quote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Om extra geld te verdienen aan de Best Of Season 1 Box.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:09 schreef mvt het volgende:
Alleen jammer dat ze die box hebben, maar dat het plaatje op de boxen is al compleet. En als je dan weer seizoen 8 & 9 (over een paar jaa) koopt, dan passen die weer niet in het geheel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:02 schreef Martydekale het volgende:
Ik heb seizoen 6 en 7 bij vlietnam trading bestelt voor ¤76.95 (incl verzendkosten), ik heb dit geld overgemaakt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen, de huidige status van de bestelling is processing. Volgens mijn bankafschrift is het geld 19 NOV overgemaakt, toen is mijn status ook naar processing overgegaan, maar sindsdien heb ik niets meer gehoord. Hoort het zo lang te duren, of moet ik ze effe een mailtje sturen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 8 past er ook gewoon bij, kijk maar eens goed naar de afbeelding in de OP. En het zal nog wel érg lang duren voordat seizoen 9 op DVD verschijnt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:19 schreef metallicattim het volgende:
Januari was dat toch he?
mjah geen zin om het op te zoeken, kga scrubs kijken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:50 schreef metallicattim het volgende:
nou ik heb zon site waar alle nieuwe tv shows op staan, en ik kwam het vaker tegen, maar kon maar niet herrinneren, wat het nou voor show was, dus ep 4x10 gedownload en toen wist ik het weer!
ben toen vanaf het begin gaan kijken en zit nu halverwege S2, S4 wacht ik dus eff mee
Ik lach me dood om die show, moest tonet moeite doen om mn ouders niet wakker te maken van het lachen
Ik kreeg dit te horenquote:Op vrijdag 3 december 2004 00:19 schreef metallicattim het volgende:
Januari was dat toch he?
mjah geen zin om het op te zoeken, kga scrubs kijken
Furlings lijkt me juist echt voor iets voor Stargate Atlantis. 't zou best kunnen zijn dat ook de Furlings, net als de Ancients, gewoon weggegaan zijn uit ons melkwegstelsel. Anders hadden ze er al lang meer van gevonden moeten hebben. Misschien zitten ze wel ergens in het Pegasusstelsel.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Radeon_NL het volgende:
Waarschijnelijk krijgen we uiteindelijk dan de furlings d te zien![]()
Gemini staat zoals ik het zie gepland op 14 december en een week daarna Prometheus Unbound.quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef metallicattim het volgende:
uhmm, Endgame was 8x10
Op gateworld staat btw dat 8x11 - Gemini op 21 januari word uitgezonden, dus welke komt nu eerst en op welke datum
De furlings kunnen niet kunnen niet uit het pegasus galaxy komen want volgens de ancients waqs er helemaal geen leven daar. Behalve dus de wraith, een nice little detail the didn't sayquote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Furlings lijkt me juist echt voor iets voor Stargate Atlantis. 't zou best kunnen zijn dat ook de Furlings, net als de Ancients, gewoon weggegaan zijn uit ons melkwegstelsel. Anders hadden ze er al lang meer van gevonden moeten hebben. Misschien zitten ze wel ergens in het Pegasusstelsel.
Ben trouwens erg benieuwd hoe ze eruit zien. Furlings klinkt erg Ewok-achtig
Waar zie je dat?quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Gemini staat zoals ik het zie gepland op 14 december en een week daarna Prometheus Unbound.
Double for mequote:Op zondag 5 december 2004 21:37 schreef metallicattim het volgende:
jah daar heb je eigenlijk wel gelijk in
thx voor die link, staan echt interressante dingen bij elke episodequote:Op zondag 5 december 2004 22:17 schreef Refragmental het volgende:
Misschien leuk om in de Startpost te zetten.
http://www.tvtome.com/StargateSG1/eplist.html
complete lijst met alle afleveringen plus wat extra weetje per afleveringen.
In Fair Game werd verteld dat Yu's interesses niet langer in dit deel van het heelal liggen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:07 schreef metallicattim het volgende:
BTW, ik was me af het vragen, Yu is de langs levende System Lord sinds S3 maar SG-1 heeft nooit echt last van hem ( individueel ) gehad, of hebben hem aangevallen he? voor zover ik me kan herrineren dan.
Misschien dat ie daarom nog zo lang leeftquote:Op zondag 5 december 2004 23:07 schreef metallicattim het volgende:
[..]
thx voor die link, staan echt interressante dingen bij elke episode
BTW, ik was me af het vragen, Yu is de langs levende System Lord sinds S3 maar SG-1 heeft nooit echt last van hem ( individueel ) gehad, of hebben hem aangevallen he? voor zover ik me kan herrineren dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:
Seizoen 6 - AbyssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Seizoen 2 was een probleem seizoen om uit te brengen.quote:Op maandag 6 december 2004 22:38 schreef FallenAngel666 het volgende:
Die zilveren. Alleen bovenstaande afleveringen zijn trouwens omgewisseld. De rest van het seizoen is op juiste volgorde. Raar. De season 2 box is aan de achterkant ook iets anders bedrukt dan mijn overige boxen (de talen en ondertitels etc. zijn anders ingedeeld).
Wat raar zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:'t is veel leuker om het allemaal zelf te ontdekken door gewoon de serie te kijken, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Het karakter Daniel wel, maar dan met een andere acteur.quote:
Idd, gespeeld door James Spader ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het karakter Daniel wel, maar dan met een andere acteur.
Skaree en Daniel zijn schoonvader waren dan weer wel door dezelfde gespeeld in zowel de film als SG-1quote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het karakter Daniel wel, maar dan met een andere acteur.
kben de goofs van de episodes het lezen, en deze komt zon beetje bij elke ep voorquote:When dialing to p??-???, the computer displayed the Abydos coordinates, but later it displayed the Chulak coordinates.
ik en iemand anders die kijken werden gebeld met de vraag of we een nachtdienst wouden draaien. Dus dan moet je om 10 voor half 10 opeens dedeur uit. Scheelt zo weer 2 kijkersquote:Op donderdag 16 december 2004 20:43 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom scoort de tweede minder? Gaat iedereen dan CSI kijken ofzo?
op naar seizoen 3quote:Op zondag 2 januari 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, aanstaande maandag maar 1 aflevering ivm een herhaling van Fight Master.
Maar dan wel een toffe: Out Of Mind, da's de finale van seizoen 2
Het einde van seizoen 5 is zieligquote:Op zondag 2 januari 2005 13:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
op naar seizoen 3
en heb seizoen 5 binnen
klopt niet gewoon 2 afleveringen en nog iets leuks ervoorquote:Op zondag 2 januari 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, aanstaande maandag maar 1 aflevering ivm een herhaling van Fight Master.
Maar dan wel een toffe: Out Of Mind, da's de finale van seizoen 2
Ik weet het zeker!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
MacGuyver zou ik misschien ook wel gaan kopen, dat vond ik vroeger erg leuk
De 1e losse DVD's komen op 14 februari uit. En die van Atlantis op 21 februari.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
De eerste losse DVD's van seizoen 8 schijnen niet lang op zich te laten wachten. Maar van de zilveren seizoensbox is nog niks bekend.
dat is toch seizoen 5 of nietquote:Op maandag 24 januari 2005 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, echt een kick-ass ras! Heb vanmiddag Revelations gekeken, met de Asgard Heimdall, ook een toffe!
Een Asgard lijkt me echt tof als huisdier. Klein, schattig en reteslim!
Thor is vooral schatiig als ie begint te dreigen
Ja, vooral de laatste. Een van mijn favoriete afleveringen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is toch seizoen 5 of niet
verder de aflevering van gister waren ook vet op veronica
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:03 schreef glannie het volgende:
The Reckoning Part 1 was super... kan niet wachten op Part 2 volgende week (en Threads die week erna wordt hopelijk de 90minuten episode in plaats van de 45min versiewelke seizoen is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal niets van het verhaal spoilen... dit is zoiets dat je gewoon moet zien!.... Misschien is het wel leuk om te w88 tot volgende week alleen voor degenen die hem nog niet hebben gezien om dan allebei de episodes in 1 keer te kijken... Maar IMO kun je als je dat wil dan het best 2weken w88 en Threads erachteraan plakken
In ieder geval een heel verrassende episode met veel plotwendingen en cliffhangertjes voor part 2... ik verw8 VEEL goeds
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Seizoen 8 hoezo?quote:
het wachten valt dus meequote:Veronica heeft bekend gemaakt dat zij vanaf zaterdag 4 juni doorgaat met de uitzendingen van Stargate SG-1. Afgelopen maandag werd als laatste de aflevering A Hundred Days uitgezonden en nu maakt Stargate SG-1 tijdelijk plaats voor het nieuwe Veronica-programma The Fifth Element. Maar gelukkig komt Stargate dus terug! De vermoedelijke uitzendtijd is 19:30, maar dat is nog niet zeker.
quote:Let op!
Stargate zou in eerste instantie vanaf 4 juni hervat worden, maar je favo serie is vanaf zaterdag 23 april al weer te zien! Na afloop van het derde seizoen gaan we daarnaast verder met een hele reeks nieuwe afleveringen, die nog nooit eerder in Nederland te zien zijn geweest!
quote:Zondag 17 april 2005 - De officiële website van Stargate SG-1 en Stargate Atlantis brengen ons het nieuws dat de premiere datum voor zowel Atlantis als SG-1 bekend is gemaakt. Beide series zullen op vrijdag 15 juli 2005 in premiëre gaan op de amerikaanse hitzender Sci-Fi. Stargate SG-1 komt om 20:00 uur en Stargate Atlantis volgt er direct achteraan om 21:00 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
samantha naaktquote:Op donderdag 21 april 2005 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, vet he! En seizoen 1 is nog maar het topje van de ijsberg. In de latere seizoenen wordt het verhaal echt absurd cool
Zelf heb ik ook alles op DVD. Ik wacht ongeduldig op de box van seizoen 8, maar het wachten duurde me te lang en ik heb de eerste aflevering gedownload. Echt zóoo vet. O'Neill is terug, Thor met z'n nieuwe kick-ass schip, en Samantha naakt. Wat een aflevering!
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:37 schreef QazzaQ het volgende:
whoei, heb stargate bijna nooit gekeken en heb nu seizoen 1 op dvd gekocht.
ben na 2 dagen op de helft
supervet.......
Op het einde:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dacht ik dus ook. Maar laatst keek ik weer de finale van seizoen 7, Lost City, en moest gewoon weten hoe het verder met O'Neill afloop. Dat treurige einde, Daniel die Goodbye zegt en Jack die in stase gaat. Aaargh, de spanning werd te veel!quote:en ik ga het volhouden uik kijk hem pas als alles binnen is (dus op dvd)
[ Bericht 13% gewijzigd door __Saviour__ op 21-04-2005 23:12:57 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
ik doel op seizoen 8quote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Wees maar blij dat je nog helemaal niks weet van de komende seizoenen.
Heb de DVDboxen ook gekocht van seizoen 1 t/m 7.
Beste aankopen ooit. Heb ze allemaal gezien, op het einde vond ik het gewoon jammer dat ik ze allemaal had gezien.
Ik wil ook weer net zoals jou nog helemaal niks weten en opnieuw beginnen.
Waar heb je et over?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik doel op seizoen 8
1/3 heb ik op tv gezien 4/7 heb ik gekocht
en die gaan ze dan zeker gelijktijdig uitzenden met season 8 zoals het hoort?... nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Tof!
Het goede Stargatenieuws blijft maar komen. Eerder al werd bekend dat Veronica niet alleen a.s. zaterdag al zou doorgaan met de uitzendingen en dat zij ook seizoen 4 hebben, nu is bekend dat zij ook Stargate Atlantis hebben aangekocht!
ik heb seizoen 6,7,8 nog te goedquote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik wil ook weer net zoals jou nog helemaal niks weten en opnieuw beginnen.
Dat wennen is zo gebeurd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef NightH4wk het volgende:
Heb ff een paar episodes gekeken op SciFi, moet denk ik nog ff wennen.
het hoort eigenlijk wel zo, maar het is niet per se nodig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef Aero het volgende:
[..]
en die gaan ze dan zeker gelijktijdig uitzenden met season 8 zoals het hoort?... nee tuurlijk niet
oops sorry verkeerd gelezen dacht dat ik gequote werdquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar heb je et over?
Mijn post was een reactie op QazzaQ zoals je zelf kunt zien.
Je zou kunnen beargumenteren dat de eerste beelden al in "Avatar" te zien waren.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
De eerste in-game videobeelden van The Alliance zijn uitgelekt, en het ziet er goed uit! Aan de AI moet duidelijk nog gesleuteld worden, maar het ziet er veelbelovend uit!
nee.. eindelijk begint veronica het een keer te snappen.. gewoon uitzenden die hapquote:Op zondag 22 mei 2005 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Eindelijk nemen ze Stargate eens serieus hier.
I hear ya. Afgelopen week 8x20 gezien, maar nu ben ik al aan de Beyond The Gates en de Video Diaries begonnen. Ik kan er geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
Ik heb alle afleveringen t/m seizoen 8 al gedownload en gekeken. Kon niet wachten.
mooie vergelijking met nazi duitslandquote:Op zondag 5 juni 2005 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Inderdaad een erg mooie aflevering. Het was niet zozeer de dark side van O'Neill die naar boven kwam. Die Euronda's waren rasictisch en pleegen op grote schaal genocide. Logisch dat je zo'n persoon niet op Aarde wilt hebben, ik zou ook de iris gesloten hebben
Vanessa Angel, ze had van mij nog wel wat vaker mogen langskomen . . .quote:
Interactie tussen SG1 en Atlantis is vrijwel nihil, op drie of vier momenten na dan. Zal mij benieuwen hoe de komende seizoenen van SG1 en Atlantis worden . . .quote:Op zondag 5 juni 2005 15:20 schreef BMH het volgende:
Ik volg SG-1 via Veronica terwijl ik Atlantis seizoen 1 al helemaal heb gekeken.. Kan goed samen. Er is niet veel interactie tussen de 2 series, dus je mist niets.
zeer mooi inderdaad. Daarom vind ik Stargate zo fantastisch. Het is niet alleen sci-fi, maar behandelt ook cultuur, religie, ethische dillemma's en nog veel meer. Daarmee onderscheidt Stargate zich echt van andere sci-fi seriesquote:Op zondag 5 juni 2005 16:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mooie vergelijking met nazi duitsland
De interactie zal veel groter worden denk ik. Ze hebben nu de Deadalus, die in 4 dagen het Pegasus-stelsel kan bereiken. En ze hebben nog dat briefje met locaties van Dr. Weir, waar ze ZPM's kunnen vinden.quote:Interactie tussen SG1 en Atlantis is vrijwel nihil, op drie of vier momenten na dan. Zal mij benieuwen hoe de komende seizoenen van SG1 en Atlantis worden . . .
Jammer dat ze alleen zo'n zwaar irritante, arrogante bitch speeltquote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanessa Angel, ze had van mij nog wel wat vaker mogen langskomen . . .![]()
![]()
![]()
[..]
