quote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Om extra geld te verdienen aan de Best Of Season 1 Box.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:09 schreef mvt het volgende:
Alleen jammer dat ze die box hebben, maar dat het plaatje op de boxen is al compleet. En als je dan weer seizoen 8 & 9 (over een paar jaa) koopt, dan passen die weer niet in het geheel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:02 schreef Martydekale het volgende:
Ik heb seizoen 6 en 7 bij vlietnam trading bestelt voor ¤76.95 (incl verzendkosten), ik heb dit geld overgemaakt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, de huidige status van de bestelling is processing. Volgens mijn bankafschrift is het geld 19 NOV overgemaakt, toen is mijn status ook naar processing overgegaan, maar sindsdien heb ik niets meer gehoord. Hoort het zo lang te duren, of moet ik ze effe een mailtje sturen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 8 past er ook gewoon bij, kijk maar eens goed naar de afbeelding in de OP. En het zal nog wel érg lang duren voordat seizoen 9 op DVD verschijnt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:19 schreef metallicattim het volgende:
Januari was dat toch he?
mjah geen zin om het op te zoeken, kga scrubs kijken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:50 schreef metallicattim het volgende:
nou ik heb zon site waar alle nieuwe tv shows op staan, en ik kwam het vaker tegen, maar kon maar niet herrinneren, wat het nou voor show was, dus ep 4x10 gedownload en toen wist ik het weer!
ben toen vanaf het begin gaan kijken en zit nu halverwege S2, S4 wacht ik dus eff mee
Ik lach me dood om die show, moest tonet moeite doen om mn ouders niet wakker te maken van het lachen
Ik kreeg dit te horenquote:Op vrijdag 3 december 2004 00:19 schreef metallicattim het volgende:
Januari was dat toch he?
mjah geen zin om het op te zoeken, kga scrubs kijken
Furlings lijkt me juist echt voor iets voor Stargate Atlantis. 't zou best kunnen zijn dat ook de Furlings, net als de Ancients, gewoon weggegaan zijn uit ons melkwegstelsel. Anders hadden ze er al lang meer van gevonden moeten hebben. Misschien zitten ze wel ergens in het Pegasusstelsel.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Radeon_NL het volgende:
Waarschijnelijk krijgen we uiteindelijk dan de furlings d te zien![]()
Gemini staat zoals ik het zie gepland op 14 december en een week daarna Prometheus Unbound.quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef metallicattim het volgende:
uhmm, Endgame was 8x10
Op gateworld staat btw dat 8x11 - Gemini op 21 januari word uitgezonden, dus welke komt nu eerst en op welke datum
De furlings kunnen niet kunnen niet uit het pegasus galaxy komen want volgens de ancients waqs er helemaal geen leven daar. Behalve dus de wraith, een nice little detail the didn't sayquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Furlings lijkt me juist echt voor iets voor Stargate Atlantis. 't zou best kunnen zijn dat ook de Furlings, net als de Ancients, gewoon weggegaan zijn uit ons melkwegstelsel. Anders hadden ze er al lang meer van gevonden moeten hebben. Misschien zitten ze wel ergens in het Pegasusstelsel.
Ben trouwens erg benieuwd hoe ze eruit zien. Furlings klinkt erg Ewok-achtig
Waar zie je dat?quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Gemini staat zoals ik het zie gepland op 14 december en een week daarna Prometheus Unbound.
Double for mequote:Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef metallicattim het volgende:
jah daar heb je eigenlijk wel gelijk in
thx voor die link, staan echt interressante dingen bij elke episodequote:Op zondag 5 december 2004 22:17 schreef Refragmental het volgende:
Misschien leuk om in de Startpost te zetten.
http://www.tvtome.com/StargateSG1/eplist.html
complete lijst met alle afleveringen plus wat extra weetje per afleveringen.
In Fair Game werd verteld dat Yu's interesses niet langer in dit deel van het heelal liggen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:07 schreef metallicattim het volgende:
BTW, ik was me af het vragen, Yu is de langs levende System Lord sinds S3 maar SG-1 heeft nooit echt last van hem ( individueel ) gehad, of hebben hem aangevallen he? voor zover ik me kan herrineren dan.
Misschien dat ie daarom nog zo lang leeftquote:Op zondag 5 december 2004 23:07 schreef metallicattim het volgende:
[..]
thx voor die link, staan echt interressante dingen bij elke episode
BTW, ik was me af het vragen, Yu is de langs levende System Lord sinds S3 maar SG-1 heeft nooit echt last van hem ( individueel ) gehad, of hebben hem aangevallen he? voor zover ik me kan herrineren dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
Seizoen 6 - AbyssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |