abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 13:11:58 #1
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23712201
STARGATE SG-1

Dit topic is het vervolg van Stargate SG-1 deel 3 />
Over Stargate
De succesvolle SF-serie Stargate SG-1 is voortgekomen uit de film Stargate en draait ondertussen alweer 8 seizoenen op de Amerikaanse zender SciFi. Het succes is nog lang niet over, want een negende seizoen is al bevestigd! In Nederland zend momenteel Veronica de serie uit, op maandag om 20:30.

In de serie draait het om een buitenaards apparaat, genaamd de Stargate. Met zo'n Stargate is het mogelijk om een wormgat te openen naar een andere Stargate, op een andere planeet, waardoor direct transport van de ene naar de andere Stargate mogelijk is.
De Aardse Stargate is in handen van de Amerikaanse luchtmacht, en bevindt zich in het Cheyenne Mountain Complex. Vanuit hier ondernemen diverse teams missies via de Stargate om nieuwe technologieëen te vinden en nieuwe bondgenootschappen te sluiten.
Hét team waar het om draait is SG-1. Het team bestaat uit Captain Jack O'Neill (Richard Dean Anderson), Lt. Col. Samantha Carter (Amanda Tapping), Dr. Daniel Jackson (Michael Shanks) en Teal'c (Christopher Judge)

DVD
De seizoenen 1 t/m 7 zijn nu uitgegeven in prachtige zilveren DVD-boxen!

En dat voor een zeer redelijke prijs. Afhankelijk van de winkel, kost een box tussen de 40 en 50 euro. O.a. verkrijgbaar bij Free Record Shop, Van Leest en Media Markt.

Atlantis
Het enorme succes van de serie heeft een splinternieuwe Stargateserie opgeleverd: Stargate Atlantis. Over deze serie loopt ook al een topic hier op Fok!, en wel deze: Stargate Atlantis />
En dan nog even dit
Het is niet de bedoeling om in dit topic te bespreken waar je Stargate download en hoe ver je downloads zijn. Reacties als Ik heb de nieuwste van seizoen 8 binnen! en Waar heb je die gedownload? horen hier dan ook niet.
Wat dan wel? Bespreek de afleveringen, DVD's, acteurs, dat soort dingen
En gelieve om seizoen 8 niet hier te bespreken, maar in Stargate SG-1 Seizoen 8 (SPOILERS!!!!!!!!!!!) Dit omdat seizoen 8 het splinternieuwe seizoen is dat op dit moment alleen in de VS draait. Nog lang niet iedereen heeft deze afleveringen al gezien, dus vandaar

[ Bericht 1% gewijzigd door __Saviour__ op 02-12-2004 13:17:27 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23712493
waarom stoppen ze de eerste aflevering niet in een seizoensbox
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 13:27:13 #3
46149 __Saviour__
pi_23712573
Om extra geld te verdienen aan de Best Of Season 1 Box.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23712658
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Om extra geld te verdienen aan de Best Of Season 1 Box.

maar voor 1 aflevering

verdeel dan hert seizoen in 2 delen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 13:47:45 #5
46149 __Saviour__
pi_23713017
Al lang voor deze zilveren seizoensboxen verschenen, waren er losse DVD's te koop met 4 afleveringen per stuk. Het eerste deel van deze losse uitgaveserie, bevat de pilot en 3 andere afleveringen uit seizoen 1. MGM heeft een nieuw zilveren kartonnen hoesje om deze DVD's gedaan, en geeft deze nu uit als Best Of Season 1. En door die pilot te laten ontbreken op de fullbox van seizoen 1, dwingen ze de echte fans wel om ook de Best Of te kopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 2 december 2004 @ 14:10:27 #6
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_23713550
Ze dwingen de echte fans al een behoorlijke tijd om hun eigen DVD's in elkaar te draaien met 30 euro per paar afleveringen . Nu met die zilveren boxen ga ik wel wat origineels kopen denk ik. Zodra er 1 40 euro is koop ik hem, zolang het maar seizoen 4 of verder is .
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_23714691
en ik ben er ook weer
Dit keer zonder signature
  donderdag 2 december 2004 @ 15:09:31 #8
17061 mvt
blame Canada
pi_23714849
Alleen jammer dat ze die box hebben, maar dat het plaatje op de boxen is al compleet. En als je dan weer seizoen 8 & 9 (over een paar jaa) koopt, dan passen die weer niet in het geheel.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_23716159
Ik heb seizoen 6 en 7 bij vlietnam trading bestelt voor ¤76.95 (incl verzendkosten), ik heb dit geld overgemaakt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, de huidige status van de bestelling is processing. Volgens mijn bankafschrift is het geld 19 NOV overgemaakt, toen is mijn status ook naar processing overgegaan, maar sindsdien heb ik niets meer gehoord. Hoort het zo lang te duren, of moet ik ze effe een mailtje sturen?
pi_23717661
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:09 schreef mvt het volgende:
Alleen jammer dat ze die box hebben, maar dat het plaatje op de boxen is al compleet. En als je dan weer seizoen 8 & 9 (over een paar jaa) koopt, dan passen die weer niet in het geheel.