Nou, ik noem maar ff 5 Star Trek series.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zeer mooi inderdaad. Daarom vind ik Stargate zo fantastisch. Het is niet alleen sci-fi, maar behandelt ook cultuur, religie, ethische dillemma's en nog veel meer. Daarmee onderscheidt Stargate zich echt van andere sci-fi series
daarom trekt stargate mij wel en startrek niet stargate is nu en mogelijk (onwaarschijnlijk maar natuurkundig gezien zou het allemaal kunnen)quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, ik noem maar ff 5 Star Trek series.![]()
Maar natuurlijk doen ze het erg goed in SG. Het verschil met Trek is, dat het in SG dichterbij staat, omdat het in het heden afspeelt.
Vijf series waarvan de laatste gecanceled werd . . .quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
Star Trek is ook leuk, maar wel een beetje erg veel sci-fi babbel. Er gaat geen aflevering voorbij of er moet wel trilithium kristal gefaseerd worden met tachyondeeltjes. Stargate heeft een veel frissere sfeer en meer humor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
Maar natuurlijk doen ze het erg goed in SG. Het verschil met Trek is, dat het in SG dichterbij staat, omdat het in het heden afspeelt.
indeed.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Star Trek is ook leuk, maar wel een beetje erg veel sci-fi babbel. Er gaat geen aflevering voorbij of er moet wel trilithium kristal gefaseerd worden met tachyondeeltjes. Stargate heeft een veel frissere sfeer en meer humor.
Klopt ja, hoewel alleen voor het begin ervan. TNG en het begin van DS9 was absoluut zo, maar later werd veel meer aandacht besteed aan gewoon actie of karakterontwikkelingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Star Trek is ook leuk, maar wel een beetje erg veel sci-fi babbel. Er gaat geen aflevering voorbij of er moet wel trilithium kristal gefaseerd worden met tachyondeeltjes. Stargate heeft een veel frissere sfeer en meer humor.
Die kristallen zijn een soort van erg geavanceerde chips. Dus het idee dat een schip op kristallen loopt is niet eens zo heel raar.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik alleen wel heel stom vind in SG is de Goa'uld technologie. Een schip vliegt door gekleurde staafjes kristal in gaten te proppen en je kunt een apparaat iets compleeeeeeet anders laten doen door de blauwe en de rode om te draaien.
is een optische opslag methode wordt nu al ontwikkelt en zijn al prototypes vanquote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kristallen zijn een soort van erg geavanceerde chips. Dus het idee dat een schip op kristallen loopt is niet eens zo heel raar.
Dat kristallen verwisselen en er vervolgens met een zat-gun op vuren (O'Neill in Lost City) een schip ineens 10x zo snel maakt, is inderdaad iets minder realistisch
wat een pleuris film is dat.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:35 schreef Witchfynder het volgende:
[themesong]
Staaargaaate, fuck yeah!
[/themesong]
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kristallen zijn een soort van erg geavanceerde chips. Dus het idee dat een schip op kristallen loopt is niet eens zo heel raar.
Dat kristallen verwisselen en er vervolgens met een zat-gun op vuren (O'Neill in Lost City) een schip ineens 10x zo snel maakt, is inderdaad iets minder realistisch
Ah, de SciFi avond. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:08 schreef Mad-Matt het volgende:
* Mad-Matt denkt terug aan een paar weken geleden toen het vanavond nog Sci-fi avond was
Link?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een SG-1 mod voor Half-Life 1 waarin je met dat wapen kan schieten, dat klinkt echt enorm tof !
ik denk dat ze psychic powers zullen hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:41 schreef Witchfynder het volgende:
Cool!
Ik had iets meer aliens verwacht eigenlijk, maar ik weet natuurlijk nog niet wat deze figuren allemaal kunnen.
Het zijn kwaadaardige ascended ancients, die hebben heel wat power!quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:41 schreef Witchfynder het volgende:
maar ik weet natuurlijk nog niet wat deze figuren allemaal kunnen.
Kicke dat ze het van die kant gaan doen. The Ancients zijn al een soort heilige, wel vet dat er ook een slechte appel tussen zitquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het zijn kwaadaardige ascended ancients, die hebben heel wat power!
