een ancient, weliswaar raakt hij zijn geheugen langzaam kwijt, maar toch...
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:07:08 #13
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_32084221
Van welk seizoen is die foto in de startpost? O'Neill verdwenen en 2 nieuwe karakters?
Hopelijk volgt er nu geen gigantische spoiler.
pi_32084277
Mooie OP!

TVP!

Nog een week of 2 en dan begint Atlantis weer!
  Donald Duck held dinsdag 8 november 2005 @ 12:32:29 #15
46149 __Saviour__
pi_32084885
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef CrackerJack het volgende:
Van welk seizoen is die foto in de startpost? O'Neill verdwenen en 2 nieuwe karakters?
Hopelijk volgt er nu geen gigantische spoiler.
Die is uit seizoen 9. Over de nieuwe characters:
de vervanger van O'Neill is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de vervangen van george hammond is en waarom O'Neill weg is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32118452
Nou ik er nog eens over nadenk vindt ik O'neill eigenlijk niet de aangewezen persoon voor Homeworld Security, ik bedoel, hij is wel een goede generaal uiteindelijk voor het SGC, maar HS lijkt me niet iets waar O'neill zich thuis zou voelen, ik had liever gezien dat hij zich terug had getrokken uit het leger ofzo, terug naar die planeet van "100 days" en z'n chickie daar, forget Carter!
Maarja de schrijvers hebben het nou eenmaal zo bedacht...

oh ja dit was meer een tvp'tje dan een constructieve bijdrage aan het SG1 topic.
  Donald Duck held woensdag 9 november 2005 @ 15:20:41 #17
46149 __Saviour__
pi_32118773
O'Neill lijkt mij daar ook niet zo geschikt voor. In seizoen 8 vond ik hem al totaal niet passen als generaal, en zo'n functie met nog meer verantwoordelijkheid is echt niks voor hem.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32126093
ja ik had het ook overtuigender gevonden als hij weer gepensioneerd was om te gaan vissen, al dan niet op die boot uit Moebius, de Homer, dát zou een goede reden zijn waarom hij er in de serie niet meer is, maarja dan zijn cameos uitgesloten dus ik zie de andere kant ook wel, maar ben het er niet mee eens...
  woensdag 9 november 2005 @ 19:50:43 #19
87680 Mirel
pi_32126131
8x18 Threads was een leuke feel good aflevering Goa'uld verhaallijn eindelijk afgerond (zover ik weet, iig de slechterik van het seizoen), en bepaalde personen doen eindelijk liev voor elkaar Jammer voor Jacob/Selmak. (((((((
pi_32126391
Shit is die Macgyver weg? Ik vond hem toch een van de leukste en grappigste.
pi_32175611
O'neill heeft altijd zn leven gegeven om de aarde te beschermen, en ik denk dat hij dat bij HS ook heel goed kan doen en dat hij het daar ook voor doet!

maargoed, t liefst zag ik hem weer met een geweer door de stargate gaan...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_32185224
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:33 schreef metallicattim het volgende:

maargoed, t liefst zag ik hem weer met een geweer door de stargate gaan...
Om even een ander SG1 karakter te quoten: Indeed
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:52:15 #23
87680 Mirel
pi_32194354
Gelukkig heeft Mitchell wel humor
pi_32195855
tvptje.. omdat ik stargate veel kijk.. maar ik lees nu al een paar spoilers.. zit btw in seizoen 7
Dit keer zonder signature
  dinsdag 15 november 2005 @ 07:35:13 #25
124945 Nachoman
SG-1 & Atlantis vertaler
pi_32278052
hoe kun jij die spoilers zien ? ik zie alleen maar een witte balk met SPOILER erboven :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')