owhh ze kunnen er zo wat bijverzinnen hoor!!!
  donderdag 2 december 2004 @ 17:11:21 #11
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_23717824
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:02 schreef Martydekale het volgende:
Ik heb seizoen 6 en 7 bij vlietnam trading bestelt voor ¤76.95 (incl verzendkosten), ik heb dit geld overgemaakt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, de huidige status van de bestelling is processing. Volgens mijn bankafschrift is het geld 19 NOV overgemaakt, toen is mijn status ook naar processing overgegaan, maar sindsdien heb ik niets meer gehoord. Hoort het zo lang te duren, of moet ik ze effe een mailtje sturen?

Nee, dat komt goed. Bij mijn laatste bestelling had ik dat probleem ook. Heb eergisteren een mailtje gekregen dat de betaling binnen is en dat de order verwerkt wordt.
Zelf heb ik vorige week nog een maltje naar dhr. Vlietman gestuurd, omdat het gironummer inneens was gewijzigd. In oude bestel bevestigingen en op de website staat een ander gironummer dan in de laatst ontvangen bestelbevestiting. Volgens dhr. Vlietman er een fout gemaakt door de webdesigner.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_23719335
ik wacht gewoon nog eff voordat ik de boxen koop, heb nu ook alles op cd of dvd staan, eff kijken wat ze met de hoesjes doen, want als het geen mooi geheel is, hoef ik het niet....
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 18:20:05 #13
46149 __Saviour__
pi_23719385
Alle tot nu toe verkrijgbare boxen vormen iig een mooi geheel, zie het plaatje in de OP
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23721262
jah maar S8 en S9 moeten er nog bij, kijken hoe het dan uitziet
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 20:00:02 #15
46149 __Saviour__
pi_23721589
Seizoen 8 past er ook gewoon bij, kijk maar eens goed naar de afbeelding in de OP. En het zal nog wel érg lang duren voordat seizoen 9 op DVD verschijnt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_23727672
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 8 past er ook gewoon bij, kijk maar eens goed naar de afbeelding in de OP. En het zal nog wel érg lang duren voordat seizoen 9 op DVD verschijnt.

Op de afbeelding tel ik anders 9 boxen. Wat is de 9e dan?
  Donald Duck held donderdag 2 december 2004 @ 23:51:41 #17
46149 __Saviour__
pi_23727743
De negende box is niet seizoen 9, maar een Best Of Season 1 box, met daarop de pilotaflevering (deze ontbreekt op de normale seizoen 1 box) en nog 3 andere afleveringen uit seizoen 1.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:00:00 #18
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_23727957
dus 2 boxen van seizoen 1.

Wanneer gaan ze weer verder met SG-1 season 8 op tv ?
Atlantis is alweer bij aflevering 14........
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_23728429
Januari was dat toch he?
mjah geen zin om het op te zoeken, kga scrubs kijken
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:38:37 #20
56749 BlaZ
pi_23728798
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:19 schreef metallicattim het volgende:
Januari was dat toch he?
mjah geen zin om het op te zoeken, kga scrubs kijken

scrubs

kijk je daarvan seizoen 4 of ? gewoon op NL TV ??
pi_23729755
nou ik heb zon site waar alle nieuwe tv shows op staan, en ik kwam het vaker tegen, maar kon maar niet herrinneren, wat het nou voor show was, dus ep 4x10 gedownload en toen wist ik het weer!
ben toen vanaf het begin gaan kijken en zit nu halverwege S2, S4 wacht ik dus eff mee

Ik lach me dood om die show, moest tonet moeite doen om mn ouders niet wakker te maken van het lachen
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:10:05 #22
56749 BlaZ
pi_23734743
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:50 schreef metallicattim het volgende:
nou ik heb zon site waar alle nieuwe tv shows op staan, en ik kwam het vaker tegen, maar kon maar niet herrinneren, wat het nou voor show was, dus ep 4x10 gedownload en toen wist ik het weer!
ben toen vanaf het begin gaan kijken en zit nu halverwege S2, S4 wacht ik dus eff mee

Ik lach me dood om die show, moest tonet moeite doen om mn ouders niet wakker te maken van het lachen

Haha ja heb ik ook met scrubs , echt top show is dat , voorral de janitor is echt dikke humor altijd.
pi_23738648
zal de sint weten dat ik wel een seizoen van stargate wil hebben?
pi_23779683
Ik heb vorige week bij Media Markt in Rotterdam season 7 gekocht voor 35 euro.

Alle seasons waren 35 euro, viel me best mee moet ik zeggen.
  zondag 5 december 2004 @ 16:16:31 #25
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23779905
Ik wil ook nog eens die boxen kopen maar ben nu al met Star Trek TOS bezig en Babylon 5. Maar misschien ooit komen ze nog. Want het zijn wel mooie boxen.
Live for the moment. Because it may never come again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')