Jaaa, maaaar wat ze kuuuunneeeen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het zijn kwaadaardige ascended ancients, die hebben heel wat power!
Nog snel seizoen 7 en 8 kijken dan, op 15 juli start seizoen 9 alweer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:54 schreef SG1 het volgende:
Vandaag weer een paar afleveringen seizoen zes gekeken!
Jonas vond ik ook wel een leuk manneke, hij had zeker meer dan 1 seizoen verdiend. Hij was alleen echt bedoeld als vervanger van Daniel en moest daardoor helaas weer verdwijnen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:59 schreef Witchfynder het volgende:
Maar man, hoewel het niet gepland staat, hoop ik stiekem toch dat we Jonas nog eens gaan zien. Ik vond hem echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
Die heb ik al gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog snel seizoen 7 en 8 kijken dan, op 15 juli start seizoen 9 alweer!
droom verder, zal toch nooit gebeuren.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ah, de SciFi avond. Mooie tijden waren dat.
Wellicht komt het eind dit jaar terug. Een keiharde Stargate SciFi avond met SG-1 en Atlantis achter elkaar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | A S G A R D H W L I D T S H G C H P R G O A U L D A R U E A I I R C T P M O I Y R E E W R T F E L E R M C E O O T H O T C U S A M E O S N E N L T E H R Z I E K E N B O E G A E N C A A D T S I D R G R C W M N A T P E E K E O A U I T A O E M N O N T R H A R L O N E R Y T A P T A T K U P A C B S P E H E H S G I S E N I P O Y G H C D I N R L R U E R E T R A C U R S E A S B N O R V E H C M L A M N T I T R E I S A R F I B A D I S L I F U R L I N G T Y AARDE AMERIKA ANCIENT ANTARCTICA ANUBIS APOPHIS ASGARD CARTER CHEVRON CHEYENNE FRASIER FURLING GOAULD HAMMOND KINSEY LUCHTMACHT MAYBOURNE NORAD ONEILL PRESIDENT PROMETHEUS REPLICATOR RUSLAND SGC SHIFU STARGATE TEALC THOR WALTER ZIEKENBOEG |
Bron: http://www.stargate-sg1.nlquote:Anderson speelt gastrol in The Simpsons
Dinsdag 21 juni 2005 - Een droom van acteur Richard Dean Anderson staat op het punt om uit te komen: hij zal een gastrol gaan spelen in de populaire Amerikaanse animatieserie The Simpsons. Niet alleen Anderson zelf is fan van deze langlopende serie, hij laat dit ook terugkomen in zijn karakter Jack O'Neill. Verwijzingen naar de tekenfilm zijn in diverse afleveringen aanwezig, zoals in Frozen, waarin Jack baalt omdat hij vergeten is The Simpsons op te nemen
En in Beneath The Surface herinnert Jack zich, die dan aan geheugenverlies leidt, dat iemand genaamd Homer erg belangrijk voor hem was.
Eerder speelde Dan Castellaneta, die de stem van Homer doet, al een gastrol in de Stargateaflevering Citizen Joe.
Nee, de Wraiths zijn exclusief voor Atlantis. De nieuwe pain in de arse voor SG-1 zijn de Ori.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef Mad-Matt het volgende:
net de eerste 2 eps gezien van Atlantis, erg kewl.
Alleen die Wraiths die zijn zeker de nieuwe pain in the ass?
Idd maar ik vind hem ook op Daniel lijken, vind je niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de Wraiths zijn exclusief voor Atlantis. De nieuwe pain in de arse voor SG-1 zijn de Ori.
Die colonel Mitchell lijkt, als je snel scrollt, sprekend op Sheppard.
And, ladies and gentlemen: the new commander of SG-1, general Hank Landry!
[afbeelding]
heerlijk he die verwijzingen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
de eerste heb ik niet gezien die 2de wel terwijl ik van seizoen 1 de dvd`s niet hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Slechts eentje, in de pilotepisode. Dan zegt Carter, als ze voor het eerst een DHD ziet:
It took us 15 years and 3 super computers to MacGyver a dialing system for the Stargate
En in een blooperscene uit Solitudes, te vinden op een van de extra's op een DVD, zegt Carter:
You spent seven years on MacGyver and you can't figure this one out?
We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor, for crying out loud.
You used to be MacGyver, MacGadget, MacGimmick. Now you're Mr. MacUseless.
Dear God! I'm stuck on a glacier with MacGyver!"
(in die aflevering zaten ze vast op een ijsplaneet -later bleek het de noordpool op aarde te zijn - bij een nietwerkende stargate)
doe daar ff een paar weken op en seizoen 8 is uit op dvdquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:34 schreef SG1 het volgende:
Is het al 15 juli?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heerlijk he die verwijzingen..idd 2de aflevering met prometaus was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Ericjuh het volgende:Die is ook leuk ja. Er komen wel vaker verwijzigen naar Star Trek voor, erg herkenbaar en leuk allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e scene was onderdeel van een of andere Special, die pas bij een later seizoen als extra op de DVD werd gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de eerste heb ik niet gezien die 2de wel terwijl ik van seizoen 1 de dvd`s niet heb
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
ik heb ze pas vanaf seizoen 4 als ik nog geld heb na turkije reis laptop collegegeld boekengeld seizoen 8 seizoen atlantis dan kop ik de andere 3 seizoenen ook denk ik (op de pilot aflevering na want ik weiger daarvoor nog eens ¤50 neer te leggen)quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja. Er komen wel vaker verwijzigen naar Star Trek voor, erg herkenbaar en leuk allemaal
[..]
Die 2e scene was onderdeel van een of andere Special, die pas bij een later seizoen als extra op de DVD werd gezet.
Hij gaat ook niet wég uit de serie, maar je zult hem niet elke ep in beeld zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:57 schreef Mad-Matt het volgende:
NEEEEEE hij moet niet weg gaan uit SG-1
die ga je echt wel kopen... straks heb jij mooi seizoen 1 t/m 9 op dvd.. en dan mist er een stukje aan je plaatje!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
(op de pilot aflevering na want ik weiger daarvoor nog eens ¤50 neer te leggen)
we hebben ook nog zoiets als een brander die pilot past mooi in hoge kwaliteit op een 4,7 gig schijfje.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
die ga je echt wel kopen... straks heb jij mooi seizoen 1 t/m 9 op dvd.. en dan mist er een stukje aan je plaatje!!
en koop ik gelijk seizoen 8quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
15 juli... dan ben ik op vakantie
Maar als ik terugkom kijk ik er gelijk 3 achter elkaar
Dat zit zeker niet op de satteliet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Sci Fi Channel heeft de premiere natuuurlijk he
En er dan weer halverwege mee ophouden zoals vorige keer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Sci Fi Channel heeft de premiere natuuurlijk he
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | A S G A R D H W L I D T S H G C H P R G O A U L D A R U E A I I R C T P M O I Y R E E W R T F E L E R M C E O O T H O T C U S A M E O S N E N L T E H R Z I E K E N B O E G A E N C A A D T S I D R G R C W M N A T P E E K E O A U I T A O E M N O N T R H A R L O N E R Y T A P T A T K U P A C B S P E H E H S G I S E N I P O Y G H C D I N R L R U E R E T R A C U R S E A S B N O R V E H C M L A M N T I T R E I S A R F I B A D I S L I F U R L I N G T Y AARDE AMERIKA ANCIENT ANTARCTICA ANUBIS APOPHIS ASGARD CARTER CHEVRON CHEYENNE FRASIER FURLING GOAULD HAMMOND KINSEY LUCHTMACHT MAYBOURNE NORAD ONEILL PRESIDENT PROMETHEUS REPLICATOR RUSLAND SGC SHIFU STARGATE TEALC THOR WALTER ZIEKENBOEG |
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben 15 juli net één dag in Glasgow. De premiere is zeker niet op Sky One he?![]()
Season 7 kwam destijds als eerste op Sky One en pas daarna (weken of maanden ??) daarna op Sci-Fi. Misschien dat ze weer eerder beginnen of gelijk lopen met de US.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Sci Fi Channel heeft de premiere natuuurlijk he![]()
Naar mijn weten zit er een Sci-Fi Channel op een sataliet dat zich voornamelijk op Scandinavie richt. Het signaal is redelijk goed op te pikken, alhoewel daarvoor wel een 1m+ schotel voor nodig was. Info kan wat outdated zijn, heb er jaren niet meer naar gekeken en dat was nog analoog (Eurocrypt codering) . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
De Amerikaanse Sci Fi Channel zit niet op de 2 Europese hoofdsattelieten (HotBird en Astra), dus je zult het niet kunnen ontvangen helaas.
Omdat je bang bent om te falenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:27 schreef Mad-Matt het volgende:
aan de laatste waag ik me nog niet na 3 eps
1 omdat ik op 3 vragen na alles moet gokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat je bang bent om te falenof omdat je geen spoilers wilt zien?
- 100.00%quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Test jullie Stargate kennis eens in een de volgende quizzen!
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz1.html
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz2.html
http://school.discovery.c(...)argateAtlantis1.html
1e 11/11 (100.00%)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
De Amerikaanse Sci Fi Channel zit niet op de 2 Europese hoofdsattelieten (HotBird en Astra), dus je zult het niet kunnen ontvangen helaas.
Test jullie Stargate kennis eens in een de volgende quizzen!
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz1.html
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz2.html
http://school.discovery.c(...)argateAtlantis1.html
Van www.stargate-sg1.nl
Ik heb tot de aflevering gezien waar atlantis gevonden word. Dus waar de afsplitsing zit van de andere serie. En dan nog wat afleveringen daarna. Dus dat is geloof ik seizoen 8.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je tot of t/m seizoen 8 gekeken?
Dat doen ze wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:21 schreef Mad-Matt het volgende:
vraagje, aflevering "its good to be king"
Waarom nemen ze die puddlejumper niet mee???
Ah, thanksquote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
"Several billion miles, O'Neill"
-"That's gotta be a record!"
Prachtig. Ook die blik van Teal'c elke keer toen hij die thermometer in z'n mond geduwd kreeg. Dat jongleren. En die zoen natuurlijk, met die glimlach van O'Neill. En Jack iedere keer met z'n 'bad example'
Te veel leuke dingen om op te noemen, echt een toppertje
Ik hóóp, maar dat gebeurt toch niet, dat er i.p.v. de Deadalus een pimp-ass Asgard schip die kant op is gevlogen!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
15 juli start seizoen 2 in Amerika, dan zijn de episodes ook weer te 'verkrijgen'
Ik wil ook supergraag het vervolg zien. Sheppard gaat zich natuurlijk niet opblazen met die Puddle Jumper. Ik denk dat de Deadalus even flinkt komt ass-kicken en die schepen opblaast.
En het wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:59 schreef longinus het volgende:
Ik ben net begonnen met Atlantis1-4 binnen en bezig met 5-8.
vooral de eerste aflevering ziet er goed uit.
Cliffhanger.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef Roellio het volgende:
Potverdorie.
Ik vannacht tot half 3 aan mijn laptop gekluisterd, de laatste episode van Stargate Atlantis gezien.... blijkt dat de climax verdorie episode 1 van seizoen 2 is.
En die kan ik nergens ehm.... "kopen"![]()
Mobius, part I toch ?? Wat is daarmee ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Mad-Matt het volgende:
man man man, wat een crap aflevering
Ep8x19 van SG-1
How to fuck up een mooi seizoen
Die tweede aflevering is leuk . . .quote:
mwa, leukerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die tweede aflevering is leuk . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |